Geinponem Geplaatst 15 mei 2009 Geplaatst 15 mei 2009 Vandaag en gisteren zijn er weer nieuwe updates uitgekomen. Ik ga deze laatste gelijk even uitproberen.
Geinponem Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 Vandaag met succes een aantal caches gedaan met deze nieuwe update. Het kompasprobleem is gefixt. De interface van het kompas is ook drastisch veranderd: Het is eigenlijk een radar en kompas in 1 met heel veel informatie. Misschien wel een beetjes teveel, maar ik denk dat dat vooral een kwestie van wennen is. Wat ik zelf vooral erg fijn vind is de mogelijkheid om zelf GPS-instellingen te doen: Op die manier kan je gamakkelijk een BT-GPSr koppelen en daardoor de eventuele Static Naigation op je interne GPSr omzeilen. Ik vraag me echter wel af wat er met GPS Accurancy wordt bedoeld. Je kunt hem instellen van 1 tot 10. Standaard staat hij op 6. Maar wat het precies doet....?
dommelbelgium Geplaatst 19 mei 2009 Geplaatst 19 mei 2009 Sinds deze week ook dit programmatje op HTC Touch Pro gezet ... werkt prima !!! Leuk om bij de hand te hebben om nieuwe caches via 't net op te sporen ... al denk ik dat dit m'n Colorado niet zal kunnen vervangen ... De kids zullen 't allezins super vinden ... een extra apparaatje om mee rond te lopen !!
Triskelle Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Sinds vanochtend een probleem bij Search from Current Location. Na enige tijd zoeken komt er de foutmelding Invalid Form Location. Oók bij de allernieuwste versie (GCz_20090520_1100_0032_005). Meer mensen last van? Kan dit te maken hebben met gc.com en is het dus wachten op een nieuwe update?
Triskelle Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 (bewerkt) Sinds vanochtend een probleem bij Search from Current Location. Na enige tijd zoeken komt er de foutmelding Invalid Form Location. Oók bij de allernieuwste versie (GCz_20090520_1100_0032_005). Meer mensen last van? Kan dit te maken hebben met gc.com en is het dus wachten op een nieuwe update? Update: Zelfde melding bij zoeken op postcode of plaats. (kon ook met edit ... excuus ... tsja ... forum newby he?) 21 mei 2009 bewerkt door Triskelle
Triskelle Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Probleem is alweer verholpen door Gech. Had inderdaad te maken met het gepleegde onderhoud van gc.com . Je moet wel even de nieuwste versie van GCz (0.0.32.7) installeren.
Geinponem Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 (bewerkt) Versie 2 is uit: GCzII. Deze versie heeft handige, uitgebreide zoekfuncties. Voor mij begint dit nu toch wel aardig te lijken op de ultieme geocaching-applicatie voor Windows Mobile devices! edit: Nog een (volgens mij nieuwe) handige toepassing ontdekt. Je kunt nu ook hele cachelijsten in 1 keer downloaden en opslaan. Caches waarvan de gegevens al van zijn gedownload worden gemarkeerd met een geel koffertje/mapje. Op die manier is het dus niet meer per se nodig om constant internetverbinding te hebben. Scheelt ook weer een hoop batterijspanning 27 mei 2009 bewerkt door Geinponem
de trije susters Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Let op, er is al weer een nieuwe versie. Ik heb trouwens een probleem met de GPS. GPS werkt wel bij Trackr en GoogleMaps b.v., maar bij GCZ krijg ik foutmelding: Eers": GPS not fixed.En als ik dan de GPS aan zet krijg ik de boodschap: Com Port open failed (Com0: 4800). Diezelfde Com port doet het echter dus wel bij Trackr en Google Maps????
Janivanda Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Let op, er is al weer een nieuwe versie. Ik heb trouwens een probleem met de GPS. GPS werkt wel bij Trackr en GoogleMaps b.v., maar bij GCZ krijg ik foutmelding: Eers": GPS not fixed.En als ik dan de GPS aan zet krijg ik de boodschap: Com Port open failed (Com0: 4800). Diezelfde Com port doet het echter dus wel bij Trackr en Google Maps???? Heb je een interne GPS? moet je COM4 eens proberen in te stellen bij de GPS-Options..
de trije susters Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 (bewerkt) Let op, er is al weer een nieuwe versie. Ik heb trouwens een probleem met de GPS. GPS werkt wel bij Trackr en GoogleMaps b.v., maar bij GCZ krijg ik foutmelding: Eers": GPS not fixed.En als ik dan de GPS aan zet krijg ik de boodschap: Com Port open failed (Com0: 4800). Diezelfde Com port doet het echter dus wel bij Trackr en Google Maps???? Heb je een interne GPS? moet je COM4 eens proberen in te stellen bij de GPS-Options.. Wonderbaarlijk het werkt Nu nog even kijken of trackr en google maps en TomTom het ook nog doen. Ja, die doen het ook nog! Bedankt alvast 27 mei 2009 bewerkt door de trije susters
bali8183 Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Naar aanleiding van dit forumbericht kwam ik ookbij GCz. Super mooi programma alleen geeft hij cache not found bij verbinding over T-mobile internet. Via de WLAN werkt hij wel. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Bali8183
de trije susters Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Naar aanleiding van dit forumbericht kwam ik ookbij GCz. Super mooi programma alleen geeft hij cache not found bij verbinding over T-mobile internet. Via de WLAN werkt hij wel. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Bali8183 Als je met T=Mobile werkt, moet je de Speed-Manager van T-Mobile uitzetten.
bali8183 Geplaatst 27 mei 2009 Geplaatst 27 mei 2009 Naar aanleiding van dit forumbericht kwam ik ookbij GCz. Super mooi programma alleen geeft hij cache not found bij verbinding over T-mobile internet. Via de WLAN werkt hij wel. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Bali8183 Als je met T=Mobile werkt, moet je de Speed-Manager van T-Mobile uitzetten. Bedankt. Dit had ik inderdaad gelezen en gedaan. Maar toch wilde het niet werken. Inmiddels een paar uur later opeens wel. Dus schijnbaar wordt dit niet direct doorgevoerd. Bali8183
team_heidehippers Geplaatst 28 mei 2009 Auteur Geplaatst 28 mei 2009 Versie 2 is een zeer geslaagde update....met name het kunnen downloaden en de verschillende zoekopties zijn zeer handig. En sinds de GPS instellingen handjematig zijn in te stellen werkt het ook op mijn HTC Artemis. Ik was van plan om over te gaan stappen naar een iPhone maar de GC tool op de iPhone heeft nog niet de functionaliteit van GCz....toch maar op Winmo blijven...?
Geinponem Geplaatst 28 mei 2009 Geplaatst 28 mei 2009 Er zijn vandaag weer twee nieuwe updates bij gekomen. Na installatie van ver. 0.2.33.4 heb ik echter een probleem: De zoekfunctie werkt nog wel goed. Dus als ik bijvoorbeeld op een plaatsnaam zoek wordt er gewoon een internetverbinding gemaakt en volgt er een cachelijst op mijn scherm. Als ik dan vervolgens 1 van de caches aanklik duurt het ongeveer 10 seconden voordat ik de melding 'Cache not found' op mijn scherm krijg. Na deïnstallatie van deze nieuwste versie heb ik vervolgens weer de bij mij laatst goed werkende versie geïnstalleerd: 0.2.33.2. Het probleem blijft helaas! Ik heb ook al opnieuw mijn Vodafone verbindingsinstellingen ingesteld en deze zowel met als zonder proxyserver geprobeerd. Helaas zonder succes. Weet iemand wat te doen?
Aanbevolen berichten