Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Doosje Een Cache


arjen_annelies

Aanbevolen berichten

Enig idee waar de caches online komen?

Of met andere woorden, waar is cache nummer 14 gevonden?

Wij zijn enorme fan van Dirk Pit en zijn avonturen en willen deze serie dan ook graag gaan doen.

Dus weet iemand: bij / in welke plaats (en) de serie komt?

 

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst.

Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache.

 

Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt.

 

 

De maker van die serie is Tinus_Plotseling dus evt kan je daar eens contact mee opnemen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Enig idee waar de caches online komen?

Of met andere woorden, waar is cache nummer 14 gevonden?

Wij zijn enorme fan van Dirk Pit en zijn avonturen en willen deze serie dan ook graag gaan doen.

Dus weet iemand: bij / in welke plaats (en) de serie komt?

 

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst.

Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache.

 

Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt.

 

 

De maker van die serie is Tinus_Plotseling dus evt kan je daar eens contact mee opnemen

 

Zijn andere cache ligt bij Woerden. Dus daar zal de rest ook wel bij komen. Of hij moet verhuist zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enig idee waar de caches online komen?

Of met andere woorden, waar is cache nummer 14 gevonden?

Wij zijn enorme fan van Dirk Pit en zijn avonturen en willen deze serie dan ook graag gaan doen.

Dus weet iemand: bij / in welke plaats (en) de serie komt?

 

Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serie

Duz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag

Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst.

Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache.

 

Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt.

 

 

De maker van die serie is Tinus_Plotseling dus evt kan je daar eens contact mee opnemen

 

Zijn andere cache ligt bij Woerden. Dus daar zal de rest ook wel bij komen. Of hij moet verhuist zijn

Ik woon in Gouda, dus dat heb ik snel uitgezocht. De caches die hij heeft gevonden liggen bijna allemaal in Woerden en hij heeft in Linschoten een eigen cache. Dus ik denk daar in de buurt... :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...