TeQuila Geplaatst 6 april 2005 Geplaatst 6 april 2005 Hi,'kHeb me net (online) voor de noodlijst aangemeld. Het aanmelden ging alvast uitstekend. Es kijken hoe het nu verder gaat en/of dat 'bevalt'. Nu maar duimen dat we 'm nooit nodig zullen hebben. Goed initiatief. Pluim, niet alleen aan de generieke initiatiefnemer(s) en opvolgers, maar zeker aan degene die het feitelijke werk eraan heeft. (Zet 'm op Tequila!) Ruud alias Barjon. <{POST_SNAPBACK}> Zo ik heb je registratie verwerkt en je kan nu online de noodlijst raadplegen of downloaden als xls bestand
Biertjuh Geplaatst 31 mei 2005 Geplaatst 31 mei 2005 Ik weet niet of het aan mij ligt. Net weer eens even gekeken omdat we een noodlijst in de PDA hebben (en ook een papieren) die al enige tijd oud was. Wat blijkt: de nieuwe? is niet echt overzichtelijk meer. Telefoonnummers zonder 0 ervoor. Een volgorde die nergens op slaat. Bovendien veel minder mensen die er eerst in stonden. Nu kunnen deze zich wel uitgeschreven hebben, maar van 1 persoon weet ik zeker dat dit niet zo is dus wat mij betreft: svp snel weer terug naar de oude methode van de noodlijst. Als de lijst op dit moment in behandeling is, dan heb ik niks gezegd. Marja
LTeunis Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Hier ben ik het mee eens. Ook mis ik de toegankelijkheid van de lijst, als url maar ook als formaat. Misschien is het mogelijk om de url noodlijst.geocacher.nl te gebruiken en de lijst bv in outlookformaat te publiceren zodat de gegevens makkelijk in bv. een telefoon gezet kunnen worden. lteunis
TeQuila Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Aangezien ik bijna geen tijd meer heb voor die noodlijst. Wie kan en wil het overnemen??? Mail me aub anders krijgen we hier weer van die oeverloze discussies
Kruimeldief Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Aangezien ik bijna geen tijd meer heb voor die noodlijst.Wie kan en wil het overnemen??? Mail me aub anders krijgen we hier weer van die oeverloze discussies <{POST_SNAPBACK}> Als er niemand anders is, dan kom maar op met die zooi Oeverloze discussies hier op het forum wil ik er ook niet over hebben
Biertjuh Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Aangezien ik bijna geen tijd meer heb voor die noodlijst.Wie kan en wil het overnemen??? Mail me aub anders krijgen we hier weer van die oeverloze discussies <{POST_SNAPBACK}> Als er niemand anders is, dan kom maar op met die zooi Oeverloze discussies hier op het forum wil ik er ook niet over hebben <{POST_SNAPBACK}> Er is iemand anders Ik ben bereid dit op me te nemen. Ruud
Reintje de Vos † Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Ik wil ook wel even wat doen voor de noodlijst. Zelf sta ik er niet op, maar wat ik eenvoudig kan maken is: 1) Aanmelden op de lijst. 2) Downloaden van de lijst, onder voorwaarde dat je er zelf ook op staat. De authorisatie kan geregeld worden via het inloggen op het forum van geocaching.nl. Die truuk is bekend, omdat die ook al in gebruik is voor de cache kaarten. Tweede puntje is het doorgeven van locaties aan hulpdiensten. Op deze site is er een pagina waarop je een locatie kunt laten zien. Op de index pagina kan er dan een banner komen. Met daar achter de betreffende locatie. Is dat wat?
LTeunis Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Alles duidelijk en centraal op een website. Ik ben voor! lteunis
Peetee Geplaatst 1 juni 2005 Auteur Geplaatst 1 juni 2005 Ik wil ook wel even wat doen voor de noodlijst. ..... Is dat wat? Lijkt mij een prima idee!!
Crow & Éowyn Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Wanneer isssie klaar ??? Klint helemaal goed Reintje
Biertjuh Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Oeverloze discussies hier op het forum wil ik er ook niet over hebben <{POST_SNAPBACK}> Het eindigt dan wel niet in een oeverloze discussie maar wel in oeverloos geouwe*oer Ruud
Kapitein Haak Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Misschien dat het mij dan ook lukt op die lijst te komen, tot nu toe zijn 2 eerdere pogingen zonder resultaat gebleven. Dus Reintje doe je best dan zal het best lukken. Groeten Haak.
Reintje de Vos † Geplaatst 1 juni 2005 Geplaatst 1 juni 2005 Tijdens het koken en eten heb ik even over de functionaliteit nagedacht. Het gaat onder DHZ vallen en komt hier. Ik ben nu op zoek naar iemand die even een wervende tekst over het hoe, wat, waarom enzovoorts van de noodlijst kan maken. Als alles dan mee zit kan hij dit weekend live.
Aanbevolen berichten