Peet en Jop Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Succes met de nieuwe baan! Ons team kent het inwerken, we zijn beide zelf ook moddereter op een forum en hebben een compleet handboek waarin beschreven is hoe je alles moet doen mbt moddereten. Tis toch wel wat meer als even op een delete knopje drukken Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Esther, succes met je nieuwe job. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Ook ik wens je succes! Fijn dat je er voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Ha medecachers, Nee, ik ben nog niet zolang aan het cachen Ja, dat weten jullie omdat jullie massaal onze pagina's bezoeken nu Nee, dat komt niet omdat het cachen ons niet leuk leek Ja, dat kwam omdat de kinderen nog te klein waren Nee, dat zijn ze nu niet meer Ja, ze zijn 7 en 10 Nee, het zijn alleen jongens Ja, ik heb ook nog een man Nee, ik ben zelf een vrouw Ja, dat wisten jullie al Nee, mannen heten inderdaad geen Esther Ja, ik doe ook nog ander werk Nee, ik werk bij TNT Ja, dat is best wel leuk Nee, niet als het hoost Ja, ik heb ook nog andere hobbies Nee, ik doe verder niets actiefs meer Ja, als het maar in de buurt van de pc is Nee, het is hier netjes in huis Ja, dat komt door die mannen hier Nee, niet door mij. Kijk... jullie zien het. Ik ben helemaal thuis in de Ja-Nee discussies. <knip> Hoi Esther, Allereerst ook namens Team Mr.Atari welkom hier als moderator... Ik zie het, je bent inderdaad thuis in Ja-Nee... Het spelletje "geen ja en geen nee" kom je zeker niet door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 succes met het aanmodderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roger.yvonne Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Hallo Esther, We wensen je veel succes met deze nieuwe klus. Groetjes uit Hoofddorp, R&Y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the Haggies Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Esther heel veel succes en plezier gewenst bij het modereren op dit forum liefs Syl van the Haggies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cache in het handje Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Succes Esther uit het nabije Rijsenhout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Esther, heel veel succes en plezier. Bij je andere collega-moderatos ben je in prima handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Esther, van harte welkom!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Esther heel veel succes met je job als moderator, lijkt mij niet altijd even gemakkelijk, maar knap van je dat je er voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 13 mei 2009 Share Geplaatst 13 mei 2009 Esther heel veel su6 vanuit Heino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden