sajhen Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag........ Wij cachen nu een jaar maar weten nog steeds niet wat TFTF betekent. Erg he!!! Kan iemand mij van mijn nieuwesgierigheid af helpen?
adrike Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 (bewerkt) Dat betekend Thanks For The Cache. Het is geen rare vraag hoor wij hebben er ook een tijdje op gepuzzeld voor we het door hadden 16 mei 2009 bewerkt door adrike
Ervani Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 TFTC betekend Thanks For The Cache en betekend ik ben te lui om een log te schrijven
melisesue Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 (bewerkt) Heb je hier al eens gekeken? Dat is een lijst met allemaal cachetermen... Er zitten best grappige dingen tussen http://www.geokletsing.nl/Begrippen/index.htm 16 mei 2009 bewerkt door melisesue
sajhen Geplaatst 16 mei 2009 Auteur Geplaatst 16 mei 2009 Heb je hier al eens gekeken? Dat is een lijst met allemaal cachetermen... Er zitten best grappige dingen tussen http://www.geokletsing.nl/Begrippen/index.htm wat leuk die site! Wist niet dat het bestond! Bedankt voor de link En bedankt voor alle snelle antwoorden!!
walibi Geplaatst 16 mei 2009 Geplaatst 16 mei 2009 (bewerkt) Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag........ Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. TFTF betekent Thanks For The Find. 16 mei 2009 bewerkt door walibi
Gast JackHoe Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 TFTC betekend Thanks For The Cache en betekend ik ben te lui om een log te schrijven Zelf heb ik het idee dat ik niet te lui ben om een log te schrijven. Dit probeer ik ook altijd zo eerlijk mogelijk. Daarom zet ik er ook niet "standaard" TFTC erbij. Voor mij betekent dit toch dat ik er op de een of andere manier plezier aan heb beleeft en hiervoor dankbaar ben. En als mijn log weinig meldt, misschien is dat niet zozeer omdat ik lui ben, maar soms is er niet zoveel te melden. Ik ben weleens lui, maar dan ga ik niet eens cachen
The cache busters Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 (bewerkt) Wij zetten ook altijd tftc. Daarbij komt ook altijd nog gewoon een log verhaaltje bij. Dat verhaal scheelt alleen per cache. Hoe leuker langer mooier de cache is probeer ik ook een leuker logje te schrijven. Bij bv een carpool cache (is toch leuk om mee te pakken als je er langs komt) kan ik er niet een heel log verhaal van maken. Ik voel me ook dus niet echt lui omdat ik log met tftc. Pas het gewoon aan aan de cache. Tftc The cache busters 17 mei 2009 bewerkt door The cache busters
The cache busters Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 (bewerkt) Dat betekent Thanks For The Cache. Het is geen rare vraag hoor wij hebben er ook een tijdje op gepuzzeld voor we het door hadden Niet om carambalig te doen maar de vraag was volgens mij wat betekend tftf. Thanks for the find. Wij gebruiken ook altijd tftc. 17 mei 2009 bewerkt door The cache busters
dutchgoldwing Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 (bewerkt) TFTC betekend Thanks For The Cache en betekend ik ben te lui om een log te schrijven heeft niets te maken of je te lui bent om te lezen ! maar te lui bent om te lezen, er staat volgens mij TFTF i.p.v TFTC 17 mei 2009 bewerkt door dutchgoldwing
Gast JackHoe Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Dat betekent Thanks For The Cache. Het is geen rare vraag hoor wij hebben er ook een tijdje op gepuzzeld voor we het door hadden Niet om carambalig te doen maar de vraag was volgens mij wat betekend tftf. Thanks for the find. Wij gebruiken ook altijd tftc. Ook ik gebruik TFTC, want thanks for the find zie ik meer als jezelf bedanken dat je de cache gevonden heb. De maker heeft hem geplaatst en jij hebt hem gevonden. Nou ja, de maker heeft wel het plekje gevonden om de cache te plaatsen....Maar misschien ben ik wel een beetje autistisch.
Gast JackHoe Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 TFTC betekend Thanks For The Cache en betekend ik ben te lui om een log te schrijven heeft niets te maken of je te lui bent om te lezen ! maar te lui bent om te lezen, er staat volgens mij TFTF i.p.v TFTC Hoeft ook geen luiheid te zijn; dislectie, slechte leesbril , typefoutje(s) zijn ook opties
sajhen Geplaatst 17 mei 2009 Auteur Geplaatst 17 mei 2009 Lol, ik schrijf meestl bedankt voor de cache Nu weet ik dat ik het kan afkorten!
Diafragma Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Uit de boven vermelde begrippenlijst: BVDC Bedankt Voor Deze Cache. Kan standaard aan het eind van een log. Mag ook in andere bewoordingen. Door toevoeging van 1 letter kan men nog gradaties aanbrengen in de aantrekkelijkheid van een cache. (zie hieronder) BVDBC Bedankt Voor Deze Bijzondere Cache. BVDLC Bedankt Voor Deze Leuke Cache. BVDMC Bedankt Voor Deze Mooie Cache. BVDPC Bedankt Voor Deze Prachtige Cache. BVDSC Bedankt Voor Deze Schitterende Cache.
DiedB Geplaatst 17 mei 2009 Geplaatst 17 mei 2009 Vroeger schreef ik altijd 'TFTC!', maar tegenwoordig altijd 'Bedankt voor de cache!'.
Aanbevolen berichten