Spring naar bijdragen

Commentaar Leveren


Bankstel

Aanbevolen berichten

Door negatiefe berichten van beterweters die ergens over waar ze geen idee van hebben heb ik besloten voorlopig te stoppen met leggen van cache's.

De cache's die liggen lopen gewoon uit en worden weggehaald als er problemen mee zijn.

Ik vind dit een moeilijke beslissing maar het is niet leuk als je probeert deze hobby uit te breiden door commentaar van cachers.

Nog veel cache plezier Team Bankstel. Rotterdam (Overschie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Door negatiefe berichten van beterweters die ergens over waar ze geen idee van hebben heb ik besloten voorlopig te stoppen met leggen van cache's.

De cache's die liggen lopen gewoon uit en worden weggehaald als er problemen mee zijn.

Ik vind dit een moeilijke beslissing maar het is niet leuk als je probeert deze hobby uit te breiden door commentaar van cachers.

Nog veel cache plezier Team Bankstel. Rotterdam (Overschie)

Ik kan me voorstellen, Bankstel, dat je het niet plezierig vindt om commentaar te krijgen op je caches, terwijl je dacht met het leggen ervan medecachers een plezier te doen. Maar neem van mij aan dat het sowieso onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Dat kun je dus ook beter niet proberen. Dat is verspilde energie!

 

Doe wat je zelf plezierig vindt. Grote kans dat je daar ook andere cachers een plezier mee doet. En zijn er toch anderen die je er geen plezier mee doet: lekker laten kletsen! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door negatiefe berichten van beterweters die ergens over waar ze geen idee van hebben heb ik besloten voorlopig te stoppen met leggen van cache's.

De cache's die liggen lopen gewoon uit en worden weggehaald als er problemen mee zijn.

Ik vind dit een moeilijke beslissing maar het is niet leuk als je probeert deze hobby uit te breiden door commentaar van cachers.

Nog veel cache plezier Team Bankstel. Rotterdam (Overschie)

 

Het is beter te luisteren (en lezen) naar het positieve commentaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist omdat iedereen zijn eigen idee heeft van wat er leuk is aan cachen (zie maar de discussies over voortuincaches, carpoolcaches enz.) zal ook iedereen zijn eigen visie hebben of een cache leuk is of niet.

 

En inderdaad, het is niet leuk om negatieve reacties te lezen in de logs, maar wanneer er ook genoeg positieve reacties zijn dan is dat voor mij een reden om ermee door te gaan. Als reacties overwegend negatief zouden zijn, zou ik daadwerkelijk bij mezelf te rade gaan om de cache te archiveren. Gelukkig is dat nog niet nodig geweest.

 

En stel dat iemand heel negatief is, waarom dan niet eens contact met de logger opnemen om te vragen waarom dat zo was en of hij misschien tips tot verbetering heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n negatief commentaar staat er toch niet in de logjes bij je cache? Eén iemand die teleurgesteld is en dat wat ongelukkig neerschrijft. Als je daar niet doorheen kunt of wilt kijken dan is het misschien beter dat je geen caches meer maakt. Maar dat zou jammer zijn, ze lijken me wel leuk.

Alleen naar positief commentaar luisteren is geen goed advies. Probeer er wat uit te halen om je caches te verbeteren. En als veel mensen negatief zijn, trek dan je conclusie.

Succes met je caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, ik heb wel lol beleefd aan de caches van Bankstel. Vooral 'Havens Rotterdam (3)' waar de behulpzame buurman iedereen verteld waar de cache ligt : )

 

Het kwam toen wel mooi uit wat het regende pijpenstelen :-)

 

Edit: Hoeveel mensen hebben inmiddels de moeite genomen om jullie caches te bezoeken? Duizenden? Volgens mij zegt dat genoeg ..

 

Edit 2: 1668 founds!

bewerkt door parreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door negatiefe berichten van beterweters die ergens over waar ze geen idee van hebben heb ik besloten voorlopig te stoppen met leggen van cache's.

De cache's die liggen lopen gewoon uit en worden weggehaald als er problemen mee zijn.

Ik vind dit een moeilijke beslissing maar het is niet leuk als je probeert deze hobby uit te breiden door commentaar van cachers.

Nog veel cache plezier Team Bankstel. Rotterdam (Overschie)

 

Vreemd! De zogenaamde betweters krijgen daarmee uiteindelijk hun zin. Wil je dat? Zou het niet beter zijn om eens echt serieus te kijken naar de kritiek? Ik ken de situatie niet, maar wellicht zit er toch een kern van waarheid in de kritiek van de betweters of ben je iemand die niet of slecht kan omgaan met kritiek? Trek daar lering uit, laat je niet uit het veld slaan en verbeter je cache(s).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens bij een aantal van de Bankstel caches gekeken naar de commentaren... En die zijn in merendeel gewoonweg positief...

Ik zal dan wel net die cache waar de commentaren zo negatief zijn gemist hebben dan... Heb er van de 20 caches 10 bekeken... (plus nog 2 gearchiveerde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door negatiefe berichten van beterweters die ergens over waar ze geen idee van hebben heb ik besloten voorlopig te stoppen met leggen van cache's.

De cache's die liggen lopen gewoon uit en worden weggehaald als er problemen mee zijn.

Ik vind dit een moeilijke beslissing maar het is niet leuk als je probeert deze hobby uit te breiden door commentaar van cachers.

Nog veel cache plezier Team Bankstel. Rotterdam (Overschie)

 

Dappere maar begrijpbare beslissing.... Het is niet meer leuk wat je als cache owner soms voor de voeten wordt gegooid en dat is vaak geen opbouwende kritiek. Dit heb ik zelf ook vernomen en heb daarom destijds ook hetzelfde gedaan.

 

Team Bankstel, Hopelijk kun je de kritieken naast je neerleggen en vind je ooit je enthousiasme terug.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens bij een aantal van de Bankstel caches gekeken naar de commentaren... En die zijn in merendeel gewoonweg positief...

Ik zal dan wel net die cache waar de commentaren zo negatief zijn gemist hebben dan... Heb er van de 20 caches 10 bekeken... (plus nog 2 gearchiveerde)

 

Dit kan ook via de mail binnenkomen en zie je dat niet in de logs.

Je weet zelf vast ook wel hoe sommige mensen kunnen mailen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens bij een aantal van de Bankstel caches gekeken naar de commentaren... En die zijn in merendeel gewoonweg positief...

Ik zal dan wel net die cache waar de commentaren zo negatief zijn gemist hebben dan... Heb er van de 20 caches 10 bekeken... (plus nog 2 gearchiveerde)

 

Dit kan ook via de mail binnenkomen en zie je dat niet in de logs.

Je weet zelf vast ook wel hoe sommige mensen kunnen mailen

Dat kan inderdaad ook, maar dat is dan ook een uitgesproken gelegenheid om verder te vragen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door negatiefe berichten van beterweters die ergens over waar ze geen idee van hebben heb ik besloten voorlopig te stoppen met leggen van cache's.

De cache's die liggen lopen gewoon uit en worden weggehaald als er problemen mee zijn.

Ik vind dit een moeilijke beslissing maar het is niet leuk als je probeert deze hobby uit te breiden door commentaar van cachers.

Nog veel cache plezier Team Bankstel. Rotterdam (Overschie)

 

Sorry, maar daar begrijp ik niets van. En al helemaal niet wat je dan met dit nieuwe draadje wilt bereiken.

Dit betekent dus dat je je wel erg veel aantrekt van de regelmatig zogenoemde 'azijn%&$'?

Dan heb ik geen complimenten over hoe begrijpelijk of dapper dit besluit is, maar alleen vragen...

Voor wie speel je dit spelletje ? Ik neem aan dat de meesten dit spelletje in eerste instantie voor hun eigen plezier spelen.

En dat betekent gewoon je gps pakken en op zoek gaan naar een cache. De rest is bijzaak. Als je negatieve logjes krijgt bij je eigen caches,

is dat misschien een teken om eens kritisch naar je cache te kijken. Als het gaat om negatieve posts op dit forum, lees ze dan niet en ga gewoon lekker

doen wat je leuk vindt. Het is mij namelijk niet geheel duidelijk wat je met 'negatiefe berichten' bedoelt...

 

Helaas ga ik niet afwachten of er een waterval aan negatief commentaar op deze post komt,

ik ga vanmiddag lekker cachen. Het weer is veel te mooi !

 

Ik hoop dat je het plezier in het cachen terug kunt vinden en nog heel lang kunt genieten van wat jij leuk vindt aan deze hobby !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie toch weinig negatieve reacties bij de caches van Bankstel,behoudens de note bij de geargiveerde cache GC201WA door V...0 maar deze had net zo goed door kruimeldief gezet kunnen worden.

Want het is idd zo dat een cache minimaal 3 maanden gevonden moet kunnen worden.

Conclusie ik zie geen enkele reden om te stoppen met caches leggen,soms moet je er maar met een schuin oog doorheen kijken doe ik ook bij sommige logs/opmerkingen ;)

 

Greetz yurrie-currie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...