Spring naar bijdragen

Iphone Bescherming


Buzzardseye

Aanbevolen berichten

Sinds kort in bezit van een iPhone.

Op de camping e.e.a. geprobeerd en vakantie voor de deur.

Op zoek naar een goede bescherming voor het apparaat.

Liefst ook met een riemlus ( dus geen clip, die laat bij mij altrijd los).

Wat gebruiken jullie en wat zijn de ervaringen?

 

bvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik een skin van siliconen of hard plastic (heb meerdere skins) verder een plakkertje over het scherm tegen de krassen.

Tijdens vervoer gaat de hele handel in een ipodsok (past net) of in een zakje voor een nokia N95 (die is lekker ruim).

Maar dat is dus niet aan de broekriem te bevestigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik deze. Omdat de meegeleverde screenprotector vrij waardeloos is, gebruik ik voor het scherm een InvisibleShield.

Verder gaat hij in een standaard tasje voor een mobiele telefoon van Fjallraven die je zowat overal aan kan bevestigen. Ik heb nog gezocht, maar die lijken niet meer te koop te zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Mijne heren dit is een geoachingsite. Als men het al over PDA/PPC/PDA heeft dan is dat alleen over hoe er mee te gecachen, niet allerhande hulpstukken. Ik denk dat de topicstarter op de verkeerde site/forum zit. www.pocketinfo.nl is the place to be voor dit soort vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ( uiteraard) dat dit net op het randje is.

Maar net wat TuuronTuur schrijft gebruiken nogal wat mensen een iPhone voor cachen.

Maar laten we eerlijk wezen we schaffen hem niet álleen aan voor het cachen.

btw.

De dumpstore in mijn buurt heeft voor wat oplossingen gezorgt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch nog aan het zoeken bent, kun je ook deze mogelijkheid eens bekijken, het is een case EN extra accu inéén.

 

Iemand liet het me laatst zien, welliswaar een andere versie, waar hij zijn Iphone inklikte en liet me zien dat er direct een tweede accu in zat.

 

De link hierboven komt op een variant hiervan, maar het is wel superhandig; die zou ik wel voor mijn Nokia N95 willen hebben :) .

 

Succes met je keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kruimeldief, steeds meer mensen gebruiken de Iphone voor geocaching. Dan is het niet zo vreemd dat men net als bij de Oregon vraagt hoe het scherm daarbij beschermd kan worden :)

Zo lust ik er wel meer Tuur :) Als ik alles wat ik meezeul als ik ooit ga geocachen, hier bespreekbaar kan maken is het hek van de dam. Degene die een iPhone heeft zal het ding zeer zeker meenemen tijdens het Geocachen. Iedereen neemt zijn mobieltje mee. Als de vraag as geweest welke software voor de iPhone het best geschikt is om mee te kunnen geocachen, dan was het een ander verhaal geweest. Maar daar is al een topic over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...