Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij zij vorig jaar op Ijsland geweest en hebben daar met een huurauto 3 weken het eiland rondgereden.Thuis een Query gemaakt en overal waar we in de buurt kwamen hebben we de cache bezocht.De caches zijn voor 99% oprapers maar de omgeving is zo verschrikkelijk mooi.

Dus we kunnen niet zeggen welke je beslist zou moeten doen,daar moet je gewoon van de omgeving genieten.

Veel succes

Geplaatst

Dank voor de waarschuwing, we gaan pas eind juli en dan zal het gevaar waarschijnlijk wel geweken zijn. En we gaan he hele eiland rond, dus komen vast ook in die buurt.

Geplaatst
Dank voor de waarschuwing, we gaan pas eind juli en dan zal het gevaar waarschijnlijk wel geweken zijn. En we gaan he hele eiland rond, dus komen vast ook in die buurt.

Onduidelijk is hoe lang deze uitbarsting + de gevolgen gaan duren.

Citaat uit het bericht uit bericht #3:

Wetenschappers kunnen op dit moment niet zeggen hoe lang de stroom zal aanhouden. Dit kan uitkomen op dagen, maar ook op jaren. Zoals bij de laatste uitbarsting van deze vulkaan in 1821.
Geplaatst

Onduidelijk is hoe lang deze uitbarsting + de gevolgen gaan duren.

Citaat uit het bericht uit bericht #3:

Wetenschappers kunnen op dit moment niet zeggen hoe lang de stroom zal aanhouden. Dit kan uitkomen op dagen, maar ook op jaren. Zoals bij de laatste uitbarsting van deze vulkaan in 1821.

da's minder,

wij gaan van de zomer naar ijsland en een van onze overnachtingen zit +/- 5 km van de vulkaan af.

Ontopic

ik heb al wat rondzitten kijken en bij reckjavick is een serie van 5 caches in lavagrotten.

scoutvinder

Geplaatst
bij reckjavick is een serie van 5 caches in lavagrotten.

scoutvinder

Kan je ook even laten weten over welke 5 caches je hier praat aub

Geplaatst
Zeer lange overbodige quoot MET FOTO door moderator verwijderd in het kader van KLIK

Alleen goed te doen met speleologie uitrusting...

lava is scherp, dus beschermende kleding en zaklamp zijn een must.

Ik heb er bovenop gestaan maar toch afgezien van een verdere tocht omdat ik de vereiste spullen niet bij mij had.

Maar er zijn zat andere mooie caches te vinden waarvan de meeste helaas oprapers zijn...maar dat kan ook niet anders als je de prachtige natuur wilt sparen.

1 stap op het mps naast de weg is over 100 jaar nog zichtbaar.

• 3 months later...
Geplaatst

We zijn weer terug van 14 dagen ijsland, hebben de zgn. golden cirkel gereden, wat een eind, maar als iemand nog die kant op gaat, de grot caches in het zuiden van het land zijn echt spectculair, geweldig :thumbup: , je moet natuurlijk geen last hebben van claustrofobie. :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...