Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

ik ben op zoek naar een programmeur die in staat is een virusscanner te ontwerpen tegen zgn. viruscaches.

Doelstelling: dit virus scannen en archiveren.

Graag reacties.

Geopatra

Geplaatst
Hallo,

ik ben op zoek naar een programmeur die in staat is een virusscanner te ontwerpen tegen zgn. viruscaches.

Graag reacties.

Geopatra

? Stuur een bericht naar kruimel hij scant het voor je en als je wilt archiveert hij het ook nog. Cool toch deze anti4us heet "Reviewer" versie onbekend ;)

Geplaatst

Ik zou zeggen trek de UTP kabel er uit en je bent afgesloten van het internet, geen caches meer, niet meer hier op het forum..... typisch een win-win situatie

Geplaatst (bewerkt)
Hallo,

Graag reacties.

Geopatra

Ben je zelf besmet met het virus of springt GC.com/GC.nl steeds in beeld als je je PC op start?

Het eerste?? dan ff langs de dokter Het tweede? Gewoon even je voorkeursinstellingen even veranderen? Gewoom Terra invoeren.

Succes!!

bewerkt door team explorers
Geplaatst

Geopatra is op zoek naar een programmeur. Degene die denkt de doelstelling te kunnen halen mag zijn cv in dit topic plaatsen of rechtstreeks naar Geopatra mailen. Andere reacties worden verwijderd.

Geplaatst (bewerkt)
Geopatra is op zoek naar een programmeur. Degene die denkt de doelstelling te kunnen halen mag zijn cv in dit topic plaatsen of rechtstreeks naar Geopatra mailen. Andere reacties worden verwijderd.

Jammer dat er zo gereageerd wordt, volgens mij begrijp je de boodschap niet. Volgens mij is de initiele posting van Geopatra ironisch of misschien zelfs cynisch bedoeld. Hoewel ik de clou nog niet begrijp, vermoed ik in zijn posting zelfs een stukje humor te zien. De reacties zijn imho een logisch gevolg daarop.

Mocht Geopatra echt een programmeur zoeken dan lijkt het me dat 'tie wat duidelijker moet zijn want ik kan een redelijk stukje programmeren maar begrijp, net als velen anderen hier, niet wat Geopatra nou eigenlijk zoekt....

bewerkt door Wammus
Geplaatst

Hij wil een of andere macro/programma (of hoe die programmeurs dat allemaal noemen) om die oprapers uit zijn lijsie te halen, of zoiets?

;)

Geplaatst

Volgens mij zoekt Geopatra een progje die alle caches waarbij in de naam het woord "carpool" voorkomt op de ignore list zet, daarnaast moet het progje ook nog naar GSAK gaan en ook daar de caches verwijderen.

Geplaatst
Volgens mij zoekt Geopatra een progje die alle caches waarbij in de naam het woord "carpool" voorkomt op de ignore list zet, daarnaast moet het progje ook nog naar GSAK gaan en ook daar de caches verwijderen.

Ja, zoiets. Dat kan ik niet maken... :lamo: Wel hele simpele progjes. ;)

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...