Spring naar bijdragen

Mag Ftf Al Vergeven Worden Voor Speciaal Gemaakte Caches


GoudHaartje

FTF vergeven voor speciale caches ?  

147 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag een FTF vooraf vergeven worden voor een speciaal gelegde cache ?

    • Ja, Alleen als het om een speciale gelegenheid gaat.
      45
    • Nee, belachelijk. Ik wil die FTF
      52
    • Ach, het maakt met niet uit. Ik ga nooit op jacht
      50


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

wat een gezeur over een FTF kado doen.

 

wil je een FTF STF of een TTF scoren moet je wat vroeger opstaan. of later naar bed !

 

ik had vandaag mijn zoon "dutchgoldwing jr" 5 dagen oud ook FTF kunnen laten scoren. :thumbsup:

Jij hebt dan genoeg kansen op een FTF...

 

147716343v7_480x480_Front_Color-White.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal de cache ook zeker afmaken, maar ik maak zelf wel een pagina en print hem gewoon uit, want met online gooien loop ik groot risico dat iemand anders hem toch eerst logt en dat wil ik absoluut niet, aangezien ook zijn verjaardagscadeau in de cache zal zitten.

 

Heel jammer inderdaad dat anderen niet vd tocht kunnen genieten, maar het is niet anders, ik ga het risico niet nemen als ik hier zo de reacties lees. En al zijn dat er maar een paar, 1 die denkt "ik doe het lekker toch", is al genoeg om het te verpesten voor mij.

 

groetjes GeoVlinder

 

Eenvoudige oplossing is om een vraag te bedenken die alleen de jarige weet. Zo kan niemnand anders dan hij/zij hem als eerste vinden.

 

Kan je later de vraag veranderen of eruit halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat is nog een een goeie tip, ik zal eens kijken hoe ik dat ga oplossen, maar idee is goed.

 

Thanks.

 

Geovlinder: je kunt de cachepagina toch helemaal klaar maken en voor het reviewen als verjaardagskado geven? Dan mag de jarige dan wel niet de echte FTF worden (cache niet gepubliceerd) maar het verjaardagskado is wel voor hem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hier in de buurt is het meestal zo.

Als een cache speciaal gemaakt is voor iemand dat iedereen wacht op diegene voor ze gaan loggen..

 

Dus ik als jarish stel dat er iemand is die een cache maakt met mijn naam... dan wacht iedereen geduldig af..

 

Doe ik ook eigenlijk..

wachten tot die gene gelogd heeft ( duurt hier niet zo lang trouwens, je moet nog snel wezen om nog eventueel zilver brons of blik te halen pff)

 

tuurlijk vind ik het ook leuk om goud te halen maar nee zo bezeten ben ik nou ook weer niet..

 

Het gaat mij om het cachen op zich... en niet om goud zilver brons...

 

Ik ben gaan geocachen omdat ik het gewoon erg leuk vind.. lekker wandelen puzzelen etc..

dat er ook nog eremetaal bij komt ja erg leuk.. maar daar doe ik het niet voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...