Spring naar bijdragen

Nieuwe benelux kaart - Een verbetering?


Gast 71-1013637769

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Prachtige kaarten Walter. De topografie die ik eerst nog druk vond, vind ik bij nader inzien wel erg verhelderend. Je weet gelijk hoe je er het snelst kan komen. En als je toevallig ergens bent, kun je snel zien of er nog caches in de buurt liggen. Top !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walter, TOP  met HOOFDLETTERS  :D

 

Zéér blij dat de kaarten (ingezoomd) elkaar gedeeltelijk overlappen.  :laugh:

 

Vraagje; Zie ik het nu goed dat je de caches die in het Duitse gebied liggen ook mee neemt in het kaartje ? Ik weet toevallig ---- hahahaha ----- dat je wel eens in Duitsland gaat hunten. Blijft dat zo in de toekomst ? Ik zou er erg blij mee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje; Zie ik het nu goed dat je de caches die in het Duitse gebied liggen ook mee neemt in het kaartje ? Ik weet toevallig ---- hahahaha ----- dat je wel eens in Duitsland gaat hunten. Blijft dat zo in de toekomst ? Ik zou er erg blij mee zijn.

Ja, dat blijft zo. Als ik dan toch bezig ben, dan kan ik Duitsland gelijk even meepakken. Kijk ook maar eens naar Z-Limburg: net ten Oosten ligt een kluitje caches. Toch leuk als ze die ook kunnen zien.

Zelf merk ik dat ook hier in 't oosten des lands: 't is leuk als je zo 'je grenzen kunt verleggen ' :D

Op een gegeven moment wordt de straal voor caches die je nog wilt doen groter...

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, de kaarten staan online. :D

 

Kaarten

 

Ik heb ze overelkaar geplakt zodat je kan inzoomen.

De legenda layout is ook een aangepast n.a.v. wat positieve kritiek.

Is er behoefte aan losse linkjes naar de andere kaarten?? Of volstaat het 'zoomen'?

 

 

 

Edited By Geoman on maart 06 2002 at 23:14

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw!!!

 

Het duurt even voordat het plaatje bij mij binnen is (ISDN :D ), maar dan heb je ook wat!

 

Over die linkjes naar andere kaarten gesproken:

Misschien is het wat om langs de rand van de kaart van die pijlen te hebben om naar de aansluitende kaart te kunnen gaan (zoals bv. bij MapQuest).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er behoefte aan losse linkjes naar de andere kaarten?? Of volstaat het 'zoomen'?

Bedankt Geoman voor het snelle plaatsen.

Ik denk dat er zo geen losse linkjes meer nodig zijn, toch? Dit is handig zo, alleen komen de gedefinieerde gebieden niet overeen met datgene waarop ingezoomd wordt.

Maar o.k., dat is slechts finetunen.

Wat betreft de legenda: die had ik expres zo laten staan. De html-code wordt namelijk gegenereerd zoals hij op mijn site staat: onder elkaar. Alleen de kleur geocaching-groen heb ik nog erbij gedaan. 'k Was benieuwd of er opmerking over kwamen, zo niet dan volstond het meest automatische proces, zo wel dan was de oplossing zoals die nu op geocaching.nl staat de beste. Alleen komt er dan weer een handmatige stap bij. Zelf had ik ook het idee dat horizontaal mooier zou zijn.

 

Eén klein dingetje wat nog anders wordt: type 'unknown' wordt 'mystery'. Klinkt leuker en wordt op geocaching.com ook wel zo genoemd. Maar goed, dat is wel heeeel erg mugge(n)ziften.

 

Truste,

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh Flapper, je hebt toch wel op http://go.to/mirwalt gekeken hè? [i:post_uid12]Daar[/i:post_uid12] staan de kaartjes ter bezichtiging tot ze op de geocaching site staan (dat gebeurt vanavond zag ik ondertussen dat ik deze reply schreef).

eeeeh oops

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor al het werk! Ziet er mooi uit.

Gaat de oude kaart nu vervangen worden?

 

 http://www.geocaching.nl/seek/bencaches.htm

 

Vraagje, ik ben op zoek naar een pagina die als het ware een Avantgo versie van alle NL caches maakt (om precies te zijn, voor iSilo op de Palm).

Handig om off-line mee te kunnen nemen...

 

Wensen:

- geen "onnodige" menubalken links in het scherm

- indien mogelijk: gestripte versie per pagina

 (rekening houdend met beperkingen van devices)

- drie levels:

 1. overzichtspagina (alle caches, of als advanced optie:

    de eerste # die het dichtst bij opgegeven coordinaten liggen),

 2. per cache een detailpagina

 3. per cache de logs

 

Veel van de wensen zijn al aanwezig op .com, maar niet in deze combinatie.

 

Volgens mij allemaal redelijk automatisch te laten genereren, heb echter zelf geen systeem online dat daar geschikt voor is.

 

Vrijwilligers?

 

-Winfred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winfred,

 

Bedankt voor je lof :hehe:

De oude link zal binnenkort worden weggehaald.

Over Avantgo... Ongeveer een half jaar geleden ben ik al eens bezig geweest met 'pagina's' voor deze.

Daar er toen totaal geen belangstelling voor was ben ik ermee gestopt.

Op http://www.geocaching.nl/avantgo/faq.htm staat nog steeds een probeersel.

 

Ik wil de zaak opnieuw bekijken. Uiteraard moet er dan wel meer dan één persoon geinteresseerd zijn.

Ik maak een poll aan om de meningen eens te peilen. :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Gaat de oude link echt weg..??

Staan de nieuwste cache veel eerder op als op de nieuwe..

Op een Duitse site staan zelfs daar nog eerder de nieuste cache's op.

Tis niet sow dat ik je wil opjagen Geoman maar hoe kan dat ?

Krijgen die eerder informatie door ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...