Spring naar bijdragen

Veranderen accountnaam, forumnaam


leonorehofstee

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen?

Wij ziujn twee jaar geleden begonnen met cachen en hebben toen gewoon mijn naam ingevuld.

We wilen graag een andere gebruikersnaam, maar ik krijg deze niet veranderd in mijn profiel. :)

Of kan dat misschien gewoon niet, dan ben ik ermee klaar om er m'n halve zondag mee te vullen.

En gaan we lekker aan de wandel!

Groeten, Leonore Hofstee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb destijds mijn "username" ook veranderd.

Volgens mij moet dit gewoon via "My Account Details" kunnen.

Dan klikken op "Change".

 

Succes !!!

 

Nee, zo werkt dat niet. Een administrator zal dat moeten doen. Gewoon een verzoek via een ticket sturen, zoals Smeule al zegt. De optie accountnaam/ forumnaam wijzigen staat erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb destijds mijn "username" ook veranderd.

Volgens mij moet dit gewoon via "My Account Details" kunnen.

Dan klikken op "Change".

 

Succes !!!

 

Nee, zo werkt dat niet. Een administrator zal dat moeten doen. Gewoon een verzoek via een ticket sturen, zoals Smeule al zegt. De optie accountnaam/ forumnaam wijzigen staat erbij.

Klopt voor de geocaching.nl site.

 

Voor .com kun je je gebruikersnaam niet meer wijzigen. Dat ging destijds inderdaad via de aangegeven manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, Lepman bracht me aan het twijfelen, en terecht blijkbaar.

 

Hieronder een stukje dat ik vond via de .com forums. Via de link: Username change

We can change a username under some circumstances. Approvals of username changes are at the discretion of Groundspeak and need to comply with the Terms of Use listed here: http://www.geocaching.com/about/termsofuse.aspx.

 

Before making the request, check that the username is available by using this page: http://www.geocaching.com/find

If your search comes up empty, then the username is available. Note: Do not create an account using the intended username. We'll do that.

 

If the username already exists and has ever been validated, or the username has been used in any way, then the username is not available.

 

The request for a username change needs to be made from the email address in your account profile and sent to contact@groundspeak.com. Provide the current username as well as the requested new username. Please make sure you specify the reason why you want this change and also the exact spelling, spacing and capitalization for the username you desire.

 

Weliswaar in het engels, maar blijkbaar kan het toch, je username wijzigen. Mits je een goede(?) reden hebt.

Dus ik zou zeggen, waag een poging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu weer niet bij .com?

Eerst kon het niet, aantal jaren terug kon het wel en nu weer niet?

Was toch als je kan aantonen dat je gewenste naam niet gebruikt wordt en er veranderd voor de rest niets, e-mail adres dan is het een fluitje van een cent?

 

Als de gebruikersnaam die je "nieuw", wilt gebruiken maar hij bestaat al dan is het vette pech hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...