Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben van plan om deze cache doen Hokjesgeest NL. Lekker dicht bij huis!

Hierbij moet je echter foto's maken van je GPS waarbij de huidige locatie zichtbaar is.

Ik geocache met windows mobile op een PDA. Dat doe ik met: BasicGPS of Gatecacher (omdat ze beiden gratis zijn).

Probleem is echter dat de cijfertjes zo klein zijn dat ze op de foto's nauwelijks zichtbaar en dus onleesbaar zijn.

Heeft iemand een tip over andere (gratizzzzz) software voor windows mobile die wel grote cijfers op het scherm tovert?

BVD

bewerkt door Heracross
Geplaatst
Heeft iemand een tip over andere (gratizzzzz) software voor windows mobile die wel grote cijfers op het scherm tovert?

't Is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar gewoon iets maken in PocketWord of PocketExcel ?

Afhankelijk van de PDA zou het zomaar kunnen zijn, dat je op de foto toch al helemaal niets kunt lezen van wat er op het schermpje staat.

Geplaatst

Kun je geen screenprint maken in Windows Mobile? Dit in combinatie met een normale foto zou genoeg moeten zijn naar mijn mening..

:-)

Geplaatst

Ik heb screen capture software gevonden voor windows mobile. Dat werkt goed en is denk ik de beste optie

Bedankt voor het meedenken!

Draadje kan gesloten worden.

Geplaatst

Succes met de cache! Erg leuk om te doen, enneh dicht bij huis. Is er nog een hokje vrij dan bij je in de buurt?

Wij wonen in Utrecht en daar waren al veel hokjes geclaimd, maar rondom het huis van mijn jeugd was gelukkig nog genoeg plek!

Geplaatst

Ik gebruik GCZII, dat is goed afleesbaar en zelfs op het touchscreen met de vingers te bedienen. Ik heb een HTC touch2 met windows mobile 6.5...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...