Spring naar bijdragen

Zelf Cache Online Zetten


MatsRetep

Aanbevolen berichten

... dus een mailtje naar onze revieuwer gestuurd: geen antwoord, dus 2 maal via twitter geprobeerd: geen antwoord .....

 

Dat Kruimel niet op mail reageert is heel aannemelijk, daar liggen er nog wel meer van op antwoord te wachten. Echter tot nu toe is de ervaring met Twitter anders. Heb je een dm gestuurd? Heb je er @Kruimeldief voor gezet?

 

Misschien heb je per ongeluk een fout gemaakt, waardoor hij het niet heeft ontvangen?

Ik zou het zeker nog eens proberen!

 

Succes met je kom in de kas,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hij ligt ermee achter, ik zeg niet dat hij nooit zal reageren...dat weet ik niet.

Maar kruimel heeft vaak genoeg uitgelegd hoe dat zit met pb, mail en twitter.

 

groetjes GeoVlinder

 

edit: Ik probeer alleen maar mee te denken met de topicstarter, hoe hij voor elkaar kan krijgen wat hij wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Kruimel niet op mail reageert is heel aannemelijk, daar liggen er nog wel meer van op antwoord te wachten.

 

Ergens vreemd dat Kruimel niet op email reageert, wordt het dan niet hoog tijd voor een reviewer erbij?

 

 

Dat kruimeldief niet reageert vind ik juist helemaal niet vreemd....

hij zal best wel reageren maar nu even andere werkzaamheden @home..

 

dus even geduldig afwachten.. en erbij bedenken dat je heus de enige niet bent die een mail cq twitter verstuurd...

 

nog steeds heeft hij denk ik zo.. maar 2 handen met 5 vingers aan ieder..

 

dus

 

geduld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat het nu niet zo zijn dat het een klacht tegen Kruimeldief is

das nooit mijn insteek geweest

 

Nee hoor geen klacht, zo zie ik het zeker niet.

 

Heb je al gekeken of je geen foutje hebt gemaakt met tweten?

Je kan denken dat je hem getweet hebt en per ongeluk vergeten zijn er @ kruimeldief voor te zetten, is mij ook weleens overkomen, ook zelfs eens een D vergeten met een DM. Ik ga uit van een mogelijke menselijke vergissing.

 

Dat je hij niet heeft gereageerd kan toch meerdere oorzaken hebben? Zonder naar iemand te wijzen met een vinger. En ja, misschien heeft hij hem wel gehad, maar nog niet gereageerd, genoeg redenen te bedenken. Maar je kan iig wachten tot je een ons weegt, als hij hem niet heeft gehad, dus ik dacht even checken kan geen kwaad wellicht.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister een mailtje gehad van de Floriade, een andere partij had zich gemeld voor het organiseren van GPS tochten op het Floriade terein. Nog geen twee dagen nadat ik op dit forum had gemeld dat ik hiermee bezig was maar dat het op dit moment wat moeilijk was omdat ik daar geen goed antwoord kon geven (nog steeds niet overgens)

Toeval ? ik denk het niet. Mijn posting was natuurlijk een schot voor open doel

zo zie je maar weer dat je niet voorzichtig genoeg kan zijn met wat men hier neerzet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het jammer is voor mij weet ik niet

Was toch nooit mijn bedoeling om het zelf te gaan doen, wel wilde ik ze informeren (en dat gaat nog steeds door) en dan via GC.nl en dit forum locale cachers zoeken die zich daar terplaatse mee wilde gaan bemoeien

(ik woon er nl meer dan 200 km vanaf) Ik vindt het alleen jammer want het had op deze manier nooit zo gemoeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MatsRetep ik kan je wel het antwoord geven waarom kruimel niet antwoord op je tweet. Je hebt hem beveiligd met een slotje en dan kan je alleen een @ of dm sturen naar iemand die jou vogt. Kruimel ziet jouw tweets helemaal niet daarvoor moet je het slotje eraf halen. Dat probleem heb ik ook gehad. En door schade en schande wijzer geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MatsRetep ik kan je wel het antwoord geven waarom kruimel niet antwoord op je tweet. Je hebt hem beveiligd met een slotje en dan kan je alleen een @ of dm sturen naar iemand die jou vogt. Kruimel ziet jouw tweets helemaal niet daarvoor moet je het slotje eraf halen. Dat probleem heb ik ook gehad. En door schade en schande wijzer geworden.

 

Aha, is dat alzo vanaf het begin ?

heb nl al wel eens heen en weer getwittert met hem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MatsRetep ik kan je wel het antwoord geven waarom kruimel niet antwoord op je tweet. Je hebt hem beveiligd met een slotje en dan kan je alleen een @ of dm sturen naar iemand die jou vogt. Kruimel ziet jouw tweets helemaal niet daarvoor moet je het slotje eraf halen. Dat probleem heb ik ook gehad. En door schade en schande wijzer geworden.

 

Aha, is dat alzo vanaf het begin ?

heb nl al wel eens heen en weer getwittert met hem

Dat weet ik niet ik heb dit ervaren in september.

En er pas laat achter gekomen waarom ik maar geen antwoord kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MatsRetep ik kan je wel het antwoord geven waarom kruimel niet antwoord op je tweet. Je hebt hem beveiligd met een slotje en dan kan je alleen een @ of dm sturen naar iemand die jou vogt. Kruimel ziet jouw tweets helemaal niet daarvoor moet je het slotje eraf halen. Dat probleem heb ik ook gehad. En door schade en schande wijzer geworden.

 

slotje? slotje? ik zie geen slotje, waar zit die instelling dan? Ik krijg namelijk ook nooit een rea op mijn tweets naar hem toe.

 

Myrlot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MatsRetep ik kan je wel het antwoord geven waarom kruimel niet antwoord op je tweet. Je hebt hem beveiligd met een slotje en dan kan je alleen een @ of dm sturen naar iemand die jou vogt. Kruimel ziet jouw tweets helemaal niet daarvoor moet je het slotje eraf halen. Dat probleem heb ik ook gehad. En door schade en schande wijzer geworden.

 

slotje? slotje? ik zie geen slotje, waar zit die instelling dan? Ik krijg namelijk ook nooit een rea op mijn tweets naar hem toe.

 

Myrlot

Jij hebt wel degelijk een slotje achter je naam staan (dat betekent dat niet iedereen die het wil jou zomaar kan volgen, daar moet je toestemming voor geven).

Kijk hier maar: link (wel even inloggen)

Pal achter je naam staat een slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...