Kleijn Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 (bewerkt) op de site wat was waar is heel veel kaart materiaal te vinden Ik weet niet of er iets bruikbaars voor iemand bij zit maar het is zeer interesant Wim 31 augustus 2009 bewerkt door Kleijn
Cernunnos Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 op de site wat was waar is heel veel kaart materiaal te vindenIk weet niet of er iets bruikbaars voor iemand bij zit maar het is zeer interesant Wim Thx, goeie tip, zit leuke info in de site met mooie kaarten. Kom je toch weer iets meer te weten over een bepaalde omgeving grtzz
topzoekertje Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 op de site wat was waar is heel veel kaart materiaal te vindenIk weet niet of er iets bruikbaars voor iemand bij zit maar het is zeer interesant Wim Er is zelfs al een cache die gebruik maakt van deze site. Ik zal niet linken, want dan spoiler ik misschien te veel.
327 Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 (bewerkt) Mja, het is watwaswaar ipv Wie Was Waar, maar een erg goeie site met heel veel kaartmateriaal. 31 augustus 2009 bewerkt door Eriksteam
Kleijn Geplaatst 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst 31 augustus 2009 Mja, het is watwaswaar ipv Wie Was Waar, maar een erg goeie site met heel veel kaartmateriaal. sorry helemaal gelijk heb iets aan gepast maar kon niet alles aanpassen
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Mja, het is watwaswaar ipv Wie Was Waar, maar een erg goeie site met heel veel kaartmateriaal. sorry helemaal gelijk heb iets aan gepast maar kon niet alles aanpassen Ik wel Mooie site overigens!
Aanbevolen berichten