de-fam Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik ben op zoek naar een MP3 speler, zo'n eentje waar nog een AAA batterij in moet. hij hoeft niet veel geheugen te hebben 128 MB is al genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 (bewerkt) Heb ik nog een liggen. 256 mb. Heeft 1 penlight AA nodig 14 februari 2010 bewerkt door flet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik heb hem nodig om in een Cache te leggen, en die dingen zijn niet meer te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2010 (bewerkt) Heb ik nog een liggen. 256 mb.Heeft 1 penlight AA nodig Heb je er misschien ook 2 We willen het volgende bestand erop zetten , en voor de andere ook zoiets. 14 februari 2010 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik gebruik ze (als ik ze niet als mp3 gebruik) gewoon als usb stick. Altijd handig, die kan je nooit genoeg hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Heb ik nog een liggen. 256 mb.Heeft 1 penlight AA nodig Heb je er misschien ook 2 Nee, sorry. Deze ene was al duur genoeg. Er moet toch een AAA in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Je kunt ook even bij dealextreme.com kijken. Kwaliteit uit china, voor een spotprijs en zonder verzendkosten. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3054 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5045 (moeten nog sd kaartjes in) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4948 Werken allemaal op AAA ipv AA, maar kosten niet HEEL veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik ben op zoek naar een MP3 speler, zo'n eentje waar nog een AAA batterij in moet. hij hoeft niet veel geheugen te hebben 128 MB is al genoeg. Wil je alleen maar weten wie er nog een heeft of wil je hem ook hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2010 Wil je alleen maar weten wie er nog een heeft of wil je hem ook hebben? wat is de prijs??? dan neem ik hem graag over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 (bewerkt) Geef ons het adres waar het naar toe moet en dan sturen we hem de komende week op. Wij doen er toch niets meer mee. Verzendkosten is voldoende. 14 februari 2010 bewerkt door flet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Het is dit model. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2010 Geef ons het adres waar het naar toe moet en dan sturen we hem de komende week op. Wij doen er toch niets meer mee.Verzendkosten is voldoende. Top ik stuur je het adres per pb, en de verzend kosten maken we netjes over. En misschien vind je hem ooit eens terug in het veld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Geef ons het adres waar het naar toe moet en dan sturen we hem de komende week op. Wij doen er toch niets meer mee.Verzendkosten is voldoende. Top ik stuur je het adres per pb, en de verzend kosten maken we netjes over. En misschien vind je hem ooit eens terug in het veld. Als het maar niet te moeilijk is. Wij zijn niet zo slim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2010 Maar nu heb ik er nog 1 nodig, wie oh wie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 (bewerkt) Ik heb er hier ook nog eentje liggen. Een Marquant (Marskramer). Dit model, 256 MB, 1 AAA-accu.: 14 februari 2010 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden