Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Pasgeleden is aan mij gevraagd om een GPS (multi) tocht uit te zetten voor de SIGMA teams uit de regio Rotterdam Rijnmond. Het wordt dus een toch voor een groep mensen met specifieke kennis op het gebied van Geneeskundige Hulpverlening(GH).

Nu wil ik ze tijdens de tocht aanwijzingen laten zoeken voor het volgende WP, maar ze moeten ook een vraag beantwoorden in het veld op het gebied van de GH. Hierdoor krijgen ze dus twee anwoorden die ze moeten samen voegen om bij het volgende WP te komen.

Deze tocht wil ik ook online gaan plaatsen, maar voor mensen met weinig kennis van de GH kunnen de vragen in het veld niet beantwoorden en ik wil ze dus de mogelijkheid geven om ze deze vooraf te laten oplossen.

Maar mijn vraag is dus, omdat je vragen vooraf moet beantwoorden, wordt het dan gelijk een mysterie? Of kan hij als Multi door, maar moet je een tikkeltje voorwerk doen?

bewerkt door Geo-Ewoud
Geplaatst (bewerkt)

In principe zou alles wat vooraf noodzakelijk is om thuis opgelost te worden iets zijn dat van een multi geen multi maar een mysterie maakt. Probleem bergijp ik is dat sommige mensen wel, sommige mensen niet iets thuis hoeven te doen, afhankelijk van (voor)kennis.

De vraag is dus eigenlijk MOET je thuis puzzelen of KAN dat.

Ik zou zeggen zet wat je hier vertelt in een reviewernote op je cachepagina, maak een keuze tussen multi of mysterie en vraag aan de reviewer (waarsch. Kruimeldief?) of je keuze de juiste was, of indien zulks niet het geval is of die reviewer de juiste cachesoort aan je cache wil verbinden voor hem online te zetten.

Greetz Bloodwoosj.

bewerkt door Bloodwoosj
Geplaatst (bewerkt)

Op de vraag "De vraag is dus eigenlijk MOET je thuis puzzelen of KAN dat." is inderdaad erg afhankelijk van de voorkennis van die persoon, het zullen idg. geen gemakkelijk vragen worden aangezien het voor hun uitdaging moet bieden.

Bedankt voor je reply.

bewerkt door Geo-Ewoud
Geplaatst

Misschien is het handig om alleen de vragen te doen, dat je ze alleen thuis op kan lossen.

Of om een cache te maken die je alleen kunt vinden als je een bepaalde kennis hebt.

Dat mag volgens de richtlijnen van groundspeak.

Geplaatst

mysterie maar dat wist je al denk ik. Bij een multi moet je de gegevens ter plaatse kunnen vinden. Heeft niks met kennis te maken

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...