HereIsTom Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 Een van de hoogte punten van dit jaar was natuurlijk het 1e SGN Wie-Kent-Event. Ik neem aan dat dit ruimschoots aanbod komt in het overzicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buurman Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 Ik zie ook nog nergens de gevreesde cacheripper genoemd, die de afgelopen zomer systematisch de ene na de andere multicache in Midden-Limburg punt voor punt opruimde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 Ik zie ook nog nergens de gevreesde cacheripper genoemd, die de afgelopen zomer systematisch de ene na de andere multicache in Midden-Limburg punt voor punt opruimde. Juich vooral niet te vroeg, wie weet leest hij mee! Misschien heeft hij de Galgenberg ook wel geript, die is alweer verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 (bewerkt) Staat er al in: mei (?) Flet maakt een einde aan legendarisch Rondje Bernheze ? edit: staat er al in ja... 17 november 2009 bewerkt door Attila de Hunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiraon Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 En dan kan er ook wel meteen bij November: Flet komt met nieuwe cache Hieraigo. Hieraigo is een compleet nieuwe vorm van cachen doordat er met multimedia gewerkt wordt in het veld. Ik denk dat deze dan ook zeker niet mag ontbreken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 22 november 2009 Auteur Share Geplaatst 22 november 2009 Punt 4 onderaan de lijst verwijderen of een nieuw punt in november toevoegen? Geocaching Jaaroverzicht 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sukor Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 (bewerkt) November Ervani laat weer wat van zich horen :thumbup:Wederterugkeer op het honk? 22 november 2009 bewerkt door sukor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 NovemberErvani laat weer wat van zich horen :thumbup:Wederterugkeer op het honk? Wat kan lezen soms moeilijk zijn. Begrijp nu ook waarom er geen interesse is voor het initiatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sukor Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 NovemberErvani laat weer wat van zich horen :thumbup:Wederterugkeer op het honk? Wat kan lezen soms moeilijk zijn. Begrijp nu ook waarom er geen interesse is voor het initiatief. Inderdaad. Ervani heeft gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 Wilxlii's ... En natuurlijk Nederlands eerste en zeer geslaagde TAKG event !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 22 november 2009 Share Geplaatst 22 november 2009 Ik heb er nog één denk ik... 1) Geocaching applicatie op de IPhone wordt gelanceerd, of was dat vorig jaar ook al (ik heb Symbian, dus ben niet op de hoogte wanneer etc.) En ook: 2) Geocaching LIVE van gc.com... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 23 november 2009 Auteur Share Geplaatst 23 november 2009 december: Face2Face event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuitje Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Het mzle 2009 binnen 5 dagen vol geboekt was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Oude tuitjes herleven in de polder. Linkje Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Vergeet de grote ophef rondom een TB-race niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden