Spring naar bijdragen

Aantal Founds Gc.com


de trije susters

Aanbevolen berichten

Afgelopen dinsdagavond had ik nog 1748 founds op GC.com, kijk ik vanavond weer zijn het er nog maar 1747. Er is dus één verdwenen. Die zou b.v. gedelete kunnen zijn (ik kan me niet bedenken welke trouwens), maar ik heb geen note of logje daarover gehad van com.

Iemand dit "probleem" ook??

bewerkt door de trije susters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Afgelopen dinsdagavond had ik nog 1748 founds op GC.com, kijk ik vanavond weer zijn het er nog maar 1747. Er is dus één verdwenen. Die zou b.v. gedelete kunnen zijn (ik kan me niet bedenken welke trouwens), maar ik heb geen note of logje daarover gehad van com.

Iemand dit "probleem" ook??

Klopt.. of eigenlijk niet.

Mometeel is er een probleem met het automatisch versturen van de emails als een cachelog gewist wordt. Momenteel wordt er behoorlijk over gesputterd op het amerikaanse forum, dus ooit zal t wel weer goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben dit in 2007 aan de hand gehad: de ene dag nog zoveel caches, de andere dag 2 minder.

Bleek dat een Duitse cache-eigenaar mot had gehad op 't Duitse forum en uit kwaadheid al z'n caches had gearchiveerd.

Had ie 't daarbij gelaten was er niets aan de hand geweest, maar hij had ook doodleuk alle founds gedeleted.

We hebben daarover nooit een melding gehad, 't is dat we 't zelf zagen.

Nadat ik de (toenmalige) reviewer hierover had aangeschreven heeft hij het aantal founds weer teruggezet.

Het is dus altijd mogelijk het aantal founds weer terug te laten zetten.

 

Groeten,

GeoGorkum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het inlezen bij .nl klopt al dagen niet, waarom zoveel problemen maken over een .com site?

 

Wat bedoel je met 'zoveel problemen'? Iemand stelt een vraag over iets wat hij niet begrijpt, en wat overigens niet met gc.nl te maken heeft.

 

@3zusjes: check even het forum van gc.com. Dat is immers de website waar het om gaat. Wellicht heeft het te maken met:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=230788

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de antwoorden van Kalkendotters en BigFurryMonsters lijkt het me duidelijk wat het probleem is. En inderdaad dat heeft helemaal niks met .NL te maken. Ik snap die opmerking daarover ook niet.

Zal nu maar eens trachten op een andere manier er achter te komen van welke cache een log gedelete is.

 

Draadje kan wat mij betreft dicht.

Bedankt voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...