Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De noodlijst waarover in dit draadje gesproken wordt, bestaat die nog?

Ik kan hem op .nu nergens vinden.

Ik zou hem graag toegestuurd krijgen en er uiteraard ook zelf op vermeld willen worden.

• 1 month later...
Geplaatst

Ik zou hem graag toegestuurd krijgen en er uiteraard ook zelf op vermeld willen worden.

Jep die bestaat nog

Hierzo

Om daarop vermeld te worden moet je TeQuila een mailtje sturen.

Geplaatst

Jep die bestaat nog

Hierzo

Om daarop vermeld te worden moet je TeQuila een mailtje sturen.

Bedankt Megaheks,

Ik heb hem een mailtje gestuurd

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb zojuist een nieuwe noodlijst verzonden.

Bij vragen of problemen even mailen. geen pb maar email

bewerkt door TeQuila
  • 1 month later...
Geplaatst

Zou ook graag op de lijst willen en gegevens emailen, maar zie bij TeQuila alleen maar een optie PB en geen email optie. Welke gegevens wil je hebben van mij en waar moet het naar toe?

Geplaatst (bewerkt)
Mij vielen op 1 oktober de volgende dingen op:

- De meldkamer van de brandweer reageert geschokt als een beller geen adres of postcode kan noemen.

- Het gebruik van topografische kaarten is onbekend.

- Van Nederlands grid heeft men nooit gehoord.

- De omgang met het kennelijk bij de brandweer in gebruik zijnde routeprogramma EasyTravel verloopt onwennig.

- Het duizelt de betrokkenen als er in eenvoudige termen wordt gesproken over coördinatenstelsels.

Dit kwam op mij erg onprofessioneel over.  Een en ander moet in een cursus van hooguit één dagdeel zijn op te lossen. Dat kan geen groot managementvraagstuk zijn.

Het is wel reageren op een bericht van een tijdje geleden maar de naam Easy Travel viel me opeens op

Ik kocht voor iemand anders een kaart (€7,00) bij het tankstation en daarbij zat een "gratis" cd-rom met daarop een easy-travel uitvoering.

In dit programma kan je via F2 zoeken op plaats postcode en speciaal. Via speciaal kan je gewoon coordinaten invoeren in div formaten als WGS84, RD, enz. Dus als de meldkamer met het zelfde soort programma werkt mag het geen probleem zijn moet je alleen vertellen dat ze F2 moeten indrukken,

Dit programma is uiteraard niet hetzelfde als wat de overheid gebruikt maar als beide vanFalk zijn is het wel aannemelijk dat er een zelfde menustructuur achter zit.

Ik vindt het in ieder geval een leuk programma voor € 7,00 tevens te gebruiken in combinatie met GPS, nog niet in de praktijk gebruikt wel ff aangesloten om te kijken of het werkt (ja dus)

Nickx

bewerkt door Nickx
Geplaatst (bewerkt)
You got mail

Gegevens gemaild, wacht met spanning op de lijst. :)

QUOTE(gr2 @ December 28 2003, 13:08:23 )

Mij vielen op 1 oktober de volgende dingen op:

- De meldkamer van de brandweer reageert geschokt als een beller geen adres of postcode kan noemen.

- Het gebruik van topografische kaarten is onbekend.

- Van Nederlands grid heeft men nooit gehoord.

- De omgang met het kennelijk bij de brandweer in gebruik zijnde routeprogramma EasyTravel verloopt onwennig.

- Het duizelt de betrokkenen als er in eenvoudige termen wordt gesproken over coördinatenstelsels.

Toch heel vreemd, bij meting met gevaarlijke stoffen moet men altijd werken met het RD stelsel en een topografische atlas.

bewerkt door Tornado Stiens
Geplaatst

Afgelopen zondag 19-12-2004 is er weer een nieuwe noodlijst verzonden.

Mocht je je hebben opgegeven voor de lijst maar niks hebben ontvangen neem even contact op.

Geplaatst

Ik heb al 2x een berichtje met onze gegevens naar Tequilla gestuurd, maar krijg helaas geen antwoord. Kom ik misschien in je spambox terecht, TQ?

Geplaatst
Ik heb al 2x een berichtje met onze gegevens naar Tequilla gestuurd, maar krijg helaas geen antwoord. Kom ik misschien in je spambox terecht, TQ?

Ik heb gisteren een mailtje van Teq gekregen met de mededeling dat hij het eerrrrg druk heeft momenteel!!!

Geplaatst

Verbeeld ik het me, of staan er steeds minder op?

Je wordt ouder papa :lol1:;)

Ruud :P

Tja, zie je dan minder op lijssies staan? :)

livetext1.gif

Kruimeldief ballxmastr.gif

Het gaat niet om het winnen, het gaat om de Kerstgedachte!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...