Spring naar bijdragen

Topo Nl


wb.alpine

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het kenmerk van de TOPO-NL is dat je het programma maar op 1 computer mag/kan installeren maar je kunt de kaarten daarna wel op meerdere GPSr's zetten. Als je een andere computer/laptop koopt mag je het programma nog één keer installeren, nadat je van Garmin een extra code hebt gekregen.

 

In jullie geval kun je de kaarten dus zowel op de Colorado als op de Oregon zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kenmerk van de TOPO-NL is dat je het programma maar op 1 computer mag/kan installeren maar je kunt de kaarten daarna wel op meerdere GPSr's zetten. Als je een andere computer/laptop koopt mag je het programma nog één keer installeren, nadat je van Garmin een extra code hebt gekregen.

 

Ik snap wel waarom ze dit doen, maar vind het wel lastig: ik zou TopoNL op mijn huispc en laptop willen zetten. Dat mag dus. Maar mijn huispc is al een oudje en wordt misschien binnenkort vervangen. Op die vervanging kan ik TopoNL dan vervolgens niet meer installeren. Ben dus een beetje bang om mijn 2e code in te zetten :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wel waarom ze dit doen, maar vind het wel lastig: ik zou TopoNL op mijn huispc en laptop willen zetten. Dat mag dus. Maar mijn huispc is al een oudje en wordt misschien binnenkort vervangen. Op die vervanging kan ik TopoNL dan vervolgens niet meer installeren. Ben dus een beetje bang om mijn 2e code in te zetten :thumbup:

Dat ben ik met je eens. Mijn laptop ging stuk en ik heb de TOPO dus nu voor de 2e en laatste keer kunnen installeren op mijn nieuwe laptop.

Het is inderdaad een waardeloze regeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ben ik met je eens. Mijn laptop ging stuk en ik heb de TOPO dus nu voor de 2e en laatste keer kunnen installeren op mijn nieuwe laptop.

Het is inderdaad een waardeloze regeling.

 

Je had natuurlijk die Mapsource (icm TOPO NL) kunnen installeren in een VMware virtual machine. Die je dan eenvoudig op meerdere fysieke PC's kunt draaien.

Bij VMware kun je je usb port forwarden zodat je vanuit je virtual machine ook bij de gps kan.

 

Of je koopt de volgende keer een product/gebruikersovereenkomst waarbij je wel achter de gebruiksvoorwaarden staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...