Spring naar bijdragen

Moet Geocaching Gratis Blijven?


spoekie

Afremmen van groei aantal geocachers  

241 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet geocaching gratis blijven?

    • Geocaching moet altijd gratis blijven
      202
    • Alle NL caches alleen voor premium members
      29
    • Alle NL caches alleen voor donateurs NL
      12
    • Andere manier van betaling
      3


Aanbevolen berichten

Waarom via betaling het kaf van het koren scheiden??

Onzer inziens werkt dat niet want zowel tussen de rijken als de armen zitten mensen die niet deugen.

 

Beter opletten als je gaat loggen is ons idee.

Gisteren lieten we Habitat boven de Waal #2 liggen omdat het er gruwelijk druk was, die doen we een andere keer wel.

 

Vorig jaar werd een cache van ons geript en uitgestrooid door het bos, waarom??

Omdat er een cacher was die graag een puntje wou scoren terwijl er andere kinderen op een steenworp afstand aan het spelen waren.

Hij/zij wou schijnbaar per se loggen en nam de goed verstopte cache onder meerdere toeziende ogen uit zijn bekisting. Op een vraag van de kinderen werd er duidelijk alles uitgelegd, tegelijk gelogd en alles weer verstopt. Een ander team zag alles gebeuren. Toen we later door derden werden gehint dat onze cache weg was zijn we poolshoogte gaan nemen en hebben alles (gelukkig) verspreid terug gevonden. Op onze vraag in een logje werd het hele verhaal aan ons verteld.

 

Laat dat ene puntje aub liggen en ga na een half uurtje even terug!!!

 

Dus: GRATIS laten en gewoon loggen zonder op te vallen.

 

Hou het gratis, je bereikt er niets mee.

Bij mij was de aanschaf van de GPS de grote drempel en heeft het ruim 6 jaar geduurd voor ik eindelijk ging cachen.

Misschien de inschrijf voor waarde verhogen.

Eerst aspirant lid en daarna pas volledig of zo.

Maar ik geloof niet of het alleen de nieuwelingen zijn die de fout in gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Moet ik nou mijn excuses aanbieden omdat ik al minstens 4 andere teams aan het cachen gekregen? ;)

 

Ik heb een leuke hobby, en als anderen dat ook leuk vinden, zeg ik: "join the club!"

Tuurlijk loop ik niet rond te bazuinen over cachen, maar zoals laatst kwam een collega vragen om een advies over een GPS, die vertelde ik waar ik 'm voor gebruik (cachen dus...) en ook hij is nu enthousiast aan het cachen gegaan.

 

Ik denk dat degenen gelijk hebben die zeggen dat betalen geen verschil uitmaakt. Wie er daadwerkelijk rippen zal nooit duidelijk worden (anders kon je er wat aan doen).

 

Als ik een cache gespot heb in een gebied met veel dreuzels, dan loop ik er wat onverschillig langs en probeer de cache onopvallend mee te pikken. Vaak betekent dat inderdaad dat je even verderop ff gaat zitten en dan logt. Dan teruglopen en net zo schijnbaar onverschillig de cache terugplaatsen.

 

Ik hoop dat ik nog lang mag cachen, al dan niet betaald... De ene keer puntjes scoren, de andere keer 40 Km lopen... Het is de afwisseling die ik leuk vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gratis natuurlijk !

 

Ik ben PM op vrijwillige basis, mijn keuze.

Het verplicht stellen van betalen is van de te gekke, waarom verplicht zijn om gc.com te sponsoren ?????

.com is commercieel genoeg wat mij betreft, ik ben pm bij .com voor de paar voordeeltjes die daar aan zitten.

 

En gc.nl, leuke stichting, maar die heb je helemaal niet nodig om te cachen je hebt alleen gc.com nodig!.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...