JanTruus Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Het zal wel een stomme vraag zijn maar niemand kan mij er het juiste antwoord op geven. De vraag is simpel. Ik heb al in december zilver en verleden week 2x goud gelogd. Wij zijn er niet voor op jacht maar ..... je bent nu eenmaal de eerste bij een cache. Als ik naar mijn site toega dan staat er dat er niets van bekent is. Moet ik zel dit melden en waar of moet de cache-legger dat melden. Ik heb dit aan veel mensen voorgelegd maar niemand kan mij het juiste antwoord geven. (Wij zijn Premium members) Alvast bedankt voor uw eventuele moeite van Team Jatu.nl (Jan & Truus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Ik weet niet of het nog bijgehouden wordt. Voor zover ik weet was dit altijd handwerk. Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Dit werd voor de verandering van vrijwilligers bijgehouden door .nl. Deze statistieken zijn verwijderd en worden dus ook niet meer bijgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Dat wordt hier dacht ik bijgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Volgens mij hoef jij daar verder niets aan te doen, het kan alleen wel even duren voor het erbij staat. Je kunt logs corrigeren, maar dan ben je op dit moment nr 129 in de wachtrij en moet je wachten tot de rij kleiner is/ Lekker verder cachen en geduld hebben met de site... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Dit werd voor de verandering van vrijwilligers bijgehouden door .nl.Deze statistieken zijn verwijderd en worden dus ook niet meer bijgehouden. Nou ja, verwijderd, je kunt er gewoon op klikken en zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 in de oude vorm zijn deze staistieken verwijderd. Je kunt nu alleen nog zien wat er in het verleden is bijgehouden op je eigen account(hiermee bedoel ik, dat er geen ranglijst meer is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Dat wordt hier dacht ik bijgehouden. Inderdaad, die was er ook nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miniatuur Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Er is wel een ranglijst, maar omdat ik niet weet of het op het forum gemeld mag worden, heb ik een pb gestuurd naar team JaTu.nl 24 maart 2009 bewerkt door Miniatuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Dit kwam ik eehh.. ergens tegen: First To Find ranglijst Jaar: Alle Van: Geocaching.com Stand Team Naam FTF STF TTF Score 1050 Team Jatu.nl 2 - 1 - 0 - 13 24 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Er is wel een ranglijst, maar omdat ik niet weet of het op het forum gemeld mag worden, heb ik een pb gestuurd naar team JaTu.nl Volgens mij staat hij al 2x in dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanTruus Geplaatst 24 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Allereerst wil ik iedereen bedanken die zo snel gereageerd hebben. Heel fijn. Het was toch geen stomme vraag. Hebben ons gelijk aangemeld. Zo zie je maar hoe belangrijk dit forum is. Nogmaals bedankt voor deze zinvolle antwoorden. Zo snel had ik het niet verwacht. Hopelijk tot ziens bij een cache. Team Jatu.nl - Zwaag 24 maart 2009 bewerkt door JanTruus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden