Lepman Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Hij wil geen PB maar een nieuwe TB (coin) denk ik Of is de Kerstvrouw weer bezig...
De Wijngemachtigde Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Oke, dat was een korte race voor mijn coin zoals het er nu uit ziet.Tenzij hij uit de sneeuw nog tevoorschijn komt is hij verloren gegaan bij een cache rip. Dat was de eerste coin die ik kocht, en ik gok ook mijn laatste. Heb nog wel een coin liggen die ik gekregen heb, maar twijfel of ik die zo snel op pad ga sturen. ben er even klaar mee eigenijk In deze donkere dagen voor Kerst moeten geocachers elkaar bij dit soort tegenslagen een beetje bijstaan. Hier moet wat gebeuren, en ik heb je in navolging van Sivota ook een bericht gestuurd. Komt goed, niet getreurd.
Lepman Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 En een Kerstman! Hallo, ik ben intussen zo'n 20 coins kwijt door rips... hallo... iemand?...
Sivota Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 En een Kerstman! Hallo, ik ben intussen zo'n 20 coins kwijt door rips... hallo... iemand?... Als jouw racecoin vlak voor de start wordt geript dan vervang ik hem, met plezier, ook voor jou.
Ruud4d Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 (bewerkt) Oke, dat was een korte race voor mijn coin zoals het er nu uit ziet.Tenzij hij uit de sneeuw nog tevoorschijn komt is hij verloren gegaan bij een cache rip. Dat was de eerste coin die ik kocht, en ik gok ook mijn laatste. Heb nog wel een coin liggen die ik gekregen heb, maar twijfel of ik die zo snel op pad ga sturen. ben er even klaar mee eigenijk Joh, wat ontzettend balen voor je. En voor je dochter! Het is natuurlijk wel zo dat als je een coin op pad stuurt, je hem eigenlijk als verloren moet beschouwen en elke log van een verplaatsing als een klein geschenk kunt ervaren. De cache was net een paar dagen oud en ook nog eens van jezelf. Lag ie dan in een gebied waar veel muggles kunnen komen? Ik zie wel het Stealth Required icoontje staan namelijk. Dat zijn wel de meer rip-gevoelige plekken. Ik heb de voorkeur voor bossen en afgelegen plaatsen voor een cache (en mijn coins) omdat die dus minder rip-gevoelig zijn. Ik hoop toch niet dat je nu echt afhaakt. Maar om met de woorden van Cruijf te spreken: Ieder nadeel hep zijn voordeel. Je zou in ieder geval wel voor de pechprijs in aanmerking komen. Edit: Ik zal je maar geen PB sturen anders heb je straks 10 coins 21 december 2009 bewerkt door Ruud4d
CCWAM Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 CCWAM's ssschaap geocoin staat aan te start! Het is zowaar gelukt om een niet ondergesneeuwde, niet vastgevroren cache te vinden en nog een toepasselijke verstopplek ook... Dat de snelste moge winnen, succes allemaal!
Ivo-tje Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Joh, wat ontzettend balen voor je. En voor je dochter! Het is natuurlijk wel zo dat als je een coin op pad stuurt, je hem eigenlijk als verloren moet beschouwen en elke log van een verplaatsing als een klein geschenk kunt ervaren. De cache was net een paar dagen oud en ook nog eens van jezelf. Lag ie dan in een gebied waar veel muggles kunnen komen? Ik zie wel het Stealth Required icoontje staan namelijk. Dat zijn wel de meer rip-gevoelige plekken. Ik heb de voorkeur voor bossen en afgelegen plaatsen voor een cache (en mijn coins) omdat die dus minder rip-gevoelig zijn. Ik hoop toch niet dat je nu echt afhaakt. Maar om met de woorden van Cruijf te spreken: Ieder nadeel hep zijn voordeel. Je zou in ieder geval wel voor de pechprijs in aanmerking komen. Edit: Ik zal je maar geen PB sturen anders heb je straks 10 coins Hij hing aan de tuinmuur bij het huis. Langs een voetpad, soms wel druk met schoolkinderen (rond de lunch) maar verder goed te doen. En om een cache in 'stedelijk gebied' toch niet op te laten vallen was hij geheel in het thema. Deze cache zal niet meer terugkomen (in deze vorm) denk ik. Dus vandaar dat de foto wel kan. En inderdaad, ik moet elke coin maar direct als verloren beschouwen, dat is wel een manier In iedergeval is het 'Liefbeestje' vervangen voor een Kat uit dezelfde coin serie. Met heel veel dank aan Sivota! Hopen dat deze coin het 'iets' langer gaat doen
Gerline Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Dubbel balen zo'n rip. En je cache en je munt! Super, die vervang actie
Nijen Geplaatst 21 december 2009 Geplaatst 21 december 2009 Toch ook maar even 2 cois in geschreven, van de 10 coins die wij op reis hebben gestuurd zijn er ook al 5 weg.. dus nu maar hopen dat dat er niet 7 worden..
Ruud4d Geplaatst 22 december 2009 Geplaatst 22 december 2009 (bewerkt) Vandaag, na een lekkere wandeling, mijn twee racecoins gedropt in Mariënbosch (GCR1AE) voor de opwarmronde. Toen ik op de terugweg was, kwam er een e-mailtje op de telefoon. Er was weer een nieuwe cache online in de buurt. Dus na het eten volgde weer een wandeling. Totaal ruim 15 kilometer gewandeld 22 december 2009 bewerkt door Ruud4d
dutchgoldwing Geplaatst 22 december 2009 Geplaatst 22 december 2009 mijn label bij de coin word morgen gestart voor de opwarm ronde !
GeoVlinder Geplaatst 22 december 2009 Geplaatst 22 december 2009 Als echte Brabo kan ik het niet laten om te vermelden dat Noord-Brabant toch echt met een hoofdletter B geschreven dient te worden. Officieel moet het zelfs met streepje volgens mij. groetjes GeoVlinder
RvU Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 (bewerkt) Mijn coins liggen ook klaar. Heb nog wel even een vraagje. De 'Snelheidsduivels' dienen voor 27 december te worden geplaatst. Als ze voor 1 januari (de officiële start) uit de cache, waarin ze door de eigenaar geplaatst worden, gehaald worden. Telt dan die eerste plaatsing door de eigenaar wel of niet mee voor het klassement? M.a.w. kan dan op het kaartje de eerste provincie wel of niet doorgestreept worden? 23 december 2009 bewerkt door RvU
de vlinders Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 n.a.v. de vorige poster komt bij mij de volgende vraag op: Wat als ik een nl coin wil laten meedoen die nog niet bezorgd is? Hoe kan ik deze dan alvast aanmelden? Ik had trouwens nog nergens gelezen dat de coins voor 27 december geplaats moesten worden. Ik wilde me na de kerst inlezen in de regels rondom de race die voor mijn gevoel 1 januari begint en ik dus nog even de tijd had. Ik weet het, ik heb er 2 aangemeld en had de regels dus al horen te lezen maar ja; tijdgebrek....
Aanbevolen berichten