Spring naar bijdragen

Vrienden Op Het Forum. Hoe Werkt Dit?


meelhopper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vrienden maken op het forum:

 

a] doe aardig voor andereen

b] respecteer elkaars meningen en gedachten

c] ga samen cachen

d] ga bij elkaar op de koffie

 

En tsja, dan ben je vrienden en kun je dat op het forum bevestigen :dribble:

 

Is het echt zo erg, dat mensen anno 2010 niet meer weten hoe je vrienden maakt? ;)

bewerkt door Ivo-tje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, jullie lezen niets over de functie "vrienden", maar ik lees het volgende:

...

In het midden van het profiel vindt u een reeks van tabbladen. Hier kunt u de recente berichten, een lijst van hun opmerkingen, en een lijst van hun vrienden vinden (u kunt profielinformatie van de vriend opvragen door op hun naam te klikken).

...

Geheel rechts zult u kunnen zien wie onlangs een bezoek gebracht heeft aan profiel van de het forumlid, met alle recente reacties links en een lijst van recente vrienden van het forumlid.

...

Een beetje verder naar beneden, kunt u kiezen hoe u op de hoogte gesteld wilt worden als forumleden u toe willen voegen als vriend of bij het achterlaten van commentaar. U kunt ervoor kiezen niet op de hoogte gesteld te worden, op de hoogte gesteld te worden via e-mail of Persoonlijk Bericht (PB). Onderaan de pagina kunt u kiezen om commentaar goed te keuren, voordat ze op uw profiel verschijnen en om een gebruiker goed te keuren voordat deze als vriend toegevoegd zal worden.

Verder is het m.i. een vrij overbodige functie op het forum, want extra functionaliteit geeft het niet of nauwelijks. Je kunt een vriend toevoegen, verwijderen, accepteren of niet accepteren. That's all. Of zie ik iets over het hoofd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat jij het wel weet Ivo-tje!

En ondanks dat ik geen koffie lust, is het zelfs bij mij een paar keer gelukt...

 

Thee, bier, frisdank en zelfs een glas water voldoen ook :dribble:

 

En voor bepaalde mensen gaan zeuren: wijn voldoet ook ;)

bewerkt door Ivo-tje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...