GeoTeeth Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Tijdens de Kerstvakantie voor een zacht prijsje via Ebay blijven ‘hangen’ aan een Oregon 550. Nu vraag ik me af wat de voordelen (of nadelen) zijn om je Oregon bij Garmin te registreren? GeoTeeth
Geopatra Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Tijdens de Kerstvakantie voor een zacht prijsje via Ebay blijven 'hangen' aan een Oregon 550.Nu vraag ik me af wat de voordelen (of nadelen) zijn om je Oregon bij Garmin te registreren? GeoTeeth Ik zie geen nadelen. Wel registreren zal waarschijnlijk voordeel bieden bij upgraden/updaten ed. Gewoon doen ! Geopatra.
Cpl_Uhl Geplaatst 11 januari 2010 Geplaatst 11 januari 2010 Ja registreren. Puur voor de updates (is nodig/ danwel handig).
Alex_R. Geplaatst 28 februari 2010 Geplaatst 28 februari 2010 Ik heb mijn Oregon 450 gewoon aangemeld bij Garmin. Gelijk maar even de laatste firmware versie erop gezet!
Team Noorderlingen Geplaatst 1 maart 2010 Geplaatst 1 maart 2010 Tijdens de Kerstvakantie voor een zacht prijsje via Ebay blijven ‘hangen’ aan een Oregon 550.Nu vraag ik me af wat de voordelen (of nadelen) zijn om je Oregon bij Garmin te registreren? GeoTeeth Ik zie het nut nooit zo in van het 'registreren' van allerhande harde waren die je her en der aan kan schaffen. Heb het een aantal keren gedaan, maar meestal levert me het alleen een hele zwik extra nieuwsbrieven van de diverse hardware fabrikanten op. Extra nut heb ik er nooit van ondervonden. In het geval van firmware upgrades: deze zijn al gratis en voor niets te downloaden van de site van de hardware fabrikanten. Voor Garmin specifiek levert hun website het volgende aan commentaar: Door middel van registratie laat u ons weten welke producten u hebt, waardoor het eenvoudig is om alles te leveren wat u nodig hebt om uw toestel up-to-date te houden en goed te laten werken. ◦Controleer of er gratis kaartupdates zijn onder nüMaps Guarantee™. ◦Controleer op andere beschikbare kaartupdates. ◦Gratis software-updates. ◦Ontvang belangrijke informatie over garantie en terugname van producten. 1e bullet alleen interessant bij een Nüvi volgens mij. 2e optie..... weet ik niet of dat interessant kan zijn voor je. Wordt er zelf nou niet warm of koud van. Software updates zijn ongeregistreerd ook wel van de website te plukken. En die belangrijke informatie over garantie..... tja...... zonder registratie met bonnetje naar de verkoper terug en volgens Nederlandse wetgeving heb je gewoon recht op garantie. Maar een e-bay auction.... die is wellicht wat lastiger. Of een Garmin registratie je daar verder mee helpt?
Ma-Bu Geplaatst 2 maart 2010 Geplaatst 2 maart 2010 Ja registreren. Puur voor de updates (is nodig/ danwel handig). Maar ook voor de registratie zelf. Mocht hij gestolen worden, dan kan je met deze registratie bewijzen dat hij van jouw is. (lees maar op de site)
mmjjt Geplaatst 2 maart 2010 Geplaatst 2 maart 2010 Ja registreren. Puur voor de updates (is nodig/ danwel handig). Maar ook voor de registratie zelf. Mocht hij gestolen worden, dan kan je met deze registratie bewijzen dat hij van jouw is. (lees maar op de site) Helemaal mee eens, bij verlies en diefstal erg handig een geregistreerde gps en als je geen reclame wil vink je dat toch gewoon aan!
hendrikus Geplaatst 2 maart 2010 Geplaatst 2 maart 2010 Ja registreren. Puur voor de updates (is nodig/ danwel handig).Maar ook voor de registratie zelf.Mocht hij gestolen worden, dan kan je met deze registratie bewijzen dat hij van jouw is. (lees maar op de site) Poehe, dan krijg je de gpsr zeker terug.Ik heb mijn Vista, 5 jaar geleden gestolen door Algerijnen bij een woning inbraak, nog steeds niet terug.
mmjjt Geplaatst 2 maart 2010 Geplaatst 2 maart 2010 (lees maar op de site)Poehe, dan krijg je de gpsr zeker terug.Ik heb mijn Vista, 5 jaar geleden gestolen door Algerijnen bij een woning inbraak, nog steeds niet terug. Nee terug krijgen garanderen ze niet, maar aantoonbaar maken bij de verzekering gaat op die manier wel! Op deze manier heb ik wel gestolen goed vergoed gekregen, maar voel je niet verplicht hoor! Het zijn slechts antwoorden op gestelde vragen.
hendrikus Geplaatst 2 maart 2010 Geplaatst 2 maart 2010 Nee terug krijgen garanderen ze niet, maar aantoonbaar maken bij de verzekering gaat op die manier wel! Op deze manier heb ik wel gestolen goed vergoed gekregen, maar voel je niet verplicht hoor! Het zijn slechts antwoorden op gestelde vragen. Een rekening overleggen + kopie aangifte was ruim voldoende voor het beuren van de toenmalige nieuwprijs.Schijnbaar heeft het rubberen bandje niet meer losgelaten.
Aanbevolen berichten