Spring naar bijdragen

Voorstellen Mr.atari


Mr.Atari

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

;);):lol1: Nou, allebei de forumregels dan maar eens nalezen, mannen.

 

Ik hoop dat ik met deze opmerking mijn nieuwe collega niet weg jaag, want ik ben erg blij dat hij er is. :D

Maar de winst van bovenstaand verhaal (als de pixels correct geteld zijn) kan hier wel eens bij Malyenki liggen,

want het juiste aantal is 4.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ooit door een moderator op gewezen dat ik max 3 banners in m'n handtekening mocht hebben. Ik zie dat de nieuwe moderator er 5 heeft.

Maar MrAtari, ook langs deze weg: VEEL SUCCES!!!

Het zijn er 3 plus 2 keer een halve... maakt 4 ;)

 

Tenzij je alle banners meerekent, dan zijn het er wel een stuk of 10 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;);):lol1: Nou, allebei de forumregels dan maar eens nalezen, mannen.

 

Ik hoop dat ik met deze opmerking mijn nieuwe collega niet weg jaag, want ik ben erg blij dat hij er is. :D

Maar de winst van bovenstaand verhaal (als de pixels correct geteld zijn) kan hier wel eens bij Malyenki liggen,

want het juiste aantal is 4.

 

Aanvulling:

Het gaat niet om het aantal banners wat verboden of toegestaan is maar het aantal pixels breed en hoog:

 

Om het uit de pan rijzen van handtekeningen / onderschriften tegen te gaan staan we maximaal 4 regels tekst toe van normale grootte, met een maximale totaal lengte van 200 tekens. Een plaatje in je handtekening mag niet groter zijn dan 200 bij 50 pixels. Meer dan vier plaatjes (mits dit op één regel past) in je handtekening / onderschrift plaatsen is niet toegestaan (nb. we gaan hierbij uit van een 17 inch monitor met een resolutie van 1280 x 1024 pixels). Plaatjes niet onder elkaar maar naast elkaar plaatsen. E.e.a. om de paginahoogte binnen de perken te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;);):lol1: Nou, allebei de forumregels dan maar eens nalezen, mannen.

 

Ik hoop dat ik met deze opmerking mijn nieuwe collega niet weg jaag, want ik ben erg blij dat hij er is. :D

Maar de winst van bovenstaand verhaal (als de pixels correct geteld zijn) kan hier wel eens bij Malyenki liggen,

want het juiste aantal is 4.

 

Aanvulling:

Het gaat niet om het aantal banners wat verboden of toegestaan is maar het aantal pixels breed en hoog:

 

Om het uit de pan rijzen van handtekeningen / onderschriften tegen te gaan staan we maximaal 4 regels tekst toe van normale grootte, met een maximale totaal lengte van 200 tekens. Een plaatje in je handtekening mag niet groter zijn dan 200 bij 50 pixels. Meer dan vier plaatjes (mits dit op één regel past) in je handtekening / onderschrift plaatsen is niet toegestaan (nb. we gaan hierbij uit van een 17 inch monitor met een resolutie van 1280 x 1024 pixels). Plaatjes niet onder elkaar maar naast elkaar plaatsen. E.e.a. om de paginahoogte binnen de perken te houden.

Dat is precies zoals ik het opgevat heb. Als de banners op 1 regel passen dan mag het... De banners zoals ik ze geconstrueerd heb passen zelfs bij mijn laptop (1024 x 768) nog op 1 regel. Overigens verdwijnt de banner van de coinrace als deze afgelopen is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet om het aantal banners wat verboden of toegestaan is maar het aantal pixels breed en hoog:

Offtopic:

Voor mij is die regel niet geheel duidelijk.

Wat is nu toegestaan vwb de combinatie regels tekst en banners?

 

Ontopic:

Het topic is nu open dus Atari, heel veel succes en plezier! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet om het aantal banners wat verboden of toegestaan is maar het aantal pixels breed en hoog:

Offtopic:

Voor mij is die regel niet geheel duidelijk.

Wat is nu toegestaan vwb de combinatie regels tekst en banners?

 

Ontopic:

Het topic is nu open dus Atari, heel veel succes en plezier! ;)

Wat ik gezien heb, is dat er ineens een wildgroei ontstond aan banners en plaatjes, waardoor er ook ineens veel gescrolled moet worden.

Ik had destijds zelf ook plaatjes onder elkaar staan, hier ben ik destijds -terecht- op gewezen, waarna ik aan passen en meten ben geweest en tot het huidige resultaat gekomen ben. Dat werd toen goedgekeurd, vandaar... Sindsdien ben ik aan klooien met gifjes om alle banners in 1 te proppen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...