Spring naar bijdragen

Zelf Cache Online Zetten


MatsRetep

Aanbevolen berichten

Ik zie de toegevoegde waarde ook niet zo, maar je kan natuurlijk diverse zaken op het internet slingeren. Wat betreft GPS tochten, die heb je ook buiten Geocaching om (Staatsbosbeheer heeft ze ook, bijvoorbeeld). Aan het eind een kistje met een logboek en klaar ben je..... maar de reden om dit buiten GC.com om te doen ontgaat me enigszins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Oke, dan iets duidelijker

 

buiten gc.com om een GPS tocht met aan het eind een "cache" die dus gevonden en gelogd kan worden op het internet

 

Natuurlijk, ik kan een tocht online zetten met aan het eind een gastenboek voor het logje

maar ik wil iets meer dan dat, dezelfde look en feel als de caches die bij GC.com online komen

niet om het wiel opnieuw uit te vinden maar omdat ik met dingen bezig ben waar ik dit goed voor zou kunnen gebruiken

 

 

Ik vind het nog steeds onduidelijk waar je heen wilt en wat je vraagt.

Je speelt een spel bij Geocaching.com om vervolgens te vragen hoe je hierom heen kan om "iets" voor jezelf te beginnen en of daar sites, programmatuur c.q, applicaties voor zijn.

Het moet dan ook zoveel mogelijk lijken op Geocaching.com.

 

Ik vind dat zelf wat merkwaardig klinken, tenzij je een gelegenheidssite voor het verjaardagsfeestje van je dochter o.i.d. aan het maken bent.

 

Ik zal het wel niet goed begrijpen, maar ik zie anderen hier ook gissen naar je bedoelingen. Misschien krijg je een beter antwoord, wanneer je e.e.a. wat duidelijker uitlegt.

 

Wat wil ik: misschien onlangs gelezen dat ik volgende week een afspraak heb bij de Floriade

er zijn toen via het forum wat ideeën aan de hand gedaan die mij wel aanspraken, dus een mailtje naar onze revieuwer gestuurd: geen antwoord, dus 2 maal via twitter geprobeerd: geen antwoord en om volgende week niet met lege handen te staan zoek ik naar een alternatief. En als er dan een mooie oplossing voorhanden is wil ik daar graag gebruik van maken. Anders zal ik zelf iets moeten maken. Dat er binnen een betaalde omgeving (Floriade moet men intree betalen) geen normale (lees GC.com) cache kan komen te leggen begrijp ik. Aan de andere kant zou ik zelf als bezoeker best een GPS-route willen lopen op een dergelijk terein als ik daar toch ben.

 

Ik was misschien wat onduidelijk maar dat kwam misschien ook omdat ik bepaalde passage's liever niet vermeld had

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dan iets duidelijker

 

buiten gc.com om een GPS tocht met aan het eind een "cache" die dus gevonden en gelogd kan worden op het internet

 

Natuurlijk, ik kan een tocht online zetten met aan het eind een gastenboek voor het logje

maar ik wil iets meer dan dat, dezelfde look en feel als de caches die bij GC.com online komen

niet om het wiel opnieuw uit te vinden maar omdat ik met dingen bezig ben waar ik dit goed voor zou kunnen gebruiken

 

 

Ik vind het nog steeds onduidelijk waar je heen wilt en wat je vraagt.

Je speelt een spel bij Geocaching.com om vervolgens te vragen hoe je hierom heen kan om "iets" voor jezelf te beginnen en of daar sites, programmatuur c.q, applicaties voor zijn.

Het moet dan ook zoveel mogelijk lijken op Geocaching.com.

 

Ik vind dat zelf wat merkwaardig klinken, tenzij je een gelegenheidssite voor het verjaardagsfeestje van je dochter o.i.d. aan het maken bent.

 

Ik zal het wel niet goed begrijpen, maar ik zie anderen hier ook gissen naar je bedoelingen. Misschien krijg je een beter antwoord, wanneer je e.e.a. wat duidelijker uitlegt.

 

Wat wil ik: misschien onlangs gelezen dat ik volgende week een afspraak heb bij de Floriade

er zijn toen via het forum wat ideeën aan de hand gedaan die mij wel aanspraken, dus een mailtje naar onze revieuwer gestuurd: geen antwoord, dus 2 maal via twitter geprobeerd: geen antwoord en om volgende week niet met lege handen te staan zoek ik naar een alternatief. En als er dan een mooie oplossing voorhanden is wil ik daar graag gebruik van maken. Anders zal ik zelf iets moeten maken. Dat er binnen een betaalde omgeving (Floriade moet men intree betalen) geen normale (lees GC.com) cache kan komen te leggen begrijp ik. Aan de andere kant zou ik zelf als bezoeker best een GPS-route willen lopen op een dergelijk terein als ik daar toch ben.

Ik was misschien wat onduidelijk maar dat kwam misschien ook omdat ik bepaalde passage's liever niet vermeld had

 

Ik snap de geheimzinnigheid en het persé via internet online plaatsen/loggen via een bepaalde organisatie/tool/programma of wat dan ook nog steeds niet helemaal?

 

Als het gewoon om een GPS wandeling gaat, dan zet je je cache-listing toch op een A4-tje en deel je die uit via de balie bij de kassa of infokiosk? Wil je de listing online, dan zet je hem op een of andere homepage bij je eigen internet provider. Gaat het je om de logjes, dan is die geopperde hyves pagina op zich nog niet eens zo'n slecht idee. Of maak een pagina via blogspot en laat ze via een reactie loggen...... Of probeer een van de alternatieve sites die er bestaan naast GC.com en meld je cache daar aan......

 

Volgens mij voldoende opties. Wat is nou precies de clou/bottleneck voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt dus een gelegenheidscache maken waarbij je niet aan de regels van Gc.com kunt voldoen en je vraagt waar dat dan wel kan.

Dat is dan tenminste duidelijk. :thumbup:

 

Gelukkig snap ik het nu ook, dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt dus een gelegenheidscache maken waarbij je niet aan de regels van Gc.com kunt voldoen en je vraagt waar dat dan wel kan.

Dat is dan tenminste duidelijk. :D

 

Gelukkig snap ik het nu ook, dank je wel.

en nu... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt dus een gelegenheidscache maken waarbij je niet aan de regels van Gc.com kunt voldoen en je vraagt waar dat dan wel kan.

Dat is dan tenminste duidelijk. :D

 

Gelukkig snap ik het nu ook, dank je wel.

en nu... :blush:

 

 

... hebben anderen al antwoorden aangedragen, denk ik. Zij zijn duidelijk sneller van begrip.

Ik snapte de vraag gewoon niet :D , sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt dus een gelegenheidscache maken waarbij je niet aan de regels van Gc.com kunt voldoen en je vraagt waar dat dan wel kan.

Dat is dan tenminste duidelijk. :D

 

Gelukkig snap ik het nu ook, dank je wel.

en nu... :D

 

 

... hebben anderen al antwoorden aangedragen, denk ik. Zij zijn duidelijk sneller van begrip.

Ik snapte de vraag gewoon niet :D , sorry.

 

Volgens mij doe je jezelf te kort en snapte je de vraag zeer goed en heb je het helder verwoord. Maar je behoorde ook in de top drie toch? :blush:

bewerkt door sukor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

Volgens mij doe je jezelf te kort en snapte je de vraag zeer goed en heb je het helder verwoord. Maar je behoorde ook in de top drie toch? :blush:

 

 

Zullen we maar weer gewoon on topic. Ik ben te braaf om straf te willen van een modje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik denk dat het zonde van de moeite is. Een cache die niet bij .com is te loggen zal bijna niet bezocht worden. Kijk maar eens buiten het .com kader bij alle alternatieven.

Of biedt de gps route aan bij de organisatie van de Floriade. Wie weet vindt men een rondgang over het terrein met een GPS wel leuk.

En anders......geniet zelf lekker van de Floriade en steek je energie in een echte geocache (bij .com aangemeld dus) :blush:

Suc6 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wil ik: misschien onlangs gelezen dat ik volgende week een afspraak heb bij de Floriade

er zijn toen via het forum wat ideeën aan de hand gedaan die mij wel aanspraken, dus een mailtje naar onze revieuwer gestuurd: geen antwoord, dus 2 maal via twitter geprobeerd: geen antwoord en om volgende week niet met lege handen te staan zoek ik naar een alternatief. En als er dan een mooie oplossing voorhanden is wil ik daar graag gebruik van maken. Anders zal ik zelf iets moeten maken. Dat er binnen een betaalde omgeving (Floriade moet men intree betalen) geen normale (lees GC.com) cache kan komen te leggen begrijp ik. Aan de andere kant zou ik zelf als bezoeker best een GPS-route willen lopen op een dergelijk terein als ik daar toch ben.

 

Ik was misschien wat onduidelijk maar dat kwam misschien ook omdat ik bepaalde passage's liever niet vermeld had

 

Is het niet mogelijk dat je met de floriade een afspraak maak dat hij gratis is als men een startlicentie kan aantonen? Dan valt hij gewoon onder een event. Als jij zulke goede kontakten heb moet dat zeker lukken :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, maak het nu niet allemaal spanneder dan het is

Ik wilde gewoon weten of er diensten ed waren waar men een cache online kan zetten buiten GC.com om

Ik wil niet een nieuwe op GC.com gelijkende site maken (omdat ik het niet eens zou zijn met dingen en denk dat ik het beter kan o.i.d.)

De puntjes op GC.com zijn mij heilig ik hoef niet naar een ander

Maar soms heb je een idee en ga dan opzoek naar de uitvoering hiervan

niet via Hyves ofzo

en ik heb ook geen hele goede contacten met de Floriade, ik ben gewoon uitgenodigd omdat ik contact had/heb met "kom in de kas" en zij dit ook hebben

Dit kwam tersprake en zodoende kreeg ik een telefoontje en een uitnodiging, misschien wordt het wel helemaal niets

maar niet geschoten is zeker mis en ik heb zeker geen dollartekens in mn ogen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...