grasspriet Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 Sinds twee dagen willen mijn computer en gps etrex Vista HCx niet meer samen werken... Zodra ik de kabel van de gps verbind met de computer valt de gps uit... ook al geprobeerd om eerst de gps aan te sluiten en dan aan te zetteen maar dan wil de gps niet meer aan. Wie weet een oplossing voor dit probleem? Hiervoor heb ik al enkele maanden probleemloos caches gedownload met dezelfde comp., snoer en gps. Alvast bedankt voor de reacties!
grasspriet Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Geplaatst 10 juli 2009 even een ander snoertje proberen? dat heb ik al geprobeerd! Geen resultaat!
*BaJo* Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 kabeltje erin batterijen uit de gps en dan aanzetten???
DSprenger Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 Het ligt bijna té voor de hand maar toch vraag ik het: Al een hard-reset van je GPS geprobeerd?
silkwood Geplaatst 10 juli 2009 Geplaatst 10 juli 2009 Doet de GPS het zonder aan te sluiten wel goed? Zo nee, dan is zoals eerder gemeld de harde reset een optie. Als het alleen in combinatie is met de pc kan je de drivers opnieuw installeren.
grasspriet Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Geplaatst 10 juli 2009 Doet de GPS het zonder aan te sluiten wel goed? Zo nee, dan is zoals eerder gemeld de harde reset een optie.Als het alleen in combinatie is met de pc kan je de drivers opnieuw installeren. Helaas doet de GPS nu helemaal niets meer.... hij gaat ook (zonder snoer) niet meer aan, dus kan ik een harde reset waarschijnlijk ook niet meer uitproberen??! Ik neem aan daat de gps daar wel voor aan moet?! Dit wordt waarschijnlijk een garantiezaak.. Wel balen want ik had hem pas in januari gekocht en ga volgende week op vakantie.
Remunj Geplaatst 11 juli 2009 Geplaatst 11 juli 2009 Doet de GPS het zonder aan te sluiten wel goed? Zo nee, dan is zoals eerder gemeld de harde reset een optie.Als het alleen in combinatie is met de pc kan je de drivers opnieuw installeren. Helaas doet de GPS nu helemaal niets meer.... hij gaat ook (zonder snoer) niet meer aan, dus kan ik een harde reset waarschijnlijk ook niet meer uitproberen??! Ik neem aan daat de gps daar wel voor aan moet?! Dit wordt waarschijnlijk een garantiezaak.. Wel balen want ik had hem pas in januari gekocht en ga volgende week op vakantie. Hallo Grasspriet, Ik heb tijdelijk wel een vervanger voor je.Is wel geen HCx maar een gewone Vista Cx. Ik weet niet waar je vakantie naar toe gaat, dus weet ik ook niet of de geplaatste topo kaarten voldoen. Je zult hem wel zelf moeten komen ophalen en terugbrengen.
haakmeer Geplaatst 11 juli 2009 Geplaatst 11 juli 2009 Hoi Grasspriet, Ik heb er ook eentje voor je te leen, zie je PM groetjes, Haakmeer
grasspriet Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Geplaatst 11 juli 2009 Super bedankt! Ik laat nog even weten of ik er gebruik van maak! Alvast bedankt! Doet de GPS het zonder aan te sluiten wel goed? Zo nee, dan is zoals eerder gemeld de harde reset een optie.Als het alleen in combinatie is met de pc kan je de drivers opnieuw installeren. Helaas doet de GPS nu helemaal niets meer.... hij gaat ook (zonder snoer) niet meer aan, dus kan ik een harde reset waarschijnlijk ook niet meer uitproberen??! Ik neem aan daat de gps daar wel voor aan moet?! Dit wordt waarschijnlijk een garantiezaak.. Wel balen want ik had hem pas in januari gekocht en ga volgende week op vakantie. Hallo Grasspriet, Ik heb tijdelijk wel een vervanger voor je.Is wel geen HCx maar een gewone Vista Cx. Ik weet niet waar je vakantie naar toe gaat, dus weet ik ook niet of de geplaatste topo kaarten voldoen. Je zult hem wel zelf moeten komen ophalen en terugbrengen.
grasspriet Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Geplaatst 11 juli 2009 Super bedankt! Ik laat nog even weten of ik er gebruik van maak! Alvast bedankt! Ik probeer je een mail te sturen! Hoi Grasspriet,Ik heb er ook eentje voor je te leen, zie je PM groetjes, Haakmeer
silkwood Geplaatst 11 juli 2009 Geplaatst 11 juli 2009 Heb je de harde reset (De Page toets en de clickstick indrukken, ingedrukt houden en de GPS aanzetten.) al geprobeerd? Zou ik zeker doen voordat je hem wegbrengt. Zorg wel dat er volle batterijen in zitten. Als het werkt zullen de instellingen zijn teruggezet en de waypoints etc zijn verdwenen. Kaartgegevens blijven wel behouden.
snoopy and woodstock Geplaatst 11 juli 2009 Geplaatst 11 juli 2009 Ik heb ook ooit een e-trex gehad die op een gegeven moment niets meer deed. Ik heb hem toen uitelkaar gehaald en het bleek dat er een veertje tussen het batterijcompartiment en de printplaat zit. nadat ik het veertje iets uitgerekt had maakte dit weer goed contact en was het probleem verholpen. Nadeel is wel dat je de GPS hiervoor uit elkaar moet halen. Dus als je dit niet aandurft en er nog garantie op zit kun je hem beter terug brengen. greetings from Snoopy and Woodstock.
HereIsTom Geplaatst 16 juli 2009 Geplaatst 16 juli 2009 (bewerkt) Hallo Grasspriet, Ik heb tijdelijk wel een vervanger voor je.Is wel geen HCx maar een gewone Vista Cx. Ik weet niet waar je vakantie naar toe gaat, dus weet ik ook niet of de geplaatste topo kaarten voldoen. Je zult hem wel zelf moeten komen ophalen en terugbrengen. Hoi Grasspriet,Ik heb er ook eentje voor je te leen, zie je PM groetjes, Haakmeer Kijk hier wordt ik nu blij van, wat een service Maar Grasspriet, al opgelost, ben benieuwd, ik heb namelijk ook een redelijk nieuwe Vista HCx en hoop niet dat die kuren gaat vertonen als ik op vakantie ben? 16 juli 2009 bewerkt door HereIsTom
Aanbevolen berichten