Cernunnos Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Hallo allen, Sinds kort is er naast google maps een nieuwe aanbieder van kaarten en luchtfoto's. Bleek gisteren ook wel uit het nieuws dat er op deze foto's ook de f16's op volkel waren te zien, dat mag dus niet Nu heb ik gisterenavond eens met dat programma lopen klooien, wat plugins binnengehaald en ik moet zeggen..... top programma hoor!!! Tov googlemaps is de plaatsbepaling behoorlijk correct. Gratis opnemen van filmpjes van routes etc die je hebt gemaakt in de editor. Makkelijk maken van routes etc etc. Enige minpuntje is dat de gpx file die je kunt aanmaken niet wordt geaccepteerd door mapsource. Even omzetten via gps visualiser, dan werkt het wel. Als deze websoftware met plugins gratis blijft zou ik zeggen ...... DOEN!! Wat is jullie ervaring met deze software en ben jezelf nog leuke toepassingen of uitbreidingen tegen gekomen? grtzzz O, ja, de site Bing Maps
hneel Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 (bewerkt) Het nadeel vind ik dat je geen marker kan plaatsen via een url. B.v. http://www.bing.com/maps/default.aspx?cp=51.5~4.5&lvl=14 laat wel het kaartje zien met het opgegeven coordinaat precies in het midden, maar zonder pijltje zie je niet waar je coordinaat exact ligt. Overigens werkt het bij Google Maps ook niet meer zoals voorheen, sinds ze een software update hebben uitgevoerd. Vergelijk of http://maps.google.com/maps?q=51.5+4.5&z=14&t=m met http://maps.google.com/maps?q=51.5+4.5&...mp;z=14&t=m 14 augustus 2009 bewerkt door hneel
De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Volgens mij zijn de kaarten wel ouder?
Itserik Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Dat bing is volgens mij het oude maps.live.com waar inderdaad al tjiden alle militaire objecten vrij te bekijken zijn. Snap ook niet waarom dat nou in een keer nieuws zou moeten zijn. Maps.live.com heeft wel mooi dat birds-eye view waarmee je ook leuk rond kunt neuzen. En wil je google/bing tegelijk zien dan gebruik je www.kaart.net (gelezen in Spoiler)
team_heidehippers Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Heb even op kaart.net gekeken...geinig. Inderdaad is Google iets actueler. Ik mis in het rechter venster (MS) een paar straten die google al wel heeft.
Cernunnos Geplaatst 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst 14 augustus 2009 Heb even op kaart.net gekeken...geinig. Inderdaad is Google iets actueler. Ik mis in het rechter venster (MS) een paar straten die google al wel heeft. Ja het klopt inderdaad dat de kaarten van bing iets ouder zijn dan google. Wel vind ik het een pluspunt dat je op bing makkelijk routes etc kunt maken en van een rondvlucht een filmpje op je computer kunt opslaan etc. Google heeft dat niet in zijn web interface zover ik weet. grtzz
timker Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 The Bing maps voor Almere en weide omgeving zijn nieuwe als die van google.
dutchgoldwing Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 heb 'm ook ff gedownload sommige opties vind ik wel goed en mooi alleen de kaarten zijn zijn verschillend van data. bv mijn wijk staat hier nog in aanbouw en woon er al 2 jaar en bij google helemaal niet bij mijn werkgever is 3 jaar geleden een stuk van 10.000 m2 aangebouwd en dat staat er niet op. ook zijn de kaarten niet allemaal duidelijk als je in zoemt .
Mr.Atari Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Ben niet overtuigd, ik houd het nog even op goegel... Vooral omdat ik deze als applicatie kan draaien...
Banditgirl Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Heb even op kaart.net gekeken...geinig. Inderdaad is Google iets actueler. Ik mis in het rechter venster (MS) een paar straten die google al wel heeft. Ja het klopt inderdaad dat de kaarten van bing iets ouder zijn dan google. Volgens mij is Google maps ouder. Bij Google is de plek waar ik nu woon nog bouwgrond. Bij Bing zijn ze halverwege met mijn huis. Dus Bing is ongeveer van juni 2006.
Aanbevolen berichten