Lepman Geplaatst 31 december 2009 Auteur Share Geplaatst 31 december 2009 Mooi! Het hele team bedankt voor de inzet in 2009 en veel succes in 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Voor iedereen de allerbeste wensen en natuurlijk een vondstenrijk 2010 toegewenst !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2009 Share Geplaatst 31 december 2009 Allemaal de beste wensen voor 2010!! En dat het maar een heel goed jaar moge worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de emmers Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Iedereen de beste wensen voor 2010 Dat we allemaal maar lekker mogen en kunnen cachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Alle goeds en vooral gezondheid voor 2010! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Gelukkig nieuw jaar en dat er veel mooie caches bij komen, Met geo groet Masterchef & kelientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Ook wij wensen iedereen een goed cache jaar, en laat ie net zo goed zijn als ons begin\ Om 02:45 al 7 FTF dat moet toch een goed jaar worden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madteacher Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Iedereen de allerbeste wensen voor een mooi 2010! En ik maar denken dat ik een van de weinige gekken was die deze nacht nog op pad zou gaan voor een FTF!!! haha! Na thuiskomst zag ik vele caches online gekomen in de buurt, maar ja er nog op uit gaaN?? Ach 1 van de caches was op een kwartiertje lopen ongeveer dus tja toch nog op pad gegaan! Met maar 1 FTF is ook mijn jaar prima begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 (bewerkt) happy new year 1 januari 2010 bewerkt door johanvc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dijk6jes Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 VAN ALLE 6 DE dijk6jes DE BESTE WENSEN VOOR 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Nienke Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Ook vanuit de wit besneeuwde Achterhoek een Gelukkig Nieuwjaar en een goed cache jaar !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 Uw laatste bezoek was op 6 december 2009 om 16:29 uur ... Tsjaa, na alle verhuisdrukte en feestdagen, ook nu weer eindelijk achter een vandaag geinstalleerde pc eens even op het forum kijken. *** Dat we met zijn allen maar heerlijke wandelingen tegemoet mogen gaan en op vele puzzeluurtjes kunnen rekenen. Ook Mamma en Josée wensen een ieder dus een cacherijk en vooral gezond 2010 toe. Tot somewhere in the field someday, of tot plons morgen ! Ik zal er weer eens een hunt aan koppelen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 1 januari 2010 Share Geplaatst 1 januari 2010 (bewerkt) Tornado Bram en Dreamcatcher K wensen u een gelukkig en sprankelend 2010 1 januari 2010 bewerkt door Tornado Bram Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden