gluppie Geplaatst 25 maart 2011 Geplaatst 25 maart 2011 het nummer wat op de genoemde site staat, doet het nog wel.
glennenmaik Geplaatst 25 maart 2011 Geplaatst 25 maart 2011 (bewerkt) Ik heb vandaag 3x tevergeefs gebeld. De kaart is nu op de post en zal hem morgen bereiken. 25 maart 2011 bewerkt door glennenmaik
getzie family Geplaatst 26 maart 2011 Geplaatst 26 maart 2011 Ik heb KK net aan de telefoon gehad maar door ernstige tijd gebrek gaat het allemaal wat langer duren dan hij en wij wensen,maar KK kennende zal het vast wel goed komen. Geduld is een schone zaak.
Team Professor X Geplaatst 26 maart 2011 Geplaatst 26 maart 2011 Ik heb KK net aan de telefoon gehad maar door ernstige tijd gebrek gaat het allemaal wat langer duren dan hij en wij wensen,maar KK kennende zal het vast wel goed komen. Geduld is een schone zaak. En...ook gevraagd naar de Dutch geocoin 201.....0 - 1???
Tovenaartje Geplaatst 26 maart 2011 Geplaatst 26 maart 2011 En...ook gevraagd naar de Dutch geocoin 201.....0 - 1??? Volgens mij heb ik een aardig tijdje terug al een mailtje gekregen dat KK deze vermoedelijk tussen 26 maart en 4 april binnen krijgt. Ik neem aan dat hij dus ergens in april wel op de mat zal vallen.
glennenmaik Geplaatst 26 maart 2011 Geplaatst 26 maart 2011 Ik ben harstikke blij met het iniatief van Getzie Family!!! Binnenkort kunnen we het allemaal netjes afwerken zonder nog meer teruggetrokken coins.
Team Van Stoffelen Geplaatst 14 april 2011 Geplaatst 14 april 2011 Is er al zicht op een echte afronding op korte termijn van de 12 Provinciën Geocoinrace 2010. Dus met een echte stand en echte winnaars.
glennenmaik Geplaatst 14 april 2011 Geplaatst 14 april 2011 Helaas ik heb nog niks gehoord sinds het vorige bericht. Er werd toen verzocht geduldig te zijn maar vorige week kon ik het geduld bijna niet meer opbrengen. Net op het laatste moment heb ik toen toch mijn mail maar weggegooid ipv verzonden. Ik zit met mijn handen in het haar wat ik nu moet doen. Heb er afgelopen weekend nog over gesproken met andere geocachers via chat, die zeiden dat het wel goed zou komen en dat ik maar echt nog even moest wachten... Ik dacht al, ben ik dan de enige die zo ongeduldig is? Gelukkig niet dus. Zodar ik nieuws heb meld ik dat. PS Zal nu toch maar weer eens mailen!
glennenmaik Geplaatst 5 juni 2011 Geplaatst 5 juni 2011 Door een hele drukke maand mei (en juni is ook al druk begonnen) ben ik nog niet in staat geweest een bericht op het forum te zetten. Wel 3x over gedacht maar toen stond de pc al uit. Meestal is het dan ook midden in de nacht als ik me bedenk wat ik nog had moeten doen... De race van 2010 en het ontbrekende contact met KarelKraak heeft mij een nare smaak in de mond gegeven. Ik heb getracht de race met uitreiking van de goodies te volbrengen. Helaas ontbreekt het mij aan een lijst met namen en ranking. Ik wil om de race van 2010 af te sluiten dan ook het volgende doen: Iedereen die een coin of goodie heeft gedoneerd kan mij mailen op info@brabantsminigenootschap.nl om zijn/haar coin/goodie terug te vorderen. Een mail met je adres en een duidelijke beschrijving van je goodie voldoet. Dan mail ik terug met mijn adres om een envelop te sturen met postzegels zodat ik niet de dupe wordt van het mislukken van de race in 2010. Wat overblijft na de zomervakantie (termijn stel ik vast op 30 september 2011) Zal ik doneren aan de race van 2012, mits deze door een bekwame persoon zal worden geleid (bv de Wijngemachtigde). Dit is voor mij de enige manier om op een normale manier de race af te sluiten. Niemand wint iets, alles gaat terug naar de vorige eigenaar en wat over is gaat naar de race van 2012. Kunnen jullie je hierin vinden? Of er moet iemand zijn die binnen de maand JUNI nog ECHT contact heeft met Bert : KarelKraak zodat we op 1 juli alsnog via het klassement kunnen werken. Maar daarvan zie ik weinig uitkomen. Dit is mijn 'afwerking' van de race 2010. Ik heb het echt geprobeerd... Groetjes, Marloes
AJKwak Geplaatst 5 juni 2011 Geplaatst 5 juni 2011 goed idee om het zo op te lossen.. Ik had inmiddels mijn toezending al terug getrokken Het was een cadeau bon van 20 euro voor de geocoinshop. Als hij nog bij de prijzen zit verscheur hem maar want hij is al door mij zelf uitgegeven. Het kan zijn dat hij op mijn nick naam staat alexkw. Groeten alex
glennenmaik Geplaatst 5 juni 2011 Geplaatst 5 juni 2011 Nee die heb ik er niet bij gezien. Ik heb hier onder de opvallende inzendingen: een fles wijn, armbandjes en keycords, pathtags, stickers, potloodje en vooral veel coins!
AJKwak Geplaatst 5 juni 2011 Geplaatst 5 juni 2011 De fles wijn kom volgens mij van onze coin race begeleider van dit jaar wijngemachtigde. Tenminste dat staat me bij dat hij een flesje heeft gedoneerd.. Mooi dat de bon er niet meer bij zit want hij is toch al niks meer waard daar heb ik een mooie coin van gekocht op het moment dat ik er geen vertrouwen meer in de race had. groeten en succes met alles terug sturen.. Groeten alex
christoffel2010 Geplaatst 5 juni 2011 Geplaatst 5 juni 2011 Kan mij alle commotie wel voorstellen, alles is en wordt zo te zien ook niet erg netjes afgewerkt.
Aanbevolen berichten