Spring naar bijdragen

*** Persbericht ***


masterchef

Aanbevolen berichten

***Persbericht***

 

Masterchef’s voorjaars schoonmaak

 

Ik ga op 31 maart mijn grote voorjaarsschoonmaak houden.

Dat betekend dat er een aantal caches gaan verdwijnen en een aantal caches zullen worden geadopteerd. En een aantal caches zullen in een andere vorm terug komen.

 

Deze schoonmaak actie is het gevolg van het beginnen met een nieuwe baan op 1 april 2009

 

Voor de volgende caches is het over en uit;

 

- De dit wil ik niet zien serie (1 t/m 6)

Voor deze serie is het echt leuk geweest met binnen 3 maanden tussen de 75 en 125 founds, blijkt dat cachend Nederland deze plekjes wel wil zien. En ik echt niet, maar ja dat weet je pas als je er geweest bent.

 

- Rondje Swifterbant (1 t/m 11)

Het rondje is erg leuk maar door dat de plaatselijke jeugd diverse kokers gevonden heeft en ik deze bijna weekelijks moet vervangen houd het gewoon op.

#7 en #11 komen terug in een andere vorm.

 

- Kunst op straat serie

Voor deze serie ga ik een andere opzet kiezen, en zal dus in een nieuw jasje te doen zijn na 1 april 2009

 

- Een puzzel voor tussendoor serie

Van deze serie zullen de volgende puzzels gaan verdwijnen, #3, #4, #5, #6, #8

De rest van de serie krijgt een andere naam.

 

- Losse caches die er uit gaan;

Bowlingscore, Vissen vanuit de rolstoel, kijk op de sluis, kijk op de ijsselmond, scheepswrak op het droge #1, Eenzame paal. (of er moet iemand zijn die ze wil adopteren hoor ik dat graag)

 

- De nachtcaches (Struinen in het donker 1 t/m 3)

Die gaan er tijdelijk uit. En zullen in het najaar weer online gaan komen

 

- Caches die geadopteerd gaan worden;

Kijk op serie bij Lelystad, colombine huis en snert koken.

 

Bij elke cache zal ik ook een note plaatsen wat er mee gaat gebeuren.

 

***Einde persbericht***

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heel goed om op deze manier en met ook een maand speling dit aan te kondigen.

Als ik komende maand in de buurt mocht zijn, weet ik welke caches ik prioriteit moet geven.

 

In ieder geval vast heel veel succes met de nieuwe baan gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 April ,ja ja dat doet mij ergens aan denken maar wat was het ook al weer. :thumbup:

Maar masterchef veel suc6 met je nieuwe baan.

ps is er ter eren van je afscheid of nieuwe aanstelling nog ergens een etentje ? :)

Of lopen we dat weer net mis. :thumbup:

Groeten tuitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor aanstaande donderdag stond al een dagje flevopolder gepland.

 

Nu maar even de planning omgegooid om degene die gaan verdwijnen als eerste te gaan doen.

 

Mochten er nog meer mensen op donderdag daar rondrijden, misschien tot ziens. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Joost :crybaby: : Gefeliciteerd met je nieuwe baan :crybaby:

 

zo af en toe opruimen is een mooi plan... Hier in de polder verdwijnen er ook bijna 40 :crybaby: Altijd weer goed voor vernieuwing

 

JK

 

Tja...je moet toch wat als je er met het volgende event weer 40 "nieuwe" wil neerleggen... :clown: maarruh...wat "vernieuwen" we daarmee eigenlijk?

 

...al die "mooie/bijzondere plekjes" moeten die na een paar maanden al zo nodig "vernieuwd" worden?.

 

je kunt je toch ernstig afvragen.....waren die plekjes dan wel zo mooi / bijzonder? ...of waren het heel misschien toch gewoon "puntjes" op de kaart?

 

en wat er straks voor terug komt? wordt dat dan wel bijzonder?, of gaan we die na een log of 175 ook weer na een paar maanden, voor het volgende event, "vernieuwen"?

 

Of leggen we, als het wel een bijzonder plekje was, dan een nieuw kokertje, maar dan een meter of 15 verderop?

 

en wie gaat mij uitleggen, dat dat nog steeds Geocachen is en niet "een grote puntjes-kringloop"?? bedoeld om de zucht naar aantallen te bevredigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote

"...al die "mooie/bijzondere plekjes" moeten die na een paar maanden al zo nodig "vernieuwd" worden?. "

 

Nee op die plekjes zal ik niets meer neer gaan leggen.

Voor mij is het gewoon een kwestie van onderhoud dat kan ik niet meer combineren met mijn nieuwe baan.

 

Tja het is jammer dat het na 3 maanden moet gebeuren, maar deze job wissel had ik tot twee weken terug

nog niet voorzien.

 

Masterchef / Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote

"...al die "mooie/bijzondere plekjes" moeten die na een paar maanden al zo nodig "vernieuwd" worden?. "

 

Nee op die plekjes zal ik niets meer neer gaan leggen.

Voor mij is het gewoon een kwestie van onderhoud dat kan ik niet meer combineren met mijn nieuwe baan.

 

Tja het is jammer dat het na 3 maanden moet gebeuren, maar deze job wissel had ik tot twee weken terug

nog niet voorzien.

 

Masterchef / Joost

 

 

@Joost: Ik reageer dan ook niet op jouw bericht, behalve met een felicitatie dan, maar op de opmerking over de "vernieuwende" opruiming in de polder.

 

Als je caches na amper een jaar ofzo al moet vernieuwen om plaats te maken voor nieuwe, dan waren het in mijn optiek niets meer dan "puntjes", want als een cache echt bijzonder is, heeft hij volgens mij een langer bestaan verdiend.

 

Voor een puntjesjager is daar niets mis mee, maar voor mij persoonlijk is het geen geocachen.

Dat ligt niet aan die puntjesjager, dat ligt aan MIJ.

Aan het idee wat ik bij cachen heb en wat cachen voor MIJ betekent.

 

MIJN idee bij geocachen is totaal anders dan dat van menig ander, de discussie daarover is al vaak genoeg gevoerd en hoeft wat mij betreft niet meer. Er heeft een verschuiving plaatsgevonden die we op een of andere manier niet hebben kunnen stoppen.

Het gros van de cachers van voor ..zeg 2006, hebben heel andere ideeen over cachen, dan het gros van de cachers van na 2006 en die laatste groep is ondertussen ongeveer 4 maal zo groot.

 

De ideeen / idealen van "de oudjes" leggen het daarbij op voorhand al af tegen de denkbeelden van "de jonkies" dus die discussie, daar kom je echt niet meer uit.

 

Maar dat verandert niets aan mijn idee over Geocachen en de manier waarop ik het beleef en nog uitoefen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als eerste gefeliciteerd met je nieuwe job

 

mooi wordt het weer een beetje overzichtelijk in de polder.

 

vandaag een rondje oppikkers gedaan.

mijn medecacher liep op krukken.

dus kon niet veel lopen.

dat resulteerde in 2 not found's

en een stikkende vieze natte logrol.

die je amper uit de koker kon krijgen laat staan op schrijven.

 

er zaten een paar leuke van het ofze bij. :crybaby:

maar ik denk dat het meerendeel zo uit de auto het landschap zijn ingegooid. :crybaby:

 

dus kan je nu een cito event houden om ze op te ruimen . :crybaby:

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

*** Schoonmaak is gedaan ***

 

Zo het is iets eerder dan gepland maar de tijd was er nu.

 

Wil je gaan cachen in de polder dan even goed kijken want,

er is veel weg. En dus niet meer te vinden.

 

Bedankt voor de leuke logs.

 

Masterchef

a'j neet noar buutn goat, kom ie ok nargens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik vertrouw erop dat er evengoed weer mooie dingen bij zullen komen.

Volgend weekend staat een dagje polder gepland. Ik heb de lijst bijgewerkt. Jammer, want het waren mooie plekjes.

en eh:

 

the future is now, the past is gone forever

 

zou ik aan toe willen voegen

 

today is the present.

bewerkt door de zonderlingetjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...