Spring naar bijdragen

Groundspeak Zoekt Een Extra Reviewer Voor Nederland


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Met het lezen van het forum zou je bijna vergeten dat wij ook nog graag geocachen :)

 

Gisteren heb ik een uitgebreide meeting gehad met Bryan Roth van groundspeak (en later daarover meer), 1 van de onderwerpen was de reviewer discussie die gehouden was in de chat op 23 februari.

 

Recentelijk telde Nederland 3 reviewers en daar is er nu 1 vanaf gegaan, groundspeak ziet graag dat er een reviewer bijkomt al was het maar alleen om een backup te hebben en de overflow te hebben voor kruimeldief. Letop dat het geen problemen zijn of onvrede vanuit groundspeak maar men ziet vooral in Nederland een sterke stijging van het aantal nieuwe caches :)

 

Goed waar gaat het over:

 

Groundspeak zoekt dus een vrijwilliger voor Nederland die ook gaat reviewen, letop dit is dus een taak die voor groundspeak wordt uitgevoerd en dus ook niets te maken heeft met clubs in Nederland. De voorkeur gaat dus ook uit naar iemand die neutraal in de geocaching wereld staat. Nou dat moet wel lukken dacht ik ;)

 

Nu de uitdaging, wanneer je denkt dat je zelf een goede kandidaat bent dan kun je jezelf niet opgeven want dat vindt vinden ze niet leuk... Het is dus beter dat je mensen voordraagt waarvan je denk dat deze de taak zouden kunnen doen. Groundspeak zal zelf de mensen benaderen en polsen voor deze taak.

 

Nogmaals het is een vrijwillgersbaan voor Groundspeak en niet voor gc.nl of de buren.nl

 

Dus als je iemand weet stuur dan een email naar appeals@groundspeak.com en draag je kandidaat voor, de email moet natuurlijk in het Engels en als je daar evt hulp bij nodig hebt dan mag je mij altijd een berichtje sturen en kan ik je helpen.

 

Tot op de dag van vandaag zijn er nog geen nominaties naar aanleiding van de recente chat sessie, dus als je iemand weet.... doe je best

 

John

 

@modjes kunnen jullie dit sticky maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je mag jezelf niet opgeven, maar is die ander wel zo blij als hij voorgedragen wordt? ;)

 

Ik draag Kruimeldief voor... oh nee, euh... sorry, wordt gewoonte, die wordt tenslotte overal al voorgedragen, of hij nou wil of niet... :)

 

Maar effe zonder gekheid, als je iemand voor zou willen dragen lijkt het me wel goed om dat met diegene kort te sluiten. Zoals we al van Kruimeldief weten is het niet iets wat je er zomaar eventjes bij kan doen. Stel dat het worst-case-scenario, waar Groundspeak graag rekening mee houdt, ook bewaarheid zou worden en Kruimel zou om welke reden dan ook ineens niet meer kunnen reviewen, dan komt al dat werk ineens op het dak van die nieuwe kandidaat. Lijkt me niet iets om zomaar bij iemand op het bordje te leggen...

 

Iemand zei me ooit al eens: "Vrijwilligerswerk is wel vrijwillig, maar niet vrijblijvend..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag jezelf niet opgeven, maar is die ander wel zo blij als hij voorgedragen wordt? ;)
Nu de uitdaging, wanneer je denkt dat je zelf een goede kandidaat bent dan kun je jezelf niet opgeven want dat vindt vinden ze niet leuk... Het is dus beter dat je mensen voordraagt waarvan je denk dat deze de taak zouden kunnen doen. Groundspeak zal zelf de mensen benaderen en polsen voor deze taak.

Men kan dus ook gewoon nee zeggen als men door groundspeak wordt benaderd.

 

Maar het kan geen kwaad ook eerst dan zelf iemand te laten weten dat he hem/haar voordraagt :0 idd wel zo vriendelijk

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm, ik mag toch zeker hopen dat men even met Kruimeldief overlegt alvorens zo maar iemand aan te stellen.

Het lijkt me zeer in het belang van de uniformiteit en daarmee in het belang van alle cachers in Nederland dat die aan te stellen reviewer bereid en in staat is om met Kruimeldief op één lijn te werken?

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm, ik mag toch zeker hopen dat men even met Kruimeldief overlegt alvorens zo maar iemand aan te stellen.

Het lijkt me zeer in het belang van de uniformiteit en daarmee in het belang van alle cachers in Nederland dat die aan te stellen reviewer bereid en in staat is om met Kruimeldief op één lijn te werken?

Greetz, Bloodwoosj.

Even nog een keer voor de duidelijkheid, ook kruimeldief werkt als vrijwilliger voor groundspeak dus als er iemand bijkomt zla deze persoon natuurlijk ook op dezelfde manier gaan werken zoals afgesproken met groundspeak. Wij als gc.nl of welke club dan ook hebben geen zeggenschap over deze aanstelling.

 

JK

 

ps aan allen.... graag dit draadje zuiver houden , heb je vragen hierover dan kun je mij een PM sturen of open een ander draadje. Dit draadje is puur bedoeld voor waar het Topic mee gestart is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of kruimel daar een stem in moet hebben, GS is volgens mij mans genoeg om te kunnen kiezen.

Daarnaast denk ik ook dat een wat instelling best wel eens een positieve bijdrage kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm, ik mag toch zeker hopen dat men even met Kruimeldief overlegt alvorens zo maar iemand aan te stellen.

Het lijkt me zeer in het belang van de uniformiteit en daarmee in het belang van alle cachers in Nederland dat die aan te stellen reviewer bereid en in staat is om met Kruimeldief op één lijn te werken?

Greetz, Bloodwoosj.

Even nog een keer voor de duidelijkheid, ook kruimeldief werkt als vrijwilliger voor groundspeak dus als er iemand bijkomt zla deze persoon natuurlijk ook op dezelfde manier gaan werken zoals afgesproken met groundspeak. Wij als gc.nl of welke club dan ook hebben geen zeggenschap over deze aanstelling.

 

JK

 

ps aan allen.... graag dit draadje zuiver houden , heb je vragen hierover dan kun je mij een PM sturen of open een ander draadje. Dit draadje is puur bedoeld voor waar het Topic mee gestart is

 

He, je bent lid van selectieteam, of mis ik iets?

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag jezelf niet opgeven, maar is die ander wel zo blij als hij voorgedragen wordt? ;)

 

Waarom mag je jezelf niet opgeven, als dit vrijwilligerswerk is kan de persoon die het ziet zitten om te reviewen dit toch beter zelf aangeven richting

GS dan iemand anders die hem voordraagt.

Als iemand zichzelf aanmeld weet je in ieder geval zeker dat deze persoon het wil.

 

Zandboy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<knip> gemodereerd <knip>

 

Als ik de topic starter goed heb begrepen is het de bedoeling van dit draadje om kenbaar te maken dat er een 3e reviewer wordt gezocht.

Mocht je iemand weten dan moet je het via de aangegeven weg (dus gc.com) kenbaar maken.

 

Het was duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling is om hier een "Nederland zoekt een reviewer" show te starten. Ergo, hier geen voorkeur bekend maken maar richting groundspeak communiceren.

bewerkt door Mr.Atari
verwijderd bericht gequote
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...