Semmyb Geplaatst 30 september 2009 Geplaatst 30 september 2009 Hallo... heb gezocht maar kan er niets over vinden ...dus misschien doe ik wel iets verkeerd . Als ik de gps aan de pc aansluit om data over te sturen is er niks aan de hand. Maar als ik de gps loskopel dan is hij uit geschakeld!!!! Is dit te verhelpen met een instelling .
kalkendotters Geplaatst 30 september 2009 Geplaatst 30 september 2009 Hallo... heb gezocht maar kan er niets over vinden ...dus misschien doe ik wel iets verkeerd . Als ik de gps aan de pc aansluit om data over te sturen is er niks aan de hand. Maar als ik de gps loskopel dan is hij uit geschakeld!!!! Is dit te verhelpen met een instelling . Nee, althans niet dat ik weet Voorzover ik weet is dit zoals het hoort te werken.
bbommel Geplaatst 30 september 2009 Geplaatst 30 september 2009 Hallo... heb gezocht maar kan er niets over vinden ...dus misschien doe ik wel iets verkeerd . Als ik de gps aan de pc aansluit om data over te sturen is er niks aan de hand. Maar als ik de gps loskopel dan is hij uit geschakeld!!!! Is dit te verhelpen met een instelling . ik zit met hetzelfde....... ook kan ik hem niet mee rin de auto oplader zetten zodat ik constant backlight aan kan hebben zonder dat batterij als een speer op gaat.............. dus als iemand het weet...
pa3ems Geplaatst 30 september 2009 Geplaatst 30 september 2009 Dat klopt dat hij uitgaat en dat is niet te verhelpen, dat hoort zo, want na het afkoppelen moet hij opnieuw opstarten om de eventueel ingeladen caches in te lezen en waarschijnlijk kijkt hij ook of er kaarten zijn afgehaald dan wel bijgezet. Zeg maar dat hij opnieuw indexeert. Dus niets aan doen
Semmyb Geplaatst 30 september 2009 Auteur Geplaatst 30 september 2009 oki bedankt mensen dan hoef ik me hier verder niet druk om te maken.
GEO BEAR Geplaatst 30 september 2009 Geplaatst 30 september 2009 (bewerkt) Er is misschien wel een work around die kan helpen...dan heb je 30 seconden om te reageren (aanblijven of uitgaan). Getest met de Oregon 300. Dus de 500/550 zou ook moeten kunnen: - Start de GPS - Ga naar 'Stel in' - Selecteer 'Systeem' - Selecteer 'Interface' - Kies voor 'Garmin Spanner' Werkt gewoon met de computer en ook met externe voeding. PS: Ik realiseer me net dat het gaat om de aansluiting aan de computer... dan gaat ie ook bij mij gewoon direct uit...! Ai. 30 september 2009 bewerkt door GEO BEAR
eikenboom Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 "spanner" laat je inderdaad kiezen of je als mass storage wilt of gewoon wilt wekren, maar nog steeds het probleem dat na mass storage modede Oregon uitgaat, dan deed mijn Etrex het toch wat handiger: die had maar één mode en daar kon je alles mee!
Geopatra Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 (bewerkt) Eigenlijk snap ik uberhaupt niet dat dit als een probleem wordt ervaren. Naar mijn ervaring overigens is de gps helemaal niet ingeschakeld als je hem op de pc aansluit. Dan is het ook logisch dat hij niet aan is of gaat als die verbinding verbroken wordt. En dan nog: druk op de knop en hij start op. Is dat nou zo'n probleem ? Geopatra. 6 oktober 2009 bewerkt door Geopatra
Mon-Roe Geplaatst 6 oktober 2009 Geplaatst 6 oktober 2009 Als je dit niet wilt omdat je bijv. nog even in je GPS wilt kijken, dan kan je ook kiezen voor de mogelijkheid op je pc, hardware veilig uitschakelen. Is te vinden als een icoontje naast de tijd, rechtsonder in je scherm. Je kan het ook vinden in je verkenner, dan rechtermuis klik op garmin, daar staat ook uitwerpen.kelen
reej Geplaatst 12 oktober 2009 Geplaatst 12 oktober 2009 Als je dit niet wilt omdat je bijv. nog even in je GPS wilt kijken, dan kan je ook kiezen voor de mogelijkheid op je pc, hardware veilig uitschakelen. Is te vinden als een icoontje naast de tijd, rechtsonder in je scherm. Je kan het ook vinden in je verkenner, dan rechtermuis klik op garmin, daar staat ook uitwerpen.kelen Dan gaat hij ook gewoon uit hoor
Aanbevolen berichten