Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Doosje Een Cache


arjen_annelies

Aanbevolen berichten

Sinds kort hebben we gevonden een doosje met deksel, een coordinaat, een blanko boekje een bekend ogende beschrijving over Geocache plaats - lees dit aub (proficiat ...). :)

Tot zover niets byzonders, er zijn er meer die dat wel eens zoeken / vinden :thumbup:

In het boekje een stukje tekst met geocaching symbool en dat we de cache hebben gevonden die hoort bij "In de voetsporen van Dirk Pitt" een serie van 19 caches. We hebben nr 14. Achter succes met de rest staat een klein duiveltje ?!?

 

Een fop doos of een first to find, maar dan wel een gevonden voordat hij op de site staat? We hebben dus geen GC... code, geen naam van een legger / eigenaar (die je mag waarschuwen volgens brief als er iets niet deugt zie site gc.com).

 

Is dit te achterhalen? Is iemand zijn versgebakken cache nu kwijt? :thumbup:

Kijk ik niet goed op de site?

 

Groetjes,

Arjen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

 

 

Dan zoe er dus 7 jaar een boekje moeten hebben gelegen !

 

Dan moet het doosje met inhoud toch wel een redelijk gedateerd uiterlijk hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@arjen_annelies

 

maar in dat geval zou je dus een ongepubliceerd cache hebben gevonden!

 

Ik zou zeggen naam in het boekje zetten en alles netjes terug leggen waar het lag en daarna af en toe even kijken of de cache al online is gekomen

bewerkt door BaJo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst.

Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@arjen_annelies

 

maar in dat geval zou je dus een ongepubliceerd cache hebben gevonden!

 

Ik zou zeggen naam in het boekje zetten en alles netjes terug leggen waar het lag en daarna af en toe even kijken of de cache al online is gekomen

Netjes terugleggen :thumbup: boekje kregen we van vrienden in de buurt die dachten dat wij wel snapten wat het was. Op de weg naar huis bij de bomen het doosje gevonden en aan de andere kant van de weg bij de sloot een passend deksel. Als er nog meer bij hoort dan hebben wij dat, verlicht/verblind door onze eigen koplampen, niet gezien.

Hebben coordinaat, en geen hint of zo. Dus locatie moet kunnen en dan even gokken of het onder de grond, in een boom, vogelhuis, lantaarnpaal ... gelegd moet worden.

Maar was inderdaad het volgende (en laatste) idee dat we hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst.

Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache.

 

Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@arjen_annelies

 

maar in dat geval zou je dus een ongepubliceerd cache hebben gevonden!

 

Ik zou zeggen naam in het boekje zetten en alles netjes terug leggen waar het lag en daarna af en toe even kijken of de cache al online is gekomen

Netjes terugleggen :thumbup: boekje kregen we van vrienden in de buurt die dachten dat wij wel snapten wat het was. Op de weg naar huis bij de bomen het doosje gevonden en aan de andere kant van de weg bij de sloot een passend deksel. Als er nog meer bij hoort dan hebben wij dat, verlicht/verblind door onze eigen koplampen, niet gezien.

Hebben coordinaat, en geen hint of zo. Dus locatie moet kunnen en dan even gokken of het onder de grond, in een boom, vogelhuis, lantaarnpaal ... gelegd moet worden.

Maar was inderdaad het volgende (en laatste) idee dat we hadden.

 

Dan is deze voordat de cache online kwam al geripped. Dan wachten totdat de caches online komen en dan de eigenaar melden wat je gevonden hebt. Misschien dat de eigenaar nog een keer zelf cache-controle doet en er achter komt dat nr 14 weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds kort hebben we gevonden een doosje met deksel, een coordinaat, een blanko boekje een bekend ogende beschrijving over Geocache plaats - lees dit aub (proficiat ...). :thumbsup:

Tot zover niets byzonders, er zijn er meer die dat wel eens zoeken / vinden :thumbsup:

In het boekje een stukje tekst met geocaching symbool en dat we de cache hebben gevonden die hoort bij "In de voetsporen van Dirk Pitt" een serie van 19 caches. We hebben nr 14. Achter succes met de rest staat een klein duiveltje ?!?

 

Een fop doos of een first to find, maar dan wel een gevonden voordat hij op de site staat? We hebben dus geen GC... code, geen naam van een legger / eigenaar (die je mag waarschuwen volgens brief als er iets niet deugt zie site gc.com).

 

Is dit te achterhalen? Is iemand zijn versgebakken cache nu kwijt? :thumbup:

Kijk ik niet goed op de site?

 

Groetjes,

Arjen

Gewoon groot FTF (en wel een heel bijzondere) in het logboekje schrijven, en wachten tot de caches gereviewed worden...

 

Trouwens, in welke plaats vond je die cache? Woerden?

bewerkt door DiedB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...