Spring naar bijdragen

Cache Voor Korting Coupons E.d.


jolimama

Aanbevolen berichten

Bestaat er een cache voor kortingcoupons e.d.?

Is er eventueel behoeft aan?

Zo heb ik nu o.a. een 2de pers gratis voor duinrell en 3x 3euro speeltegoed voor realfogs (soort spelletjes site) en regelmatig korting voor de zwaluwhoeve e.d.

Zonde om het weg te doen als ik er iemand blij mee kan maken.

Nu kan ik het wel in reguliere cache stoppen maar wie weet wat waarin zit.

Mocht er nog niet zoiets bestaan en is er wel behoefde aan dan wil ik er best een maken (snel te loggen en leuk voor de beurs)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bestaat er een cache voor kortingcoupons e.d.?

Is er eventueel behoeft aan?

 

Mijn idee?

 

1. Je maakt een geocache, vanwege alle goede redenen die er kunnen zijn om een geocache te maken.

2. In die geocache kun je kortingsbonnen stoppen, bij wijze van "goodies" (maar ook allerlei andere goodies)

 

Een geocache, met enkel en alleen als doel "het ruilen van kortingsbonnen", vind ik persoonlijk geen aanwinst voor het "geocachen". (mijn mening).

 

nou....roept u maar weer....

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er een cache voor kortingcoupons e.d.?

Is er eventueel behoeft aan?

 

Mijn idee?

 

1. Je maakt een geocache, vanwege alle goede redenen die er kunnen zijn om een geocache te maken.

2. In die geocache kun je kortingsbonnen stoppen, bij wijze van "goodies" (maar ook allerlei andere goodies)

 

Een geocache, met enkel en alleen als doel "het ruilen van kortingsbonnen", vind ik persoonlijk geen aanwinst voor het "geocachen". (mijn mening).

 

nou....roept u maar weer....

 

 

Zo mag ik nu FF roepen Sjoerd??

 

Stuur alle kortingsbonnen maar naar mij :thumbup:;),

 

Want wij weten er wel raad mee!!

 

Groetjes Cornelis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er een cache voor kortingcoupons e.d.?

Is er eventueel behoeft aan?

 

Mijn idee?

 

1. Je maakt een geocache, vanwege alle goede redenen die er kunnen zijn om een geocache te maken.

2. In die geocache kun je kortingsbonnen stoppen, bij wijze van "goodies" (maar ook allerlei andere goodies)

 

Een geocache, met enkel en alleen als doel "het ruilen van kortingsbonnen", vind ik persoonlijk geen aanwinst voor het "geocachen". (mijn mening).

 

nou....roept u maar weer....

oke ik zou er een bakje in kunnen doen net als voor de coins, zit er niets in dan zijn er nog de spulletjes, maar ik vind de bonnen mag je nemen en hoeven niet perse geruild te worden net als coins en tb's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het niet zo'n lang leven beschoren is: of mensen nemen veel kortingsbonnen mee ('want je weet nooit wanneer we waar heen gaan') of mensen laten ze liggen en bedenken pas later dat het wel handig was geweest als ze een kortingsbon hadden.

Bovendien staan er vaak voorwaarden op die bonnetjes (geldig van/tot wel/niet voor kinderen etc), en als je dat allemaal moet gaan lezen duurt dat loggen wel erg lang.

 

Als ik ergens heen wil (en ik ben gek op korting) google ik op dat moment op de betreffende attractie of product in combinatie met 'korting' of 'actie'. Je krijgt dan ook bijvoorbeeld de links van (ik noem maar wat) een pak koek wat je moet kopen om een kaartje bij inlevering van de streepjescode gratis te krijgen, iets wat je waarschijnlijk niet snel in een cache vindt.

Er zijn ook speciale verzamelsites met allerlei kortingsacties.

 

Kortom, leuk idee van je cache, maar ik denk dat het al snel doodbloedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er een cache voor kortingcoupons e.d.?

Is er eventueel behoeft aan?

Zo heb ik nu o.a. een 2de pers gratis voor duinrell en 3x 3euro speeltegoed voor realfogs (soort spelletjes site) en regelmatig korting voor de zwaluwhoeve e.d.

Zonde om het weg te doen als ik er iemand blij mee kan maken.

Nu kan ik het wel in reguliere cache stoppen maar wie weet wat waarin zit.

Mocht er nog niet zoiets bestaan en is er wel behoefde aan dan wil ik er best een maken (snel te loggen en leuk voor de beurs)

 

 

als je een mooie plek weet voor een mooie cache...kan je toch altijd in de omschrijving/titel aangeven dat het een "kortingsbonnen" cache is...maar misschien is het dan wel slim om de cachers een omschrijving van de kortingsbonnen te laten geven in hun logje...kan je enigzins bekijken of er iets bijzit wat je leuk vindt...

 

mocht het hele kortingsbonenn ruilen mislukken, dan is er een leuke cache bij

 

succes

eduard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er een cache voor kortingcoupons e.d.?

Is er eventueel behoeft aan?

Zo heb ik nu o.a. een 2de pers gratis voor duinrell en 3x 3euro speeltegoed voor realfogs (soort spelletjes site) en regelmatig korting voor de zwaluwhoeve e.d.

Zonde om het weg te doen als ik er iemand blij mee kan maken.

Nu kan ik het wel in reguliere cache stoppen maar wie weet wat waarin zit.

Mocht er nog niet zoiets bestaan en is er wel behoefde aan dan wil ik er best een maken (snel te loggen en leuk voor de beurs)

 

Volgens mij zijn er al een paar van zulke caches. Maar hou wel rekenschap met de gewijzigde richtlijnen vanaf 3 april 2009 (en met terugwerkende kracht) dat het geen logvoorwaarde mag zijn om de cache te mogen loggen als men het gevonden heeft. Heeft men niets te ruilen, of haalt men er wel uit, maar stopt men er niets in, dan maakt dat niets uit. Het doel is de cache te vinden en als die gevonden is mag men het loggen.

Je mag vragen te ruilen maar niet verplichten te ruilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...