Spring naar bijdragen

Vierdaagse Van Nijmegen


soest

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb de tracks van het afgelopen jaar opgeslagen en kan ze je eventueel mailen.

Het gaat daarbij alleen om de tracks van de 50km. :yes:

 

Stuur me maar een PM met je email adres.

 

Mvg,

Papyrus

bewerkt door Papyrus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de 93 ste als track en als route, maar ik wacht op de nieuwe van dit jaar.

Het parcour van 2010 is nog niet bekend, hij zal binnenkort op hun site staan.(Hij zal niet veel veranderen ten opzichte van vorig jaar)

De 4-daagse geeft hem in en KML bestand (Google Earth) daarna zet ik het bestand om in een GDB bestand voor mijn Garmin.

Mocht je hem van mij willen hebben dan hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft de routes van de Nijmeegse Vierdaagse?

Ga je die lopen?

Als je hem gaat lopen heb je geen gps nodig, de weg word wel goed aangegeven tijdens de vierdaagse.

 

Maar goed als je hem gaat lopen: VEEL SUCCES!!

En als je alleen de route wilt: SUCCES MET ZOEKEN!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie heeft de routes van de Nijmeegse Vierdaagse?

Ga je die lopen?

Als je hem gaat lopen heb je geen gps nodig, de weg word wel goed aangegeven tijdens de vierdaagse.

 

Maar goed als je hem gaat lopen: VEEL SUCCES!!

En als je alleen de route wilt: SUCCES MET ZOEKEN!!

 

De route wordt zelfs super goed aangegeven en dan erbij als er meer als 40.000 mensen lopen dan hoef je alleen maar je voorganger te volgen. (teminste als je niet de eerste bent)

Maar het is prettig om te weten hoeveel km je gelopen hebt en hoeveel je nog moet.

Met een GPS weet je hoe laat je binnen komt en je kunt rust en je loop snelheid regelen.

Want je moet de volgende dag weer :yes: en je hebt tijd genoeg tot 17.00uur en vrijdags tot 18.00uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De route wordt zelfs super goed aangegeven en dan erbij als er meer als 40.000 mensen lopen dan hoef je alleen maar je voorganger te volgen. (teminste als je niet de eerste bent)

Maar het is prettig om te weten hoeveel km je gelopen hebt en hoeveel je nog moet.

Met een GPS weet je hoe laat je binnen komt en je kunt rust en je loop snelheid regelen.

Want je moet de volgende dag weer :yes: en je hebt tijd genoeg tot 17.00uur en vrijdags tot 18.00uur.

 

Vergeet niet dat de 40 km afstand in twee groepen moet starten.

Dat scheelt bijna een uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meer als 40.000 mensen lopen
:thumbup:

En dat weerhoudt mij ervan om het uberhaupt een keer te gaan doen.

File cachen op een event vind ik al weinig inspirerend, laat staan file lopen.

Mensen lopen dan voor de sfeer.......ach ja ieder zijn hobby.

Gelukkig hebben we geen 40.000 geocachers in Nederland!

Maar als je de route inderdaad zoekt om hem zelf een keer te gaan lopen dan kan het leuk zijn.

Alhoewel.....40 km voornamelijk asfalt......

Dan liever Stevig Stappen en binnenkort het 10 jaar Event in dezelfde omgeving :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Ik heb de 93 ste als track en als route, maar ik wacht op de nieuwe van dit jaar.

Het parcour van 2010 is nog niet bekend, hij zal binnenkort op hun site staan.(Hij zal niet veel veranderen ten opzichte van vorig jaar)

De 4-daagse geeft hem in en KML bestand (Google Earth) daarna zet ik het bestand om in een GDB bestand voor mijn Garmin.

Mocht je hem van mij willen hebben dan hoor ik het wel.

 

 

 

Ik loop volgende week ook, zou ook graag de tracks of routes voor mijn garmin vista willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de 93 ste als track en als route, maar ik wacht op de nieuwe van dit jaar.

Het parcour van 2010 is nog niet bekend, hij zal binnenkort op hun site staan.(Hij zal niet veel veranderen ten opzichte van vorig jaar)

De 4-daagse geeft hem in en KML bestand (Google Earth) daarna zet ik het bestand om in een GDB bestand voor mijn Garmin.

Mocht je hem van mij willen hebben dan hoor ik het wel.

 

 

 

Ik loop volgende week ook, zou ook graag de tracks of routes voor mijn garmin vista willen hebben.

Ik heb ze naar je toe gemaild

 

Succes en ook de volgende week

Misschien tot dan, maar ik denk het niet het is een beetje druk daar (40.000 mensen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...