doppie Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Super, dat er eindelijk schot in de "zaak" zit. Ik vind het fijn dat mijn gedoneerde coin dan toch bij een winnaar terecht komt. @Glennenmaik: Fijn dat je het allemaal wilt gaan uitzoeken, top!
AJKwak Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Mooi dat Bert de prijzen heeft gedropt bij iemand die ze gaat verdelen. Bedankt Karel kraak (bert) voor deze stap. glennenmaik misschien een klein mini eventje houden of zo om alles uit te rijken? Groeten
glennenmaik Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Ja aan een eventje had ik ook al zitten denken. Locatie heb ik eventueel al. Komt goed zodra ik heb uitgezocht hoe en wat. Zit nu ijverig lijsten te maken in excell, met wat ik allemaal heb ontvangen, wat de activatiecodes zijn enz, voor als iemand hem kwijt is geraakt zodat we zeker nog een soort archiefje hebben. Zitten wel verdraaid mooie exemplaren bij zeg.
eitjes Geplaatst 30 januari 2011 Geplaatst 30 januari 2011 Dat is heel goed nieuws, dat de prijzenpot terecht is! Als ik ergens mee kan helpen, laat het me dan weten. Op de racecoin-site is nooit een puntenklassement gemaakt, maar misschien dat dat alsnog kan? Dan hebben de puntenjagers tenminste niet alleen maar voor spek en bonen meegedaan. Ik vraag me trouwens af of die maandprijzen wel ooit uitgereikt zijn. Dat idee had ik niet eerlijk gezegd...
Cootje70 Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 Fijn dat er nu eindelijk weer zoveel positieve berichten zijn over de race van vorig jaar en dat het misschien toch goed afgesloten kan worden. Als antwoordt op de vraag van eitjes over de maandprijs; Wij waren 1 van de winnaars van de maandprijs van februari ( samen met nog een team op een gedeelde eerste plaats leukste log) en helaas hebben wij in al die tijd ook nog niets gezien van de te winnen prijs. Maar wij hebben weer hoop door de acties van dit moment. En ondanks dat de race vorig jaar nog al raar verliep zijn we dit jaar ook weer bezig om de racers op weg te houden en gaan we er aankomend weekend weer 1 een provincie verder helpen
glennenmaik Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 Ik moet nog even gaan bedenken hoe en wat met de prijsjes. Ik was door 1 dag te laat inloggen ook een puntenjager geworden. Wel heel snel 12 provincies gehaald. Ik heb niet al teveel prijzen om twee klassementen ruim te voorzien van prijzen of elke maand de logjes 2x zeg maar. De logjes van de maanden die na de problemen zijn gemaakt (zonder te weten van de problemen) verdienen vind ik ook een prijs, die mensen hebben ook hun best gedaan er iets van te maken. Dus dat zijn sowieso al 12 prijzen. Maar het komt vast allemaal goed. En hopenlijk zonder al te veel commentaar van de mensen Zodra ik de lijsten van KK heb ontvangen. Dan nog... ik heb het niet zomaar in een weekje even uitgezocht...
eitjes Geplaatst 3 februari 2011 Geplaatst 3 februari 2011 Neem gerust de tijd en vraag om hulp als je die nodig hebt! Zo lang er maar af en toe een update verschijnt heeft iedereen geduld volgens mij...
glennenmaik Geplaatst 17 februari 2011 Geplaatst 17 februari 2011 Ik heb tot op heden niets meer vernomen van KarelKraak. Van hem zou ik nog lijsten ontvangen zodat het uitzoeken wat gemakkelijker wordt. Ik wil in ieder geval de prijzen uitreiken aan de mensen achter de coins die 12 provincien hebben aangedaan, ongeacht of zij nu een puntenjager waren of niet. Zoals eerder gezegd maakt dat ook zeer weinig verschil, alleen dat de puntenjagers niet op tijd zijn begonnen met hun race en dus minder snel naar hun doel hebben kunnen gaan. Dan zou ik het leuk vinden om per maand de leukste log uit te reiken. De 3 meest onfortuinlijke met hun coin verdienen ook wat en vanaf daar wil ik bekijken wat er over is en wat we vervolgens kunnen uitreiken (mooiste foto, meeste maandopdrachten, meeste kilometers, meest verplaatst of wat dan ook) Zo houden we het overzichtelijker en duidelijk. Maar eerst nog even een mail naar KarelKraak of de lijsten mijn kant op kunnen komen, pas dan kan ik er iets mee...
AJKwak Geplaatst 17 februari 2011 Geplaatst 17 februari 2011 bedankt voor de info ik hoop dat hij er als nog komt die lijst.... Succes met verder uitzoeken van de puinhoop.. Groeten alex
De Wijngemachtigde Geplaatst 17 februari 2011 Geplaatst 17 februari 2011 (bewerkt) Veel weet ik niet meer van de KK race, maar nog wel dat ik met deze log in februari 2010 co-winnaar was van de leukste log... Ben dus ook nog altijd benieuwd wat ik daarmee toch ooit gewonnen zou hebben. Het broodje haring was in elk geval voortreffelijk! 17 februari 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
glennenmaik Geplaatst 17 februari 2011 Geplaatst 17 februari 2011 Komt goed, komt goed. Ik heb er vertrouwen in, helaas niet iedereen want er worden nog steeds coins teruggetrokken.
Team Van Stoffelen Geplaatst 25 februari 2011 Geplaatst 25 februari 2011 Reactie n.a.v. opmerking glennenmail in draadje Geocoin 2010 Maar ik heb tot op heden ook nog niets van Bert gehoord voor de afwikkeling van de race 2010. Zit te watertanden met al dat moois op tafel dat ik nog moet uit delen. Voor nu: Ik wacht geduldig af en stuur iedere week even een (zo vriendelijk mogelijk) mailtje, zodat hij me niet vergeet. Inmiddels is het bijna maart en is de 2010 geocoinrace nog niet afgerond. Ik begrijp uit je e-mail dat je wel de prijzen hebt ontvangen, maar geen idee hebt aan wie je het nu moet geven. Kijken op de 2010 geocoinracesite is ook niet meer mogelijk. Mijn gevoel zegt dat je een einddatum aan deze (trieste) soap stellen. Voor die tijd geen reactie, dan kan er ook geen prijswinnaars worden vastgesteld (behalve dat de nummer 1 misschien uit het forum te halen is). Overige prijzen dan maar retour donateur of naar de 2011 geocoinrace (in overleg met de donateur). De uitkomst van dit alles is hoe dan ook niet bevredigend. Het als steeds terugkerend onderwerp langs zien komen op het forum idem dito. Succes met de afronding, ik benijd je niet maar bewonder je vasthoudendheid.
technetium Geplaatst 3 maart 2011 Geplaatst 3 maart 2011 Met speciale dank aan Team 13 en de Rowans uit Boxmeer die er voor gezorgd hebben dat mijn munt alsnog de laatste zuidelijke provincies heeft bereikt, is nu ook http://coord.info/TB2CWB2 gefinisht. Dat is een stuk beter dan http://coord.info/TB37KW2, die in een cache geplaatst werd die niet of nauwelijks te doen was, en toen die gearchiveerd werd bleek dat hij uit die cache verdwenen was. Misschien dat deze TB zijn reis ook nog gaat vervolgen, maar ik vrees het ergste. Tc
GeoVlinder Geplaatst 3 maart 2011 Geplaatst 3 maart 2011 Gefeliciteerd met deze finish, nog net voor de eerste coin van 2011 gaat finishen.
technetium Geplaatst 4 maart 2011 Geplaatst 4 maart 2011 Gefeliciteerd met deze finish, nog net voor de eerste coin van 2011 gaat finishen. Bedankt, toch hoop ik dat de munt voor dit jaar ook dit jaar gaat finishen Tc
Aanbevolen berichten