Spring naar bijdragen

Oregon 300 Of Toch 400


Aanbevolen berichten

Hoi ik ga een nieuwe gps kopen omdat mijn garmin 60csx het leven heeft gelaten.

 

nu zat ik te kijken naar de Oregon serie de 550 serie is mij te duur dus ik zat te kijken naar een 300 of een 400

Nu lijkt het mijn dat de 400 het zelfde is als de 300 alleen dan met een camera.

Of vergis ik me hier heel erg in ?

 

Ik zat nog even te denken aan een andere 60csx maar die draaide erg zwaar met de on route wandel kaart.

Graag jullie mening hier over.

 

Met vriendelijke groet Maarten (grote tuut)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi ik ga een nieuwe gps kopen omdat mijn garmin 60csx het leven heeft gelaten.

 

nu zat ik te kijken naar de Oregon serie de 550 serie is mij te duur dus ik zat te kijken naar een 300 of een 400

Nu lijkt het mijn dat de 400 het zelfde is als de 300 alleen dan met een camera.

Of vergis ik me hier heel erg in ?

 

Ik zat nog even te denken aan een andere 60csx maar die draaide erg zwaar met de on route wandel kaart.

Graag jullie mening hier over.

 

Met vriendelijke groet Maarten (grote tuut)

 

De 400 heeft geen camera dat is de 550. Het grote verschil tussen de 300 en de 400 is dat de 400 voorgeinstalleerde flutkaarten heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide hebben geen camera!

Voordeel van de 400 tov de 300 is dat deze een standaard topo kaart heeft van Europa van 1:100.000

Alleen die kaart is al het verschil in prijs tussen de 300 en de 400 waard!!!

 

Is het niet waard, normale topo kaarten zijn gedetailleerder. Met die kaart op de 400 mis je juist de gegevens die je nodig heb als wandelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide hebben geen camera!

Voordeel van de 400 tov de 300 is dat deze een standaard topo kaart heeft van Europa van 1:100.000

Alleen die kaart is al het verschil in prijs tussen de 300 en de 400 waard!!!

 

Is het niet waard, normale topo kaarten zijn gedetailleerder. Met die kaart op de 400 mis je juist de gegevens die je nodig heb als wandelaar.

niet helemaal waar! de kaarten zijn redelijk te gebruiken en zelfs in het buitenland zijn ze ook prima. Natuurlijk zijn de landen TOPO kaarten beter van kwaliteit maar de standaard kaarten zijn helemaal niet slecht.

 

ik heb een 400T en ben uitermate tevreden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide hebben geen camera!

Voordeel van de 400 tov de 300 is dat deze een standaard topo kaart heeft van Europa van 1:100.000

Alleen die kaart is al het verschil in prijs tussen de 300 en de 400 waard!!!

 

Is het niet waard, normale topo kaarten zijn gedetailleerder. Met die kaart op de 400 mis je juist de gegevens die je nodig heb als wandelaar.

 

Ik vind van wel. De meeste mensen kopen alleen een Topo NL. Voor die paar dagen dat ik in het buitenland ben ga ik geen Topo van dat land kopen.

Je hebt dan iig wel iets van op een topo lijkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet waard, normale topo kaarten zijn gedetailleerder. Met die kaart op de 400 mis je juist de gegevens die je nodig heb als wandelaar.

 

Mijn ervaring is dat het in stedelijke gebieden, prima is te gebruiken. "Of road" en in bossen biedt TopoNL weer meer houvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beetje zoeken en de topo kaarten zijn te vinden ;-) voor veel landen

 

dus goed koper

inderdaad zo ben ik ook aan topo kaarten gekomen, city navigator, fietsroute en wandelroute. :beerchug:

ik mag hier echter niet vertellen hoe of waar.

 

ik heb ook een 60CSx, maar zou ook vanwege iets sneller zijn overstappen op een 550 en vanwege toch de camera, Digitale camera is soms onhandig en die op mijn telefoon niet zo mooi en na lezen schijnt die van de 550 toch knappe fotootjes te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alex1, ik denk dat je nu te ver gaat met je uitspraak :eek:.

:beerchug: Wat is dit nu Arend, ben jij opeens nog (Schijnheiliger) :lol1:

Ik zat nog even te denken aan een andere 60csx maar die draaide erg zwaar met de on route wandel kaart.

Graag jullie mening hier over.

Waarom niet even gekeken naar de Dakota serie van Garmin?

Deze zijn zeer redelijk geprijsd.

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide hebben geen camera!

Voordeel van de 400 tov de 300 is dat deze een standaard topo kaart heeft van Europa van 1:100.000

Alleen die kaart is al het verschil in prijs tussen de 300 en de 400 waard!!!

 

Is het niet waard, normale topo kaarten zijn gedetailleerder. Met die kaart op de 400 mis je juist de gegevens die je nodig heb als wandelaar.

 

Nou, ik neem aan dat het dezelfde kaart is als op de 550T en die is best prima. Zeker om te navigeren en zo.

Natuurlijk zijn de diverse lokale topo's beter en de nederlandse on route veel beter, maar de topo's zijn niet van ieder land te krijgen en nogal aan de prijs. Dan is die kaart een redelijk alternatief.

En: niet iedereen is in de slag met ###### :beerchug: .

 

Geopatra.

 

ik zie tot mijn verbazing dat dat woord ...net automatisch wordt verbouwd tot hekjes !

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...