Spring naar bijdragen

Zwarte Kaart


dutchgoldwing

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

de cache van je internet browser eens een keer legen.

 

hier staan alle tijdelijk bestanden en scripts die in de tijd op je pc zijn opgeslagen, vaak helpt het als je deze eens een keer leeg maakt.

 

draai je toevallig IE 8? dat kan natuurlijk ook nog een probleem geven.

 

JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, ik heb dat probleem ook wanneer ik inzoom op de kaart.

Ik gebruik de traditionele kaart in Internet Explorer 7 en op een andere computer gebruik ik de traditionele kaart in FireFox 3.

Ik denk dat het probleem bij geocaching.nl zit.

 

 

 

Nou het kan geen kwaad om dat dan even te inventariseren, zodat het doorgegeven kan worden:

Nog meer mensen?

 

Wel vraag ik me nog even af waarom je denkt dat het probleem bij Gc.nl ligt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, ik heb dat probleem ook wanneer ik inzoom op de kaart.

Ik gebruik de traditionele kaart in Internet Explorer 7 en op een andere computer gebruik ik de traditionele kaart in FireFox 3.

Ik denk dat het probleem bij geocaching.nl zit.

 

 

 

Nou het kan geen kwaad om dat dan even te inventariseren, zodat het doorgegeven kan worden:

Nog meer mensen?

 

Wel vraag ik me nog even af waarom je denkt dat het probleem bij Gc.nl ligt?

Op het kantoor hebben we nog IE6 :rolleyes: , maar bij het inzoomen op de traditionele kaart gaat-ie ook op zwart.

 

Waarom een probllem van .nl? Ik denk dat het niet aan mijn kant is, omdat ik anders de problemen niet heb. maar ik kan ook helemaal mis zijn. Zal thuis eens kijken met FF en de googlekaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terug gegaan naar de traditionele kaart en ook met FF 3.0.8 bij het inzoomen de kaart op zwart.

Echter bij de 'gevonden' en 'niet gevonden' kaart gaat het inzoomen wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, ik heb dat probleem ook wanneer ik inzoom op de kaart.

Ik gebruik de traditionele kaart in Internet Explorer 7 en op een andere computer gebruik ik de traditionele kaart in FireFox 3.

Ik denk dat het probleem bij geocaching.nl zit.

 

 

 

Nou het kan geen kwaad om dat dan even te inventariseren, zodat het doorgegeven kan worden:

Nog meer mensen?

 

Wel vraag ik me nog even af waarom je denkt dat het probleem bij Gc.nl ligt?

Op het kantoor hebben we nog IE6 :crybaby: , maar bij het inzoomen op de traditionele kaart gaat-ie ook op zwart.

 

Waarom een probllem van .nl? Ik denk dat het niet aan mijn kant is, omdat ik anders de problemen niet heb. maar ik kan ook helemaal mis zijn. Zal thuis eens kijken met FF en de googlekaart.

 

 

Track-leader geeft in postje #2 ook een suggestie en ik heb er weinig verstand van. Maar ik heb het probleem onder de aandacht gebracht (de programmeurs lezen niet elke dag het hele forum door).

 

Ondertussen waardevolle toevoegingen/suggesties of andere briljante ideetjes; dan graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helaas geen idee wat het probleem kan zijn. Ik heb even gekeken, maar het probleem komt hier niet voor. Zowel met de Google maps als de traditionele kaart niet. Beide werken zoals het hoort.

 

Als er meer mensen zijn met problemen, laat het dan even weten, en post zo nodig een screenshot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...