Waldio Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 (bewerkt) Stemmen over de nieuwe vormgeving? Dat kan in dit topic. 14 januari 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast geebheart Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Ben je een mod ofzo dat je dat zo bepaalt waar we er verder over praten en of iets offtopic is?? Beetje rare actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Als iemand ergens een probleem ziet die de moderator nog niet gezien heeft? Kan je natuurlijk de report knop gebruiken. Aan de andere kant zou ik niet weten wat er off-topic aan is? Elke keer hier melden dat .COM eruit ligt is ook weer zoiets? Daar komt men vanzelf wel achter. En waarschijnlijk zijn er dus storingen en dat wordt hier gemeld. Helemaal on-the topic denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 heel wat greasemonkey scriptjes lijken niet meer te werken.vind ik wel een stap terug. Show all logs doet het wel, maar de VIP lijst doet het niet meer en die vond ik ook zo handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 geocaching,com The service is unavailable. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 10 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2010 geocaching,com The service is unavailable. Hier gewoon bereikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 geocaching,com The service is unavailable. Hier gewoon bereikbaar. huu wat raar... nou ik ga het nog maar een keer proberen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Hier (033) ook niet bereikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
corina Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Hier net niet bereikbaar maar nu doet hij het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Hier doet hij het ook weer.. gelukkig gr jarish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 10 maart 2010 Share Geplaatst 10 maart 2010 Zojuist gelezen op twitter 23.33: "Geocaching.com is currently down. We're investigating now." Greetz Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 10 maart 2010 Share Geplaatst 10 maart 2010 bij mij werkt alles prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 10 maart 2010 Share Geplaatst 10 maart 2010 bij mij werkt alles prima Klopt nu je dit schrijft ja, nieuwe twitter van 23.47: back online. Hij heeft er echter wel degelijk een kwartier uit gelegen Greetz, Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Zodra je caches wilt zoeken bij een plaats krijg je dit: ------------------------------------------------------------------------- Server Error 500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. ------------------------------------------------------------------------- Hij ligt er dus weer gedeeltelijk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Zodra je caches wilt zoeken bij een plaats krijg je dit:------------------------------------------------------------------------- Server Error 500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. ------------------------------------------------------------------------- Hij ligt er dus weer gedeeltelijk uit. Bij mij doet hij het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden