Spring naar bijdragen

Provinciegrenzen


KarelKraak

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik gebruik GSAK om de provincies en gemeenten te bepalen voor de Geocoinrace. Nou werd ik er vanavond op gewezen dat Vianen nog bij Zuid-Holland ingedeeld wordt. Maar Vianen hoort als sinds 2002 bij Utrecht...

 

Heb ik een veroudere lijst met coördnaten of is dit bij iedereen zo?

 

Ik zou (als ik jouw was) even gaan uitzoeken wie de maker is van dit bestand.

 

Hem deze opmerking sturen, en vragen of hij dit kan aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier ligt volgens GSAK Vianen in Zuid-Holland. De provincie is wel aan te passen door gebruik te maken van corrected coordinates en dan bij State, de provincie aan te passen naar Utrecht. Bij een nieuwe update via queries, wordt deze dan niet aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik GSAK om de provincies en gemeenten te bepalen voor de Geocoinrace. Nou werd ik er vanavond op gewezen dat Vianen nog bij Zuid-Holland ingedeeld wordt. Maar Vianen hoort als sinds 2002 bij Utrecht...

 

Heb ik een veroudere lijst met coördnaten of is dit bij iedereen zo?

 

Ik zou (als ik jouw was) even gaan uitzoeken wie de maker is van dit bestand.

 

Hem deze opmerking sturen, en vragen of hij dit kan aanpassen.

 

Ik heb geen idee wie de provincie data eerder aan GSAK heeft geleverd; wel heb ik eerder de gemeente (county) polygons voor GSAK gemaakt.

Op basis van dezelfde tooling die ik daarvoor heb gebruikt en de provinciegrenzen uit de OpenStreetMap.org data heb ik net nieuwe provincie polygons gemaakt. Ik ben van plan deze naar GSAK te sturen zodat het probleem rondom Vianen (UT) in een volgende versie van GSAK automatisch wordt opgelost.

Mocht iemand bezwaar tegen deze update hebben, neem dan even contact op.

Zonder tegenbericht stuur ik mijn updated polygons binnenkort naar GSAK.

 

The CEO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Even terzijde: het viel me vandaag op dat bij sommige caches een verkeerde provincie is aangegeven. Sinds de cache eigenaren dat zelf in kunnen vullen in de cache beschrijving gaat het weleens fout. Je kan er dus niet van op aan dat de opgegeven provincie altijd de juiste is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...