Spring naar bijdragen

Oregon 300 Of Toch 400


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb zelf de 300 met wandelkaart omdat ik voornamelijk in Nederland rondzwerf. Ben dan net zo duur uit als met een 400. Omdat we voornamelijk wandelen door bos en heide is de wandelkaart heel prettig.

 

Over een week gaan we Belgie, Luxemburg en Duitsland bezoeken en voor die paar dagen heb ik freeware kaarten gedownload en op de 300 gezet. In ieder geval zijn ze al zichtbaar.

 

Mocht ik na volgende week niks meer op het forum laten horen zijn de kaarten waarschijnlijk niet zo goed en loop ik nog te verdwalen in de Duitse bossen. :doctor:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus als ik het goed begrijp

300 basis model

400t basis model met bij geleverde kaarten set

550 met camera en basiskaarten set

550t camera topo kaart set en 4.25 gig geheugen

 

maar ik heb een goede kaarten set thuis dus volsta ik met een 300.

 

ha LOL die ook nog eens net zo duur als een 60csx mischien nog wel iets goedkoper. :doctor:

 

 

Maarten

bewerkt door de tuutjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Dakota Serie is maar ietsjes kleiner dan de Oregon Serie. Ik denk niet dat dat heel erg merkt. Je kan namelijk zelf aangeven hoeveel en welke (tot 4) velden je in beeld wilt weergeven zodat je redelijk goed gebruik kunt maken van het volledige beeldscherm.

Daarnaast heeft de Dakota geen Wherigo mogelijkheden. Zullen er volgens Garmin ook niet inkomen. Ik denk zelf ook dat er geen versie met camera komt. Ik ben zelf erg blij met mijn Oregon 300. Enige aanrader die ik kan geven is investeer in de OnRoute Wandelkaart van Waypoint. (www.onroute.nl). Deze is redelijk goed up-to-date en de routering is een hele leuke bonus, alhoewel deze niet altijd goed werkt en je een beetje moet blijven opletten.

 

Cheers Marcel

CorgiTeam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht ik na volgende week niks meer op het forum laten horen zijn de kaarten waarschijnlijk niet zo goed en loop ik nog te verdwalen in de Duitse bossen. :eek:

We houden het wel even in de gaten, als we dus op 24 sept nog geen teken van leven van jullie gezien hebben gaat er een opsporingsbericht naar de pliesie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Oregon 550 heeft nog als extraatje dat deze is uitgerust met een electronisch kompas met 3 assen. Hiermee is het niet nodig om de GPSr exact vlak te houden. Toch?

 

Helemaal goed :eek:

 

Ik heb begrepen dat de Dakota 20 ook een electronisch kompas met 3 assen heeft. Misschien is de Dakota 20 toch nog een goed idee ipv de Oregon 300.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Oregon 550 heeft nog als extraatje dat deze is uitgerust met een electronisch kompas met 3 assen. Hiermee is het niet nodig om de GPSr exact vlak te houden. Toch?

 

Helemaal goed :eek:

 

Ik heb begrepen dat de Dakota 20 ook een electronisch kompas met 3 assen heeft. Misschien is de Dakota 20 toch nog een goed idee ipv de Oregon 300.

 

 

klopt de dakota heeft ook een 3 assig kompas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk woord staat er onder de ##### dan?

leuk geprobeerd denk ik

 

noh.. dan ga ik wel goooooooglen ;) ''illegale navigatie software''

 

Dat heb IK niet geschreven en ik begrijp niet waar je het over hebt :eek: .

 

Ik had het over zoiets als gebruiken en een netje waarin je allerlei dingen vangt.

........... geloof ik . :thumbup:

 

Geopatra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...