Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
up ge date en nu geen problemen meer.

:thumbup:

Hier ook prima op een HTC-Touch met bluetooth. Prachtig proggie, moet toch kicken zijn als je zoiets kunt maken lijkt me ;)

Geplaatst

Inderdaad super programma! Maar je moet het wel in de gaten houden, want er worden zo'n beetje dagelijks updates voor geschreven.

Met het hierboven genoemde App2Date is dat een fluitje van 5cent.

• 4 months later...
Geplaatst

Ik gebruik nu al een een klein poosje dit programma, maar weet iemand ook hoe ik een cache bij een lijstje toe kan voegen?

Ik kan wel toevoegen aan favorieten, maar ik wil hem op een selectielijst hebben staan die zelf een naam heb gegeven.

Geplaatst
Ik gebruik nu al een een klein poosje dit programma, maar weet iemand ook hoe ik een cache bij een lijstje toe kan voegen?

Ik kan wel toevoegen aan favorieten, maar ik wil hem op een selectielijst hebben staan die zelf een naam heb gegeven.

Weet iemand hier toevallig een antwoord op?

• 4 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Ik gebruik momenteel GczII.

Daar kun je ook een log starten en stoppen.

Nu heb ik de log-file gevonden, alleen wat kan ik er mee?

Want kameraad heeft een garmin, en daarmee kan je de log-file in mapsource inlezen.

En dan de route terug bekijken.

EDIT

Het is me al gelukt met GczTool exporteren naar KML.

Dit zijn zoals ik het zie alleen de coordinaten verder geen snelheden?

bewerkt door MarlyNL
Geplaatst
Ik gebruik momenteel GczII.

Daar kun je ook een log starten en stoppen.

Nu heb ik de log-file gevonden, alleen wat kan ik er mee?

Want kameraad heeft een garmin, en daarmee kan je de log-file in mapsource inlezen.

En dan de route terug bekijken.

Op wat voor apparaat gebruik je GzII ???

bruintje.

Geplaatst

Ik gebruik een I-Mate PDA-N.

Maar heb het op dit moment werkend via GCZ Tools en dan track converteren naar KML bestand.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Wij gebruiken dit programma nu al even.

Werkt goed, handig voor in de auto.

De wat uitgebreidere caches kun je hier minder goed mee vinden. Wel kun je op je hurken in het bos met dit programma loggen.

Ook prima om de volgende dichtsbijzijnde cache te vinden.

Kortom onmisbaar.

mar-ine

Geplaatst

Momenteel zou het anders niet zo goed moeten werken!

Door de lay-out wijzigingen op gc.com moet GCzII aangepast worden.

Op het XDA-developers-forum wordt dit al vollop gemeld, maar de maker uit Tokyo heeft helaas nog niet gereageerd. Meestal is hij echter wel snel. Ik verwacht dus niet dat het al te lang zal duren. Maar misschien is hij wel met vakantie.

Geplaatst

Hello

Ik heb hem geinstalleerd op mijn HTC met wm 6.1 pro ,maar als ik cache wil binnenhalen geeft hij de melding "cache not found"

Heeft iemand nog dit probleem gehad en heeft iemand een oplossing gevonden want ik vind het een heel leuk programma vroeger gebruikte ik hem op mijn mio 550 en toen werkte het perfect.

Grtz

A

Geplaatst
Hello

Ik heb hem geinstalleerd op mijn HTC met wm 6.1 pro ,maar als ik cache wil binnenhalen geeft hij de melding "cache not found"

Heeft iemand nog dit probleem gehad en heeft iemand een oplossing gevonden want ik vind het een heel leuk programma vroeger gebruikte ik hem op mijn mio 550 en toen werkte het perfect.

Grtz

A

Hier hetzelfde : cache not found. Ik ga ervan uit dat er een oplossing voor komt, ergens vandaan

Geplaatst

Ik heb sinds kort een Samsung Omnia 2 I8000 met Windows mobile 6.5.

In de vorige Omnia versie met WM 6.1 werkte alles naar behoren.

Nu krijg ik hier steeds de mededeling "Cache not found"

Weet iemand de oplossing?

Dit is een gemakkelijk en fijn (gratis) programmaatje voor de Telefoon/PDA.

Geplaatst
Ik heb sinds kort een Samsung Omnia 2 I8000 met Windows mobile 6.5.

In de vorige Omnia versie met WM 6.1 werkte alles naar behoren.

Nu krijg ik hier steeds de mededeling "Cache not found"

Weet iemand de oplossing?

Dit is een gemakkelijk en fijn (gratis) programmaatje voor de Telefoon/PDA.

Ik denk dat dit komt door de nieuwe lay-out van GC.COM want ik heb dit ook op twee verschillende telefoons.

Eentje met Windows Mobile 6.5 en eentje met Windows Mobile 6.1

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij heeft dit ook te maken met de wijzigingen bij gc.com. Daar moet GCzII dus nog op afgestemt worden.

....

In de tussentijd weer even op XDA-developpers gekeken... en inderdaad: de melding 'cache not found' heeft met de wijzigingen bij gc.com te maken. Zie hier het berichtje van de maker. Hij gaat er komende dagen dus mee aan de slag!

bewerkt door Geinponem
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...