Spring naar bijdragen

Geocache Navigator Werk Niet Meer Na Nokia Update


meelhopper

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week de update van Geocahe navigator gekocht. werkte prima. Gisteren een nokia update (E66) gedaan en ik krijg navigator niet meer aan de praat. Hij staat welk geïnstalleerd bij installaties, toep beheer. Als ik hem daar wil openen komt alleen het schermpje Toepassingspunt tevoorscjin en kan ik verder niks. Mogelijk een certificaat probleem??? wie kan me helpen. Déinstalleren kan ook niet. Vet probleem dus.

 

gr,

 

Meelhopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb vorige week de update van Geocahe navigator gekocht. werkte prima. Gisteren een nokia update (E66) gedaan en ik krijg navigator niet meer aan de praat. Hij staat welk geïnstalleerd bij installaties, toep beheer. Als ik hem daar wil openen komt alleen het schermpje Toepassingspunt tevoorscjin en kan ik verder niks. Mogelijk een certificaat probleem??? wie kan me helpen. Déinstalleren kan ook niet. Vet probleem dus.

 

gr,

 

Meelhopper

 

Ik denk dat de heren van Trimble je wel kunnen helpen :)

Als betalende klant mag je toch ook support verwachten? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vorige week de update van Geocahe navigator gekocht. werkte prima. Gisteren een nokia update (E66) gedaan en ik krijg navigator niet meer aan de praat. Hij staat welk geïnstalleerd bij installaties, toep beheer. Als ik hem daar wil openen komt alleen het schermpje Toepassingspunt tevoorscjin en kan ik verder niks. Mogelijk een certificaat probleem??? wie kan me helpen. Déinstalleren kan ook niet. Vet probleem dus.

 

gr,

 

Meelhopper

Ik dacht dat Geocache Navigator sowieso gratis was voor Nokia gebruikers, is het alleen voor bepaalde Nokia toestellen ?

Kun je niet de upgrade ongedaan maken en gewoon alles verwijderen en de gratis versie weer installeren ?

 

En idd, zoals IVo-tje zegt, als je ergens voor hebt betaald, lijkt het me dat ze je ook te woord kunnen staan bij een probleem.

 

Om welke UPGRADE gaat het eigenlijk dan ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocache navigator is niet langer gratis voor nokia nee. maar voor ongeveer 15€ koop je het programma via de website, en dan krijg je een veel completere versie inclusief topokaarten en luchtfotokaarten. Je kan caches, inclusief cachetekst opslaan voor gebieden waar je geen verbinding met internet kunt of wilt maken. Ik vind het superhandig voor als je onverwacht ergens even wilt zien of er een snelle cache in de buurt is en zelf werk ik er liever mee dan met geocaching live omdat ik navigator gebruiksvriendelijker vind.

 

Ik heb de eenmalige kosten er dus graag voor over gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we hebben de ervaring dat je met problemen via support@trimbleoutdoors.com snel een antwoord krijgt!

 

Ik heb zojuist bericht gehad van Trimble. Een nieuwe link werd me aangeboden. Anders dan de oorspronkelijke.

Hij werkt weer. Dank aan trimble voor de snelle service. Dank aan jullie voor het meedenken.

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterker nog, als je hem voor het eerst aanschaft betaal je 30 Euro !!

 

Alleen als je hem al op je Nokia N95, 6110 of N82 had staan, is er de upgrade van 15 Euro...

 

*** Vind het wel jammer hoor, maar overweg wel de 15 euro te betalen. Vind het loggen ter plekken, c.q. vastleggen als found erg handig, zodat ie later in je Geocaching.com account netjes in het overzicht staat van Geocache Field notes ! ***

 

Bovendien zien ze op Twitter ook meteen dat je weer een cache hebt gevonden :dribble: !!!

 

***

 

Eerst mijn paypal maar eens opwaarderen, ik zie dat de betaling via die weg gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zeggen wel ook : !!!!! ->

 

We pride ourselves in providing great products to our customers and we continuously invest to make our products better. At times we can make these upgrades available for free. Other times upgrades will require an additional purchase. Regardless of whether you choose to upgrade your Geocache Navigator application in the future when upgrades become available, the version now offered for €15 will continue to operate.

 

Oftewel hoe ik het opvat: De upgrade nu, waar je -als je al een versie had- 15 euro voor betaald blijft voor " altijd" werken, echter als er een upgrade is waar je wel nog voor moet betalen, blijft deze geupgrade versie werken en wil je de nieuwe upgrade is het betalen...Blijft jammer, maar goede applicatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...