amyenemiel Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Toevallig (of misschien ook niet) zitten wij met hetzelfde probleem. Vanmorgen gebeld met sailtron. Gevraagd of ik ervoor kon langskomen. Omdat het druk is, is dat nu niet mogelijk. Ze vertelen me ook dat ze toevallig gisteren het laatste rubbertje hebben geplakt. Ook zij moeten dus nieuwe bestellen. Ik moet die van ons opsturen via de winkel waar dat we 'm hebben gekocht. Geschatte wachttijd: 3 weken. Eerst maar eens op vakantie dan maar... Amy en Emiel.
Remunj Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Zelf geheel voorzichtig loshalen. goed ontvetten en dan weer lijmen. half uur werk en hij zit weer als gegoten. Kosten niets. Lijm bison. nu 2 jaar geleden en zit nog steeds als een muur vast.
keske27 Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Zelf geheel voorzichtig loshalen. goed ontvetten en dan weer lijmen.half uur werk en hij zit weer als gegoten. Kosten niets. Lijm bison. nu 2 jaar geleden en zit nog steeds aan een muur vast. Hallo all, Lees ik dat nou goed??? Groetjes Kees
Remunj Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Zelf geheel voorzichtig loshalen. goed ontvetten en dan weer lijmen.half uur werk en hij zit weer als gegoten. Kosten niets. Lijm bison. nu 2 jaar geleden en zit nog steeds aan een muur vast. Hallo all, Lees ik dat nou goed??? Groetjes Kees Ja.
Mars Express Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Zelf geheel voorzichtig loshalen. goed ontvetten en dan weer lijmen.half uur werk en hij zit weer als gegoten. Kosten niets. Lijm bison. nu 2 jaar geleden en zit nog steeds aan een muur vast. Hallo all, Lees ik dat nou goed??? Groetjes Kees Ja. neem je die muur dan mee met geocachen?
Remunj Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Zelf geheel voorzichtig loshalen. goed ontvetten en dan weer lijmen.half uur werk en hij zit weer als gegoten. Kosten niets. Lijm bison. nu 2 jaar geleden en zit nog steeds aan een muur vast. Hallo all, Lees ik dat nou goed??? Groetjes Kees Ja. neem je die muur dan mee met geocachen? Nee die laat ik thuis, neem alleen de gps meer, dat is meer dan genoeg. Maar dat wis je waarschijnlijk al.
superstein Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 (bewerkt) Had ook zo'n probleempje. Montagekit doet wonderen, en al ruim 18 maanden. 29 april 2009 bewerkt door superstein
Mars Express Geplaatst 29 april 2009 Geplaatst 29 april 2009 Zelf geheel voorzichtig loshalen. goed ontvetten en dan weer lijmen.half uur werk en hij zit weer als gegoten. Kosten niets. Lijm bison. nu 2 jaar geleden en zit nog steeds aan een muur vast. Hallo all, Lees ik dat nou goed??? Groetjes Kees Ja. neem je die muur dan mee met geocachen? Nee die laat ik thuis, neem alleen de gps meer, dat is meer dan genoeg. Maar dat wis je waarschijnlijk al. ik vond het al raar. maar ja, je zei dat ie aan een muur vast zat...
handleiding Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Had ook zo'n probleempje.Montagekit doet wonderen, en al ruim 18 maanden. Zelfde probleem met mijn etrex Legend HCx, rubber zat wel erg los en de zwerfsportwinkel/knaagdier gaf aan 3 tot 4 wekenwachttijd, daar wacht ik dus niet op.Vandaag de boel losgemaakt en ontvet. Nu ligt de lijm te drogen en plak ik straks de delen op elkaar. En dan maar afwachten hoe de lijm zich houdt Weet alleen niet of ie waterdicht is aan het eind, hij was het niet meer doordat het rubber loszat
Ma-Bu Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Zoeken dat heb ik gedaan... En info heb ik ook gevonden... Maar misschien is er iemand die mij kan vertellen hoelang ik ongeveer moet wachten voor dat t gemaakt is.... Want ik wil 'm graag meenemen op vakantie... Ik heb mijn venture hc ook bij het knaagdier gekocht, en ik ben hem nu al 7 weken kwijt. Wat er aan de hand is weet men nog steeds niet. Ik heb wel voor het ongemak een tijdelijke leen apparaat gekregen. (gratis) Dit vind ik wel weer service. Moet toegeven dat behalve de rubbere ring ook de software er ook mee stopte (binnen garantie periode) bereid je maar voor op: wegbrengen = grote kans op vakantie niet gebruiken
haxepaxe Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Mijn Legend is nu bijna 3 weken weg wegens het loslaten van rubberrand. Ik kon hem niet rechtstreeks naar sailtron sturen, het moest via de leverancier. Het zou wel 4 weken kunnen duren dus het hangt erom dat ik hem voor de herfstvakantie terug krijg maar ik verwacht het niet. Het blijft dus nog even behelpen met m'n "oude" Magellan Explorist maar ik kan tenminste nog wat cachen. we wachten gewoon maar af, Gerrit
tyros70 Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Ook van mijn Legend liet de rubber rand los ,Schijnt dat het plaksel los komt bij een wat hogere temperatuur. Ik heb het plakkerig goedje met wasbenzine verwijderd en alles goed schoon gemaakt daarna heb ik dubbelzijdige tape van Tesa genomen en die rondom op de Lglend geplakt, toen de rubber er omheen. Zit als gegoten en mocht hij nog eens loskomen dan kan je het altijd opnieuw doen zonder dat je iets beschadigd.
Attila de Hunt Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 Ik heb mijn loslatende rubber in juni laten repareren, via Bever naar Sailtron. Helaas begint het nieuwe rubber nu ook al weer los te laten... volgende keer plak ik het dus zelf wel, ik wil hem niet wéér 3 weken missen...
Remunj Geplaatst 8 oktober 2009 Geplaatst 8 oktober 2009 het zelf plakken is goed zelf te doen. Eerst goed vet- en lijmvrij maken. Dan met sneldrogende lijm insmeren (klein borsteltje) dan de rubberrand weer terug op de lijmlaag drukken en klaar is kees. 1 uur werk. Hier ook gedaan en het rubber zit alweer 2 jaar muurvast.
Aanbevolen berichten