Venniper Cache-zoekers Geplaatst 6 oktober 2009 Share Geplaatst 6 oktober 2009 Toen ik vanochtend reageerde was mijn reactie geplaatst in een apart draadje.De vraag in dat draadje was wat een beginnend cacher moest meenemen. Er was geen sprake van een rugzak, want dat was een ander draadje. En tsja, als je drie draadjes samenvoegt krijg je dit soort hilarische toestanden Greetz Bloodwoosj. Klopt Bloodwoosj, er was geen sprake van een RUGzak maar een KNAPzak! Volgens mij past daar nog minder in, zelfs geen niet-beginnende cacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 6 oktober 2009 Share Geplaatst 6 oktober 2009 (bewerkt) Toen ik vanochtend reageerde was mijn reactie geplaatst in een apart draadje.De vraag in dat draadje was wat een beginnend cacher moest meenemen. Er was geen sprake van een rugzak, want dat was een ander draadje. En tsja, als je drie draadjes samenvoegt krijg je dit soort hilarische toestanden Greetz Bloodwoosj. Klopt Bloodwoosj, er was geen sprake van een RUGzak maar een KNAPzak! Volgens mij past daar nog minder in, zelfs geen niet-beginnende cacher Ik kan me niks herinneren van een knapzak in de titel van het oorspronkelijke draadje, maar helaas, dat kan ik niet meer zien (en jullie modjes waarschijnlijk wel). Edit: ik zie het al: de topicstarter heeft wel de naam knapzak in zijn bijdrage genoemd, maar waarschijnlijk niet in de titel. 6 oktober 2009 bewerkt door Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bbommel Geplaatst 6 oktober 2009 Share Geplaatst 6 oktober 2009 kijk zo zie ik toch weer dingen die ik erin kan stoppen tekentang en ehbo spullen zijn wel handig inderdaad, analoge kompas komt er ook nu bij Thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 6 oktober 2009 Share Geplaatst 6 oktober 2009 Edit: ik zie het al: de topicstarter heeft wel de naam knapzak in zijn bijdrage genoemd, maar waarschijnlijk niet in de titel. Dat klopt; ik heb weliswaar de titel iets aangepast, maar knapzak kwam daar niet in voor. Raadsel opgelost. Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haxepaxe Geplaatst 6 oktober 2009 Share Geplaatst 6 oktober 2009 meetlintje (van papier uit de gamma, weegt niks, kost niks) spiegeltje (een dubbele zodat je niet in spiegelbeeld hoeft af te lezen) kaartje met ROT13 kaartje met Romeinse cijfers ontsmettingspul reserve pen, batterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 6 oktober 2009 Share Geplaatst 6 oktober 2009 Hallo all, Wat ik in mijn rugzak heb zitten is het volgende: Ongeactiveerde coin's voor degene die ze wil hebben. (oftewel voor de liefhebber) Coordinaten van caches die men wil hebben en niet kan oplossen. (oftewel voor degene die ze zelf niet kan oplossen) Telefoonnummers van cachers die hints hebben voor diversen caches. (die voor sommige onoplosbaar zijn) Kort samengevat mijn rugzak bevat voor een ieder wat wils, die wat wil hebben maar het niet te pakken kan krijgen Groetjes Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 7 oktober 2009 Share Geplaatst 7 oktober 2009 Hallo all, Wat ik in mijn rugzak heb zitten is het volgende: Ongeactiveerde coin's voor degene die ze wil hebben. (oftewel voor de liefhebber) Coordinaten van caches die men wil hebben en niet kan oplossen. (oftewel voor degene die ze zelf niet kan oplossen) Telefoonnummers van cachers die hints hebben voor diversen caches. (die voor sommige onoplosbaar zijn) Kort samengevat mijn rugzak bevat voor een ieder wat wils, die wat wil hebben maar het niet te pakken kan krijgen Groetjes Keske27 He keske, over die coins heb je op het SGn wie-kent niets vertelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bbommel Geplaatst 7 oktober 2009 Share Geplaatst 7 oktober 2009 ik ga geocachen en neem mee ! goedkope Rugzak Pda Gsm Gpsr uitdraai van caches in de buurt zaklamp notitie boekje (soort log boekje met de gevonden caches) pennen divers batterijen magneet touw (vliegertouw) spiegeltje Grote pincet zakmes multitool rolmaat meetlat 30cm 5 in een kasten sleutel 3 delige prikstok wegwerp handschoenen (chirurgen) plastiek zakje voor cito leeg foto canister(reserve voor als de gevonden stuk is) enkele zipbags (reserve voor logboek) klein ehbo doosje anti insecten kit(teken tang, ontsmetting en gifzuig pompje) en voor lange tochten voldoende drinken eten en wat te sneukelen soms een verrekijker en altijd mijn bril ook voor veraf ! Hoe groot is je tas dan wel niet, of past dit allemaal in de goldwing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden