Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag........ :)

Wij cachen nu een jaar maar weten nog steeds niet wat TFTF betekent. Erg he!!!

Kan iemand mij van mijn nieuwesgierigheid af helpen?

Geplaatst (bewerkt)

Dat betekend Thanks For The Cache. Het is geen rare vraag hoor wij hebben er ook een tijdje op gepuzzeld voor we het door hadden :)

bewerkt door adrike
Geplaatst (bewerkt)
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag........ :)

Domme vragen bestaan niet, :no: alleen domme antwoorden.

TFTF betekent Thanks For The Find. :rolleyes:

bewerkt door walibi
Gast JackHoe
Geplaatst
TFTC betekend Thanks For The Cache en betekend ik ben te lui om een log te schrijven

Zelf heb ik het idee dat ik niet te lui ben om een log te schrijven. Dit probeer ik ook altijd zo eerlijk mogelijk. Daarom zet ik er ook niet "standaard" TFTC erbij. Voor mij betekent dit toch dat ik er op de een of andere manier plezier aan heb beleeft en hiervoor dankbaar ben. En als mijn log weinig meldt, misschien is dat niet zozeer omdat ik lui ben, maar soms is er niet zoveel te melden. Ik ben weleens lui, maar dan ga ik niet eens cachen :rolleyes:

Geplaatst (bewerkt)

Wij zetten ook altijd tftc. Daarbij komt ook altijd nog gewoon een log verhaaltje bij. Dat verhaal scheelt alleen per cache.

Hoe leuker langer mooier de cache is probeer ik ook een leuker logje te schrijven. Bij bv een carpool cache (is toch leuk om mee te pakken als je er langs komt) kan ik er niet een heel log verhaal van maken. Ik voel me ook dus niet echt lui omdat ik log met tftc. Pas het gewoon aan aan de cache.

Tftc

The cache busters

bewerkt door The cache busters
Geplaatst (bewerkt)
Dat betekent Thanks For The Cache. Het is geen rare vraag hoor wij hebben er ook een tijdje op gepuzzeld voor we het door hadden :rolleyes:

Niet om carambalig te doen maar de vraag was volgens mij wat betekend tftf.

Thanks for the find.

Wij gebruiken ook altijd tftc.

bewerkt door The cache busters
Geplaatst (bewerkt)
TFTC betekend Thanks For The Cache en betekend ik ben te lui om een log te schrijven

heeft niets te maken of je te lui bent om te lezen ! :)

maar te lui bent om te lezen, er staat volgens mij TFTF i.p.v TFTC :rolleyes:

bewerkt door dutchgoldwing
Gast JackHoe
Geplaatst
Dat betekent Thanks For The Cache. Het is geen rare vraag hoor wij hebben er ook een tijdje op gepuzzeld voor we het door hadden :rolleyes:

Niet om carambalig te doen maar de vraag was volgens mij wat betekend tftf.

Thanks for the find.

Wij gebruiken ook altijd tftc.

Ook ik gebruik TFTC, want thanks for the find zie ik meer als jezelf bedanken dat je de cache gevonden heb. De maker heeft hem geplaatst en jij hebt hem gevonden. Nou ja, de maker heeft wel het plekje gevonden om de cache te plaatsen....Maar misschien ben ik wel een beetje autistisch.

Gast JackHoe
Geplaatst

heeft niets te maken of je te lui bent om te lezen ! :)

maar te lui bent om te lezen, er staat volgens mij TFTF i.p.v TFTC :rolleyes:

Hoeft ook geen luiheid te zijn; dislectie, slechte leesbril , typefoutje(s) zijn ook opties

Geplaatst

Uit de boven vermelde begrippenlijst:

BVDC Bedankt Voor Deze Cache. Kan standaard aan het eind van een log. Mag ook in andere bewoordingen. Door toevoeging van 1 letter kan men nog gradaties aanbrengen in de aantrekkelijkheid van een cache. (zie hieronder)

BVDBC Bedankt Voor Deze Bijzondere Cache.

BVDLC Bedankt Voor Deze Leuke Cache.

BVDMC Bedankt Voor Deze Mooie Cache.

BVDPC Bedankt Voor Deze Prachtige Cache.

BVDSC Bedankt Voor Deze Schitterende Cache.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...