Geopatra Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Hallo, ik ben op zoek naar een programmeur die in staat is een virusscanner te ontwerpen tegen zgn. viruscaches. Doelstelling: dit virus scannen en archiveren. Graag reacties. Geopatra
eSeR2008 Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Hallo, ik ben op zoek naar een programmeur die in staat is een virusscanner te ontwerpen tegen zgn. viruscaches. Doelstelling: dit virus scannen en archiveren. Graag reacties. Geopatra ? Stuur een bericht naar kruimel hij scant het voor je en als je wilt archiveert hij het ook nog. Cool toch deze anti4us heet "Reviewer" versie onbekend
Fire5 Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 "Ignore Cache" versie 1.000a lijkt me meer dan voldoende. Up and running sinds heel errug lang geleden! Fire5
Ervani Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Ik zou zeggen trek de UTP kabel er uit en je bent afgesloten van het internet, geen caches meer, niet meer hier op het forum..... typisch een win-win situatie
BY Angels Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Graag antwoord geven op de vraag van Geopatra als je kunt helpen om het doel te bereiken. Of wel, blijf on topic.
team explorers Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 (bewerkt) Hallo, ik ben op zoek naar een programmeur die in staat is een virusscanner te ontwerpen tegen zgn. viruscaches. Doelstelling: dit virus scannen en archiveren. Graag reacties. Geopatra Ben je zelf besmet met het virus of springt GC.com/GC.nl steeds in beeld als je je PC op start? Het eerste?? dan ff langs de dokter Het tweede? Gewoon even je voorkeursinstellingen even veranderen? Gewoom Terra invoeren. Succes!! 25 maart 2009 bewerkt door team explorers
yurrie-currie Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Ik zou zeggen trek de UTP kabel er uit en je bent afgesloten van het internet, geen caches meer, niet meer hier op het forum..... typisch een win-win situatie
BY Angels Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Geopatra is op zoek naar een programmeur. Degene die denkt de doelstelling te kunnen halen mag zijn cv in dit topic plaatsen of rechtstreeks naar Geopatra mailen. Andere reacties worden verwijderd.
Wammus Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 (bewerkt) Geopatra is op zoek naar een programmeur. Degene die denkt de doelstelling te kunnen halen mag zijn cv in dit topic plaatsen of rechtstreeks naar Geopatra mailen. Andere reacties worden verwijderd. Jammer dat er zo gereageerd wordt, volgens mij begrijp je de boodschap niet. Volgens mij is de initiele posting van Geopatra ironisch of misschien zelfs cynisch bedoeld. Hoewel ik de clou nog niet begrijp, vermoed ik in zijn posting zelfs een stukje humor te zien. De reacties zijn imho een logisch gevolg daarop. Mocht Geopatra echt een programmeur zoeken dan lijkt het me dat 'tie wat duidelijker moet zijn want ik kan een redelijk stukje programmeren maar begrijp, net als velen anderen hier, niet wat Geopatra nou eigenlijk zoekt.... 25 maart 2009 bewerkt door Wammus
eSeR2008 Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Hij wil een of andere macro/programma (of hoe die programmeurs dat allemaal noemen) om die oprapers uit zijn lijsie te halen, of zoiets?
smeule jr Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Volgens mij zoekt Geopatra een progje die alle caches waarbij in de naam het woord "carpool" voorkomt op de ignore list zet, daarnaast moet het progje ook nog naar GSAK gaan en ook daar de caches verwijderen.
Sivota Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 4 berichtjes verwijderd; niet bijdragend aan dit topic.
DiedB Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Volgens mij zoekt Geopatra een progje die alle caches waarbij in de naam het woord "carpool" voorkomt op de ignore list zet, daarnaast moet het progje ook nog naar GSAK gaan en ook daar de caches verwijderen. Ja, zoiets. Dat kan ik niet maken... Wel hele simpele progjes.
Aanbevolen berichten